جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید
هر ساعتی در روز کنار شما هستیم با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت تغییرات شرکت در مشهد

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در مشهد
آیا به دنبال ثبت تغییرات شرکت در مشهد می باشید و از چگونگی تنظیم صورتجلسات آن بی اطلاع هستید؟ آیا از قواعد ثبت تغییرات شرکت بی اطلاع هستید؟ چگونه می توان مواردی را که در ابتدای ثبت شرکت در مدارک به ثبت رسیده، تغییر داد؟ برای دریافت پاسخ این سوالات این مقاله را دنبال نمایید، ما در مجموعه ثبت بین الملل با ده سال سابقه و دانش در حوضه ثبت تغییرات در مشهد پاسخگوی سوالات و امور ثبتی شما می باشیم.

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در مشهد

هر شرکت تجاری بعد از اینکه به ثبت می رسد هر زمان که بخواهد می تواند تغییراتی را در شرکت اعمال نماید. ثبت تغییرات شرکت در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری با ارائه صورتجلسه ای که در مجامع عمومی تنظیم شده است انجام می پذیرد. صورتجلسه در دو نسخه به اداره ثبت شرکت ها ارسال می شود و بعد از بررسی و تایید آگهی تغییرات نسبت به آن صادر می شود.

لازم به ذکر است ابتدا باید ثبت صورتجلسه در سایت اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ثبت شود. سپس درخواست توسط کارشناس اداره ثبت شرکت ها بررسی می شود. ثبت تغییرات شرکت در مشهد به صورت غیر حضوری انجام خواهد شد.

ثبت تغییرات شرکت سهامی خاص در مشهد

شرکت های سهامی خاص یکی از شرکت هایی است که درخواست ثبت به آن نیاز است. شرکت سهامی خاص هر ساله باید تغییراتی بازرسین و تصویب ترازنامه سالانه را داشته باشد. در این نوع شرکت تشکیل مجمع عمومی عادی هر ساله برگذار می شود و در صورتی که متقاضی ثبت تغییرات در موضوعاتی باشند که در اساسنامه عنوان شده است لازم است این تغییرات اعمال شود.

ثبت تغییرات شرکت با مسئولیت محدود در مشهد

شرکت های با مسئولیت محدود هر زمان که بخواهند می توانند تغییرات در مدیران یا اساسنامه یا دارنده حق امضاء و غیره را داشته باشند. در این شرکت حداکثر اعضاء با میزان سهم الشرکه 75 درصدی از کل سرمایه شرکت می توانند درخواست ثبت تغییرات را بدهند. مراحل و مدارک ثبت تغییرات شرکت همانند در همه شرکت ها مشابه می باشد.

ثبت صورتجلسه موسسه غیر تجاری در مشهد

موسسات غیر تجاری نوعی از شخصیت های حقوقی هستند که به موجب قوانین تجارتی طی شرایطی قابل ثبت هستند. موسسات غیر تجاری دو دسته اند یا دارای مجوز هستند یا بدون مجوز می باشند.

در موسسات مجوزی و غیر مجوزی شرایط تشکیل مجمع، تنظیم صورتجلسه، به یک صورت است اما موسسات دانده مجوز باید صورت جلسه را به تایید ارگان صادر کننده مجوز برسانند و سپس در اداره ثبت شرکت ها درخواست ثبت تغییرات شرکت را بدهند.

مدارک مورد نیاز ثبت تغییرات شرکت در مشهد

  • آگهی تاسیس شرکت
  • آگهی آخرین تغییرات
  • مدارک شناسایی تمامی حتی بازرسین و سهامداران شرکت
  • شرکت نامه یا اظهارنامه یا تقاضا نامه

جهت اطلاع بیشتر از ریز دارک لازم ثبت تغییرات مشهد این مقاله را مطالعه نمایید : مدارک لازم جهت تغییرات شرکت

ثبت انواع تغییرات شرکت در مشهد

انجام تغییرات در مشهد مستلزم تنظیم صورت جلسات می باشد که موضوعات این صورت جلسات با توجه به نوع مجمع آنها می باشد. در مجمع عمومی عادی انتخاب اعضاء و تصویب تراز نامه سالیانه انجام می شود که یا باید به عنوان مجمع عمومی عادی سالیانه آورده شود و یا اینکه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده می باشد.

مجمع عمومی فوق العاده هم مجمع دیگری است که تغییرات در ماده های موجود در اساسنامه مطابق آن تنظیم می شود که شامل:

  • تغییر در آدرس شرکت
  • انتخاب نام جدید شخصیت حقوقی
  • تغییر سهامداران شرکت
  • تعداد اعضاء هیئت مدیره
  • موضوع شرکت در صورت تغییر یا اضافه نمودن
  • افزایش و کاهش میزان سرمایه شرکت
  • ورود و یا خروج اعضاء  شرکت
  • نقل و انتقال سرمایه
  • انحلال شرکت
  • تاسیس شعبه

و سایر مواردی که در اساسنامه شرکت آورده شده است

صورت جلسه هیئت مدیره دیگر صورت جلسه ای است که در تعیین سمت و تعیین دارندگان حق امضاء کاربرد دارد.

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در مشهد

مراحل ثبت تغییرات شرکت در مشهد

  1.  در ابتدا باید مدارک لازم برای اعضاء که در ابتدای این مقاله به آن اشاره کردیم را تهیه نمایید.
  2.  اینکه چه تغییراتی می خواهید در شرکت اعمال نمایید باید مشخص باشد گاهاً چند تصمیم در یک جلسه اخذ می شود که یا باید تاخر و تقدم میان آنها رعایت شود و یا اینکه می توان در یک صورت جلسه تنظیم گردند.
  3.  باید صورت جلسه تغییرات مطابق با قواعد شکلی قانون تنظیم شود که در ادامه به باید ها و نباید های آن می پردازیم.
  4. پس از تنظیم صورت جلسه این صورت جلسه باید به امضاء همه اعضاء شرکت برسد حتی بازرسین شرکت  و مهر شرکت در پایین صورت جلسه در کنار امضاء اعضاء درج می گردد.
  5. در این مرحله به سامانه ثبت اسناد و املاک کشور وارد شده و تمام جزئیات و مواردی که در صورت جلسه آوره شده وارد می شود.
  6.  در مرحله ششم تاییدیه ثبت برای ثبت صورت جلسه تغییرات در مشهد مورد قبول یا رد قرار می گیرد در صورت قبولی مرحله بعد را انجام می دهید.
  7. گام بعدی مدارک مورد نظر توسط پست به اداره ثبت شرکت های مشهد ارسال می شود.
  8.  بعد از اطلاعیه  تایید آگهی تغییرات از سامانه نماینده قانونی شرکت به اداره ثبت شرکت های مشهد مراجعه نموده و آگهی تغییرات شرکت را دریافت می نماید.
  9.  در این مرحله هزینه روزنامه رسمی و کثیر الانتشار  آگهی تغییرات شرکت پرداخت  می شود و طی یک هفته روزنامه تغییرات شرکت دریافت می گردد.

مدت زمان  و هزینه ثبت تغییرات در مشهد

لازم به ذکر است هزینه تغییرات مطابق پرداختی های هر صورت جلسه محاسبه می شود برای ثبت تغییرات در مشهد هزینه ها شامل هزینه حق الثبت، هزینه ارسال مدارک، هزینه تنظیم صورت جلسه و هزینه های روزنامه رسمی و کثیرالانتشار می باشد بنابراین چنانچه قصد ثبت تغییرات در مشهد را دارید جهت مشاوره و دریافت لیست هزینه ها با کارشناسان ما در مجتمع ثبتی حقوقی بین الملل تماس حاصل نمایید و یا برای دریافت تعرفه های ثبت تغییرات در مشهد بر روی لینک کلیک نمایید. هزینه ثبت تغییرات

ثبت تغییرات شرکت از زمان تکمیل مدارک تا آگهی تغییرات در سامانه در طی 10 الی 15 روز کاری انجام می شود.

نکات تکمیلی درباره ثبت تغییرات شرکت در مشهد

اصول و قواعد ثبت تغییرات شرکت  در مشهد باید رعایت گردد تا با چالش رد درخواست خود در سامانه مواجه نگردید. نکاتی که در این زمینه قابل توجه است اولاً ساعت و تاریخ در صورت جلسه باید ذکر گردد، دوماً تعداد اعضاء حاضر در جلسه و همچنین سمت و میزان سهام آنها باید آورده شود، ثالثاً قید نوع صورت جلسه در ابتدای آن الزامی می باشد، در شرکت های سهامی خاص حضور منشی جلسه هم الزامی می باشد. علاوه بر موارد فوق مشخصات شرکت به همراه شماره ثبت و شناسه ملی آن باید در صورت جلسه قید گردد.

ما در این مقاله تلاش کردیم قوانین تنظیم و ثبت تغییرات شرکت در مشهد را با جزئیات آن برای شما تبیین نماییم. گروه ثبتی بین الملل با تیم با تجربه و مجرب در حوضه ثبتی مشهد در طی ده سال ارائه دهنده انواع خدمات ثبتی به هم وطنان خود در جای جای میهن عزیزمان بوده است که این افتخاری است برای ما تا لبخند رضایت بر چهره تان بنشانیم.

هم اکنون می توانید در زمینه مشاوره رایگان یا ارجاع خدمات ثبتی خود به کارشناسان و وکلای ما باری دیگر این افتخار را به ما اعطاء نمایید، تا بهترین خدمات ثبتی در مشهد را به شما عزیزان ارائه دهیم هم اکنون با ما تماس بگیرید.

تنظیم صورتجلسه تغییرات شرکت در استان خراسان رضوی

  • نیشابور
  • قوچان
  • سبزوار
  • تربت جام
  • کاشمر
  • سرخس
  • گناباد
  • چناران
  • طرقبه

کلیه این تغییرات در مجموعه ثبتی و حقوقث بین الملل با برجسته ترین کارشناسان حوزه ثبت شرکت ها و وکلاء ثبتی به صورت کاملاً تخصصی در حداقل زمانی و با حداقل هزینه های ثبتی قابل انجام است.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها