جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید
هر ساعتی در روز کنار شما هستیم با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

روش ثبت برند در یاسوج

ثبت برند در یاسوج
آیا می دانید همه افرادی که کسب و کار موفقی در یاسوج دارند ثبت برند در یاسوج را انجام داده اند؟ بله در این زمانه تکنولوژی و پیشرفت بشر به حدی از کمال رسیده که تبلیغات می تواند انقلابی برای برند های کوچک باشد. اما صرف هزینه و زمان برای برندینگ شدن یک برند بدون ثبت برند کار بسیار بیهوده ای است. در ادامه توضیحات مفصلی را در این زمینه ارائه میدهیم.

ثبت برند در یاسوج

برند یا نام تجاری می تواند برندی است که از یک اسم یا کلمه تشکیل شده است. نام تجاری چیزی است که هدف محصول، طرز عمل و منافع آن را برای مخاطب و مشتری در دل یک اسم بیان می کند، به واقع می توان اسم تجاری یا برند را شناسنامه محصول بر شمرد.هر محصولی برای اینکه در بازار معرفی شود و مشتریان خاص خودش را داشته باشد، حتماً نیاز به برند شدن دارد و برای برند شدن باید ثبت برند در یاسوج داشته باشید.
ثبت برند در یاسوج علاوه بر ایجاد وجه قانونی یاعث شده داشتن برند تبدیل به الزام شده زیرا همه کسب و کار ها تلاش دارند با نامی خود را به مخاطبان بشناسانند اما این شناخت بدون اینکه اسم برندتان به ثبت برسد می تواند برایتان دردسرساز باشد.
کم نیستند پرونده های جاری در دادگاه ها برای سوء استفاده از برندهایی که توسط اشخاص دیگر به ثبت رسیده اند، هم اکنون زمان اقدام برای ثبت برندتان در یاسوج است پس این مقاله را از دست ندهید.

تیم ثبت بین الملل با همکاری وکلا و کارشناسان ثبت برای ارائه انواع خدمات ثبتی از جمله ثبت برند، ثبت شرکت و سایر امور مرتبط در این زمینه پرونده شما عزیزان را قبول می کند، فقط کافی است با ما تماس بگیرید.

مراحل ثبت برند در یاسوج

مراحل ثبت برند توسط تیم ثبت بین الملل:

  1. تماس با مجموعه و کارشناسان  مجموعه ثبتی حقوقی بین الملل و دریافت مشاوره کامل در خصوص ثبت برند
  2. دریافت مدارک مربوطه جهت ثبت برند در یاسوج
  3. ارجاع پرونده و دریافت هزینه تمام شده ثبت برند
  4. پیگیری درخواست ثبت برند توسط کارشناسان اجرایی مجموعه ثبت برند در یاسوج
  5. دریافت تصدیق ده ساله برند طی زمان مقرر و ارائه آن به متقاضی مربوطه

مراحل ثبت برند در یاسوج توسط متقاضی

  1. انتخاب و استعلام اسم برند
  2. ورود به سایت اداره مالکیت صنعتی و ثبت اظهارنامه الکترونیکی ثبت برند مطابق قواعد مربوطه
  3. دریافت ابلاغیه جواب اظهارنامه از سوی کارشناسان ثبت که یا مبنی بر رد پرونده یانقص و یا تأییدیه ثبت است در صورت دریافت تأییدیه باقی مراحل به شرح زیر است.
  4. پرداخت و نشر روزنامه نوبت اول (سی روز از تاریخ نشر اگر کسی ادعایی در خصوص تقاضای برند شما دارد با مراجعه به اداره علامت می توانید از ثبت آن جلوگیری نمایید.)
  5. هزینه ثبت و دریافت شماره ثبت برند
  6. روزنامه رسمی نوبت دوم و ارائه اصل مدارک به اداره ثبت علامت در استان تهران
  7. دریافت تصدیق ده ساله برند

در خصوص نحوه تنظیم اظهارنامه ثبت برند این مطلب را لطفاً مطالعه کنید: اظهارنامه ثبت برند

شرایط ثبت برند در یاسوج

جهت ثبت برند و ثبت علامت تجاری در یاسوج باید اسن شرایط را رعایت کنید:

متقاضی ثبت برند باید حداقل سن قانونی را داشته باشد، وجود پروانه فعالیت یا جواز برای ثبت برند الزامی می باشد، برند های قابل ثبت در ایران باید حتماً هم از لحاظ نوشتار و هم معنا فارسی باشند و برندهای غیر فارسی باید حتماً کارت بازرگانی ارائه نمایند، برندی که قصد ثبت آن را دارید نباید سابقه ثبت در آن طبقه مورد نظر را داشته باشد یعنی به نوعی نباید تکراری باشد.

ثبت برند در یاسوج

مدارک ثبت برند در یاسوج

برای ثبت برندخود بهتر است بدانید ما دو نوع متقاضی ثبتی داریم که مدارک مربوطه هر یک متفاوت می باشد در ادامه مدارک هر یک را به طور مجزا عنوان می داریم.

اشخاص حقوقی(شرکت ها):

  • کپی مدارک شناسایی مدیر عامل، آگهی تأسیس شرکت، آخرین آگهی تغییرات شرکت
  • جواز تأسیس یا پروانه بهره برداری، مشاغل مجازی با ارائه اینماد خود می توانند اقدام به ثبت برند کنند. برای موسسات توافق اصولی و برای مغازه ها جواز کسب استفاده می شود.
  • کارت بازرگانی در صورت لزوم
  • وکالت نامه در صورت وجود وکیل برای متقاضی
  • رونوشت  از اسم یا طرح علامت تجاری قابل ثبت

اشخاص حقیقی (افراد):

  • کپی شناسنامه و کارت ملی برای اتباع ایرانی
  • ارائه کد فراگیر و پاسپورت ترجمه شده برای متقاضی غیر ایرانی
  • نمونه ای از علامت تجاری مربوطه
  • جواز کسب یا جواز تأسیس یا هر نوع پروانه فعالیت به نام متقاضی
  • کارت بازرگانی در صورت لزوم
  • وکالت نامه در صورت داشتن وکیل

واژگان مرتبط با ثبت برند در یاسوج

معادلات کلماتی که برای ثبت برند در یاسوج ممکن است یا آن بر بخورید عبارت است از: لوگو، علامت تجاری، نشان تجاری، علائم تجاری، لوگو تایپ، آرم تجاری و نام تجاری همچنین ممکن است از برند تحت عنوان نمانام، سمبل تجاری، طرح، اسم تجاری و یا انواع لوگو مثل لوگوتایپ یا مونوگرام یاد شود.

برند از لحاظ نوع متقاضی ثبت هم به برند حقیقی (به نام افراد) یا برند حقوقی (به نام شرکت و موسسات) تقسیم می گردد.

هزینه و زمان ثبت برند در یاسوج

برای ثبت برند در یاسوج هزینه هایی برای آن باید پرداخت شود، بر اساس محصولات و خدمات و یا طبقات و تعداد محصول و خدمات برای ثبت می باشد، بنابرین ممکن است هزینه ثبت برند برای یک متقاضی مبلغ بیشتری از متقاضی ثبت دیگر باشد و هزینه ای مشخص برای ثبت برند در یاسوج وجود ندارد، شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان ثبت بین الملل از هزینه های ثبت برند در یاسوج به طور دقیق و تمام شده اطلاع کسب نمایید.

خدمات مالکیت صنعتی در یاسوج

اداره مالکیت صنعتی برای ثبت اختراع و طرح صنعتی و علائم تجاری خدماتی از قبیل رسیدگی به اظهارنامه های ارسالی، بررسی درخواست های ثبت بین المللی، انتقال مالکیت گواهی نامه های صادر می شود، تمدید اعتبار برند و علائم تجاری و طرح های صنعتی از خدمات اصلی مالکیت صنعتی است.

ثبت طرح صنعتی و اختراع در یاسوج

  • تکمیل مدارک و اسناد مورد نیاز برای ثبت
  • تنظیم اظهارنامه اختراع یا طرح صنعتی
  • پرداخت هزینه اظهارنامه
  • دریافت ابلاغیه و در صورت تایید انتشار در روزنامه رسمی کشور
  • اخذ گواهی نامه 20 ساله برای اختراع و 5 ساله برای طرح صنعتی می باشد.

ثبت برند در استان کهگلویه و بویر احمد

  • دهدشت
  • سی سخت
  • چرام
  • باشت
  • دوگنبدان

توصیه های ثبت بین الملل برای ثبت برند

تا دیر نشده برندتان را به ثبت برسانید، قبل از اینکه برندتان توسط اشخاص دیگر به ثبت برسد. برند در واقع اصالت محصول است و مشتریان با برندتان شما را می شناسند. اگر شما برندتان را از دست بدهید یعنی تمام مسیری را که برای معرفی برندخود به مشتریان انجام داده اید، پوچ می شود.

با ثبت برندخود خیالتان از معرفی و تبلیغات برای شناخته شدن برندتان راحت باشد، علاوه بر این دیگر اشخاصی که به نوعی رقیب شما محسوب می شوند نمی توانند از اسم برندتان برای محصولاتشان استفاده کنند.

برند شدن کسب و کارتان دیگر یک رویای محال نیست، با ثبت برند تجاری می توانید به رویای خود برسید و خیالتان از هر گونه سوء استفاده ای راحت باشد، هم اکنون با کارشناسان ثبت بین الملل تماس بگیرید و در زمینه ثبت برند در یاسوج مشاوره رایگان دریافت کنید.

تا دیر نشده جهت ثبت برند و ثبت نشان تجاری در یاسوج با تیم متخصص ثبت برند بین الملل تماس برقرار نمایید و از تجربیات خوب آن ها استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها