جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید
هر ساعتی در روز کنار شما هستیم با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

اداره ثبت شرکتها در کرج【اداره ثبت شرکتها✔️】

اداره ثبت شرکتها کرج

هدف از تاسیس اداره ثبت شرکت ها جهت سهولت تبدیل شدن اشخاص حقیقی به حقوقی بواسطه ثبت شرکت میباشد و این امر رونق و پیشبرد در  اهداف کسب و کار  مردم را هموار میسازد. در این متن به مواردی در زمینه اداره ثبت شرکتها در کرج می پردازیم تا راهنمای شما باشد.

اداره ثبت شرکتها در کرج

با توجه به پیشرفت ها و موفقیت هایی که طی سال های اخیر در زمینه سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و تکنولوژی های روز داشته ایم دولت تصمیم گرفته است با تهیه و تدوین برنامه های طولانی مدت و اجرای برنامه ها به کشوری تبدیل شویم که علاوه بر اینکه در ابعاد سیاسی و اجتماعی و اقتصادی، تکنولوژیکی توسعه یافته ایم از نظر فرهنگی نیز پیشرفت داشته باشیم.

بنابراین تمام ارگانها سعی دارند و موظف هستند که برنامه های سال های آینده خود را در چنین زمینه و چهارچوبی به حرکت درآورند.

از جمله موضوعات مهم در توسعه صنعتی، اقتصادی و اجتماعی ثابت کردن مالکیت و حقوق افراد است . به همین منظور سازمان ثبت اسناد و املاک تصمیم دارد که با بهرمندی از تجربه ملل دیگر یک مدل بومی را برای جمهوری اسلامی ایران تهیه و تبیین نماید و برنامه های طویلی را چیده و برای تنظیم برنامه های آینده خود در تلاش است که با تحقیق و تفحص بر نظام های ثبتی کشورهای دیگر راه حلی برای تغییر و تحول در سازمان ثبت کشور (اداره ثبت شرکت ها) ایجاد نماید. در نتیجه این تحقیق صد در صد مواردی وجود دارد.

برای به وجود اوردن گستره دید برنامه ریزان، کارشناسان  و مدیران سازمان ها عملکرد جدیدی خواهد بود که می تواند در اهداف آینده کشور مورد تاثیر باشد.

در نتیجه تصمیم گرفتیم که اداره ثبت شرکت ها را بهتر بشناسیم اداره ثبت شرکتها جزئی از سازمان ثبت اسناد و املاک زیر مجموعه سازمان قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران می باشد و تمام موارد مربوط به ثبت انواع شرکت وظیفه این سازمان می باشد.

اداره ثبت شرکتها کرج

اداره ثبت شرکتها کرج

اداره ثبت شرکتها در هر استانی اداره مربوط به خودش را دارد و هر کسی که بخواهد ، شرکت خود را به ثبت برساند تنها میتواند در استان مربوطه و در اداره ثبت شرکتهای همان استان و البته با مراجعه به ادارهر ثبت شرکتهای شهرستان مربوط  اقدام نماید .

به طور مثال : اگر میخواهید شرکتی را در استان البرز شهر کرج به ثبت برسانید کار ثبت شرکت خود را نمیتوانید را نمیتوانید در اداره ثبت شرکتهای استان تهران انجام دهید و تنها در استان البرز و حوزه ثبتی کرج امکان پذیر است لازم به ذکر است که شما خودتان در هر استانی که باشید می توانید در استان دیگر در حوزه ثبتی آن استان شرکت تان را ثبت کنید .

زیرا ثبت شرکت فقط و فقط به صورت اینترنتی می باشد و تنها برای دریافت مدارک باید به صورت حض.ری مراجعه کرد ان هم با گرفتن یک وکیل و یا با پست اخذ مدارک امکان پذیر می باشد.

ثبت اینترنتی شرکت در اداره ثبت شرکتها در کرج

با توجه به ایجاد سیستم جدید اینترنتی سامانه ی ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری، از این پس متقاضیان می توانند مراحل ثبت شرکت را به جای مراجعه ی حضوری به اداره ی کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری از طریق سامانه ی اینترنتی http://sherkat.ssaa.ir شروع و دنبال نمایند.

در این راستا، حتی ثبت صورتجلسه ی تغییرات شرکت ها نیز اینترنتی شده است و آخرین اطلاعات مربوط به چگونگی تنظیم درخواست ها و همچنین آخرین وضعیت صورت جلسه ی ابرازی، مدارک مورد لزوم بخشنامه ها و شیوه نامه ی اجرایی ثبت شرکت ها و اطلاع رسانی های آنی و پیگیری پاسخ درخواست ثبت شرکت ها از طریق سامانه ی فوق به راحتی  قابل دسترس است.

علاوه بر این، موارد راهنمای انجام فرآیند پذیرش درخواست های انواع ثبت تاسیس و تغییر و… شرکت ها و موسسات غیر تجاری نیز درهمین سامانه ی اینترنتی قابل دسترسی می باشد

سایت ثبت شرکتها

ثبت شرکتها در واقع برای این است که شما نیاز به حضور فیزیکی برای به ثبت رساندن شرکت خود نداشته باشید تنها با دادن مدارک خود و شرکایتان ثبت شرکت خود را انجام خواهید داد همچنین باید بدانید بخشی از ثبت شرکت به صورت اینترنتی است

برای مراجعه به سایت ثبت شرکتها بر روی صفحه لینک شده کلیک نمایید .

مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتهای کرج

همانطور که در قسمت های قبل هم گفته شد اداره ثبت شرکتها  جزئی از سازمان ثبت اسناد و املاک و زیر مجموعه قوه قضاییه می باشد .

متقاضیان ثبت شرکت در کرج پس از مراجعه به سامانه الکترونیکی ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری و کامل کردن مراحل سیستمی ثبت نام و تنظیم و تدوین اوراق ثبتی شرکت ها با توجه به قوانین وضع شده در قانون تجارت پس از تایید نام شرکت و امضا اوراق توسط اعضا و سهامداران شرکت اوراق ثبتی به همراه کپی برابر اصل مدارک شناسایی اعضا و سهامداران و جواب سوپیشینه کیفری و دیگر مدارک مورد نیاز جمع اوری می شود و از اداره پست استان در پوشه و پاکت های مخصوص اداره ثبت شرکت ها به ادرس اداره ثبت شرکت های کرج ارسال می شود.

پرونده ارسال شده به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری پس از بررسی صحت مدارک ارسال شده با توجه به ثبت نام سیستمی به مرحله کارشناسی می رود و در انجا پس از طی نوبت توسط کارشناسان تایید و آگهی صادر میشود .

آگهی صادر شده به همراه یک نسخه از اوراق ثبتی ارسال شده توسط رئیس اداره ممهور به مهر سازمان ثبت اسناد و املاک می گردد.

پس از صدور آگهی شرکت به شرکت شماره ثبت و شناسه ملی تعلق می گیرد و شرکت رسما می تواند شروع به فعالیت نمایند.

سازمان ثبت شرکتها در کرج

سازمان ثبت شرکتها و یا همان اداره ثبت شرکتها در هر استان و هرسازمان مربوط به خودش را دارد و همچنین در هر شهرستان سازمان مربوط به ثبت شرکت شهر مورد نظر یکسری قوانین است که با توجه به حوزه ثبتی و سازمان ثبت شرکتها متفاوت هستند اما به طور کلی قانون تجارت برای همه استان ها یکی است .

 انواع شرکت های ثبت شده در اداره ثبت شرکتهای کرج

انواع شرکت ها  در اداره ثبت شرکتها ازجمله:

  • شرکت سهامی عام‌
  • شرکت سهامی خاص
  • شرکت با مسئولیت محدود
  • شرکت تضامنی
  • شرکت مختلط غیرسهامی
  • شرکت مختلط سهامی
  • شرکت نسبی
  • شرکت تعاونی
  • موسسات تجاری و غیر تجاری

ثبت شرکتهای تجاری در اداره ثبت شرکتهای کرج  انجام می شود و هرکدام از انواع شرکت ها با توجه به قانون تجارت دارای شرایط خاص و اساسنامه مربوط به قالب ثبتی خود می باشند که متقاضیان جهت ثبت انواع قالب های ثبتی باید به ماده ها و قوانین ذکر شده در اساسنامه توجه داشته باشند و تمام ماده ها را رعایت کنند در غیر این صورت کارشناسان اداره ثبت مدارک ثبتی را برگشت میزنند و به ثبت نام سامانه ای ایراد میگیرد. با موسسه ثبتی و حقوقی بیت الملل با بیش از 15 سال سابقه حقوقی در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سحر فوادی
سحر فوادی
1 سال قبل

سلام وقت بخیر ایا برای ثبت میتونیم خودمون تو اینترنت انجام بدیم؟

yavari
ویرایشگر
yavari
1 سال قبل
پاسخ به  سحر فوادی

درود بر شما بله می توانید اما در صورت ارائه مدارک ناقص امور ثبتی شما طولانی و پیچیده می شود. با ما در تماس باشید