جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید
هر ساعتی در روز کنار شما هستیم با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

مرکز خرید و فروش برند آماده- خرید بدون واسطه برند

مرکز خرید و فروش برند آماده

این روزها افراد در جستجوی کسب سود هستند و این موضوع بدون داشتن نماد و اسمی مختص به خود امکان پذیر نیست. یکی از روش های مطرح شدن بین مشتریان داشتن برند مناسب با محصولتان خواهد بود. شما می توانید مراحل ثبت برند را با صرف زمان حداقل ۲ماهه انجام دهید و یا با خرید برند آماده تنها در یک روز صاحب یک برند مختص به خودتان شوید. متن زیر در زمینه خرید و فروش برند و نیز امتیازاتی که با خود به همراه خواهد داشت می پردازد که می تواند راهنمای مناسب شما برای انجام روند سودآوری در حرفه فعالیتتان باشد. می‌توانید برای دریافت لیست برندهای قابل خرید با کارشناسان و وکلای بین الملل تماس بگیرید و تنها در یک روز برندتان را تحویل بگیرید.

خرید و فروش برند با مقرون به صرفه ترین هزینه

زمانی که می خواهید حرفه ای را شروع کنید باید از همه جوانب ملاک های سودآوری آن را در نظر بگیرید و سپس برندتان را به ثبت برسانید. این موضوع که شاید برندی که مدنظر شماست و آن را مناسب حرفه خود میدانید از قبل توسط شخصی دیگر به ثبت رسیده شاید باعث ناراحتی شما شود.

اما راه‌حلی برای داشتن برند دلخواهتان بدون ثبت برند وجود دارد و آن هم خرید و فروش برند است که به صورت قانونی می توانید آن را انجام دهید تنها کافی است برند مدنظرتان را بر اساس طبقه محصولتان انتخاب کنید و با برآورد هزینه برند و توافقات با فروشنده برند تنها در یک روز آن را به نام خود بزنید.

خرید و فروش برند یک انتخاب زیرکانه و سریع است که به دور از انجام مراحل ثبت برند می توان در کم ترین زمان آن را انجام داد. در کل به شما پیشنهاد می کنیم برای ایجاد فرصت های شغلی و پیشرفت در بازارهای مالی و اقتصادی برندتان را با مشاوره کارشناسان بین الملل خریداری کنید.

حال شاید این سؤال ذهنتان را درگیر کند که برند کسی دیگر را مگه میشه به من بفروشند؟ اصلاً این کار قانونی است؟ از کجا باید برند بخرم؟

نگران نباشید در صورتی که برند را از مؤسسات حقوقی و ثبتی معتبر خریداری کنید هیچ مشکلی برای کسب و کارتان ایجاد نمی شود و این امر کاملاً قانونی است. میتوانید لیست برندهای قابل خرید را از کارشناسان بین الملل دریافت کنید و بر اساس طبقه برندتان از بین صدها برند آماده یکی را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید. ما اینجاییم تا راهنمای شما برای رسیدن به اهدافتان باشیم پس نگرانی به خود راه ندهید.

خرید و فروش برند با مقرون به صرفه ترین هزینه

مدارک جهت نقل و انتقال برند

از مزیت هایی که خرید برند برای خریداران آن به همراه دارد می توان به عدم نیاز به ارائه مدارک و مجوزهای ثبت برند به اداره مالکیت اشاره کنیم. در کل برای خرید و فروش برند به این شیوه تنها نیاز است مدارک هویتی و شناسایی را در اختیار داشته باشید که در زیر تعدادی از مدارکی که باید در زمان خریدوفروش در دست داشته باشید و بیشتر مرتبط با شناسایی است را ذکر می کنیم.

  • مدرک شناسایی شخص فروشنده برند و خریدار
  • مدارک مربوط به کسب و کار خریدار
  • تسلیم اظهارنامه و شماره برند ثبت شده
  • ارائه مدارک آگهی ثبت برند توسط فروشنده
  • در صورت محول کردن خرید برند توسط وکیل ارائه مشخصات وی الزامی است

پس از تدارک مدارک فوق باید هر دو طرف معامله در محیط دفترخانه حضور یافته وبا تایید قرارداد نقل و انتقال برند اقدام به واگذاری کنند.

خرید برند ارزان‌تر بدون واسطه تنها در یک روز

پس از آنکه بحث خرید برند آماده به میان می‌آید ذهن ها به سمت هزینه برند و علامت تجاری ثبت شده می رود و افراد را به سمت مناسب ترین قیمت سوق می دهد. هرچند که بهتر است به این مورد توجه کنید که برندتان حکم سرمایه سودآور را دارد و هرچقدر برای برندی به صرفه هزینه کنید در کوتاه مدت سود آن چند برابر می شود و می بینید که چندین برابر هزینه ای که کرده اید به شما بازمی گردد.

البته هزینه وضع شده برای یک برند به عوامل مختلفی بستگی دارد که همین موضوعات باعث می شود تفاوت هزینه محسوسی بین دوبرند با طبقات مختلف کالا مشاهده شود. از این رو نمی توان هزینه ثابتی را برای برند بازگو کرد و بر اساس کارشناسی افراد مجرب می توان لیست هزینه برند قابل فروش را ارائه کرد.

آن را بدانید خرید یک برند بسیار به صرفه تر از ثبت برند و پیمودن مراحل آن است؛ زیرا تنها در یک روز می توان مالکیت آن را در اختیار گرفت و از همه مهم‌تر نیازی به داشتن مجوزهای اختصاصی باری ثبت برند نیست و تنها داشتن مدارک شناسایی خریدار و فروشنده به همراه برند از قبل ثبت شده می تواند در دفاتر اسناد در چند ساعت انجام گیرد و نیاز به پیمودن مراحل ثبت برند که گاهی بیش از 2 ماه به طول می انجامد نخواهد بود.

اگر به دنبال لیست خرید برند ارزان هستید با کارشناسان مجتمع بین الملل تماس بگیرید و بر اساس نوع فعالیتتان بهترین و مناسب ترین برند را خریداری کنید. لازم به ذکر است در مجتمع حقوقی بین الملل بیش از 100 ها برند برای خرید و فروش بایگانی شده که می توان بین آن‌ها بهترین گزینه را برگزید.

نحوه خرید برند آماده

نحوه خرید برند آماده بدون واسطه چگونه است ؟

برای خرید برند می توان به دو روش آن را انجام داد که یک نوع اختیاری و دیگری اجباری است. در حالت اختیاری شخصی که از قبل تمامی امور مرتبط با ثبت برند و ارائه مدارک را در اداره مالکیت انجام داده بنابر دلایل شخصی می خواهد برند به نام خود را به فروش برسانند و در صورتی که خریدار برای برند با قیمت برآورد شده وی پیدا شود آن را واگذار می کند. اما در خصوص مورد دومی که خرید برند به‌صورت اجباری است امکان دارد دارنده برند فوت شده و وراث وی نیز تمایلی به نگهداری برند متوفی ندارند، از این رو آن را برای فروش بر اساس قوانین ارائه می کنند. البته بهتر است در خصوص خرید و فروش برند آماده با وکلای مجرب با رزومه های قوی در این راستا مشورت کنید و بر اساس طبقات برندتان گزینه مناسب را خریداری کنید.

خرید برند آماده تنها در یک روز بنا به توافق خریدار و فروشنده در دفاتر اسناد رسمی انجام می شود. از این رو این موضوع به نسبت انجام پروسه زمان‌بر ثبت برند امری مقرون به صرفه به حساب می آید که می تواند در کم ترین زمان شما را صاحب یک برند معتبر و آماده کند.

آیا داشتن برند آماده سودآور است؟

این روزها داشتن برند برای فعالان امری مهم به حساب می آید؛ زیرا می توانند با داشتن برند یا علامت تجاری خاص به خود در بازارهای مالی و اقتصادی فعالیتی رقابتی داشته باشند و با روشی قانونی محصول یا خدمات خود را به بازار هدف ارسال کنند. یک برند تجاری خاص باعث می شود فروشتان چندین برابر شود و معروفیتتان در حوزه فعالیتتان بالا رود. به همین دلایل برند را جزو سرمایه یک شرکت به حساب می آورند. پس هرچه زودتر و باقدرت بیشتر برای اخذ برندتان اقدام کنید می توانید در بازار کار، حرفی برای گفتن داشته باشید. البته این را بهتر است بدانید که ثبت برند در اداره مالکیت امری زمان‌بر است و امکان دارد وقفه زمانی را در اعتباردهی به کسب و کارتان به خود اختصاص دهد از این رو راه حل دیگری ظهور می کند که می تواند در زمان کمتری شما را به معروفیت برساند و آن امری نیست جز خرید برند از قبل ثبت شده!

داشتن یک برند بهترین راه برای کسب سود شماست . در اسرع وقت برند خودتو  از ما بخر و آینده کاریتو تضمین کن !

لیست برند آماده قابل خرید و فروش

لیست برند آماده قابل خرید و فروش

برندهای قابل خرید و فروش طبقه برند
برند مواد غذایی طبقه 29
برند نوشیدنی طبقه 32
برند کیک و شیرینی طبقه 30
برند برنج طبقه 30
برند لبنیات طبقه 29
برند پروتئینی طبقه 29
برند شوینده طبقه 5
برند لوازم خانگی طبقه 21
برند آرایشی و بهداشتی طبقه 3
برند لوازم یدکی طبقه 7
برند آماده پوشاک طبقه 25
برند مواد ضد عفونی طبقه 3
برند قهوه طبقه 30
برند صنعتی طبقه 1و4

هزینه خرید برند ثبت شده چقدر است؟

فاکتورهایی که برای تعیین هزینه های خرید برند تأثیرگذار است بسیارند و شما باید ابتدا بدانید چه نوع کسب و کاری را می خواهید انجام دهید تا بر اساس آن از بین لیست برندهای از قبل ثبت ده و آماده یکی را که به فعالیت شما نزدیکتر است را انتخاب کنید.

معیارهای تعیین قیمت برند را می توان عواملی مانند اعتبار برند آماده، نام برند، تعداد کالاهای طبقه برند، لوگوی طراحی شده و ثبت شده، لاتین یا فارسی بودن علامت تجاری ثبت شده و نیز طراحی کلی برند که می تواند بر هزینه ای که می خواهید برای خرید برند کنید تاثیرگذار باشد. البته شما می توانید بر اساس بودجه خود نیازتان را از بابت انتخاب بهترین و مقرون به صرفه ترین برند ثبت شده برطرف کنید؛ زیرا در مجتمع ثبتی بین الملل انواع برند بر اساس درخواست خریداران موجود است و می تواند بر طرف کننده امور تجاری شما و نیز امکان سودآوری شما باشد. تنها نیاز به مشاوری مجرب و مسلط بر اصول خرید و فروش برند دارید که مجتمع بین الملل آن را فراهم کرده و در صورت نیاز و بودجه شما بهترین برند را تسلیم شما می کند تا با خرید آن بتوانید اعتبار تجارتتان را دو چندان کنید و با امکان تمایز با رقبا زمینه را برای فعالیتی قدرتمند ایجاد کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها