پروانه بهره برداری مدرکی می باشد که برای هر نوع صنفی به واحد های صنفی داده می شود. از این رو مدت زمان اخذ پروانه بهره برداری با مشاوره رایگان مشاوران حقوقی بین الملل انجام می گیرد که در ادامه متن زیر به آن می پردازیم تا راهنمای مناسب شما عزیزان در این مسیر خواهد بود.

دریافت پروانه بهره برداری

برای گرفتن پروانه بهره برداری یا همان مجوز سازمان ها و نهاد های مختلفی  مانند وزارت بهداشت و ریاست جمهوری در کشور ما وجود دارد.

به طور کلی در تمامی کشور ها گرفتن پروانه بهره برداری برای واحد های صنفی  وجود دارد اما زمان گرفتن پروانه بهره برداری و تعداد فرآیندهای آن وجود دارد. همانطور که در قبل گفته شد واحد صنعتی به مکانی که مالک می تواند در آنجا به انجام یک یا چند فعالیت صنعتی بپردازد گفته می شود و پروانه بهره برداری به تمام واحدهای صنعتی ای که اقدام های اولیه  را انجام داده اند داده می شود و هم چنین باید ممنوع بودن پروانه بهره برداری برای اطراف تهران و اصفهان  (شعاع 120 کیلومتری تهران و شعاع 50 کیلومتری اصفهان) را در نظر گرفت.

مدارک لازم برای صدور پروانه تولید کارگاهی

  • اصل شناسنامه به همراه تصویر صفحات اول و دوم متقاضی برای اشخاص حقیقی.
  • اصل و تصویر کارت ملی متقاضی ) برا ی اشخاص حقیقی
  • تصویر آگهی ثبت شرکت ، اساسنامه و آخرین مصوبه هیئت مدیره که در آن صاحبان امضاء مجاز شرکت، تعیین شده باشند ) برای شرکتها
  • یک قطعه عکس 3 × 4 تمام رخ جدید رنگی (برای خانمها عکس با پوشش اسلامی الزامی است و برای شرکتها، عکس از مدیر عامل وقت)
  • تصویر کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم برای آقایان زیر 35 سال .
  • تصویر اعلامیه تاسیس دریافتی جهت احداث کارگا ه برای دارندگان اعلامیه تاسیس .
  • مدارک لازم دال بر سابقه فعالیت تولیدی در رشته مورد نظر ، کروکی محل کارگاه و تصویر سند مالکیت یا اجاره کارگاه   برای افراد متقاضی فاقد اعلامیه تاسیس
  • تکمیل فرم درخواست و پرسشنامه پروانه تولید کارگاهی و تعهد نامه مربوطه.

مدارک لازم برای افراد متقاضی تمدید پروانه تولید کارگاهی

1-یک قطعه عکس 3 × 4 تمام رخ جدید رنگی (برای خانمها عکس با پوشش اسلامی الزامی است و برای شرکتها، عکس از مدیر عامل وقت) 2 -تکمیل فرم درخواست تمدید پروانه تولید کارگاهی 3 -تحویل اصل پروانه تولید کارگاهی قبلی .

مدت زمان اخذ پروانه بهره برداری

مدت زمان اخذ پروانه بهره برداری با توجه به مدت زمان سپری شده به منظور اخذ مجوز فعالیت و بازدید کارشناسان و اعلام نتیجه کارشناسی آنها ، مشخص می شود ولی به صورت کلی از زمان تقاضا تا زمان صادر شدن پروانه بهره برداری باید مراحل اداری و مختلفی سپری شود که هر کدام یک از آنها به تنهایی زمان بر می باشد. به همین سبب مدت زمان اخذ پروانه بهره برداری حدود 40 روز کاری می باشد.

مزایای پروانه بهره برداری

پروانه بهره برداری به به صاحبان اصناف مزایایی اعطا می کند که دارندگان پروانه بهره برداری را می توان در گزینه های زیر در نظر گرفت:

  • پروانه بهره برداری موجب تسهیلات بانکی دولتی با نرخ مصوب تولیدی می شود.
  • پروانه بهره برداری باعث معافیت مالیاتی واحد های صنعتی جدید می شود.
  • برای گرفتن وام برای تجهیزات و یا ماشین آلات صاحبان صنایع باید پروانه بهره برداری به همراه داشته باشند.
  •  پروانه بهره برداری به واحد های صنعتی امکان بخشیده شدن جریمه از وام ها و پرداخت آن را به مدت یکسال به آنها می دهد.
  • پروانه بهره برداری برای ثبت برند مورد نیاز می باشد
  • پروانه بهره برداری موجب معافیت مالیاتی برای اجرای طرح های انتقال و توسعه می شود.
  • پروانه بهره برداری باعث گرفتن مجوز جهت وارد کردن ماشین آلات خط تولید مستعمل می شود
  • پروانه بهره برداری موجب تهیه مواد اولیه پلاستیک و شیمیایی از پالایشگاه ها و شرکت ها به قیمت دولتی می گردد.
  • پروانه بهره برداری موجب معافیت حقوق ورودی مواد اولیه در صورت صادر کردن آنها می گردد
  • پروانه بهره برداری باعث معافیت پرداخت سهمیه حق بیمه در پرسنل جدید می شود
  •  پروانه بهره برداری به دارندگان آنها امکان شرکت در نمایشگاه های خارجی و داخلی و همچنین ارائه محصولاتشان می گردد.
  • پروانه بهره برداری به دارندگان آنها امکان شرکت در مناقصه های دولتی و همچنین خصوصی به عنوان تولید کنندگان کالا را می دهد.
  • پروانه بهره برداری به دارندگان آنها امکان استفاده از حامل های انرژی به نرخ دولتی را می دهد و همچنین انرژی برق را با تعرفه صنعتی به آنها می دهد.
  • پروانه بهره برداری به دارندگان آنها امکان گرفتن علامت استاندارد برای واحد های صنعتی ای که محصولاتشان شامل استاندارد اجباری است می گردد.
  • پروانه بهره برداری به دارندگان آنها امکان وارد کردن ماشین آلات داخلی بدون پرداخت مالیات گمرکی را می دهد.
زمان اخذ پروانه بهره برداری
زمان اخذ پروانه بهره برداری

مراحل اخذ پروانه بهره برداری

از نکات مهمی که باید در زمان اخذ پروانه بهره برداری به آن توجه داشته باشید، نحوه انجام و اخذ آن در کم ترین زمان است. البته باید بگوییم که شما می توانید دریافت پروانه بهره برداری را به موسسات حقوقی مجرب و کاربلد در این زمینه ارائه کرده و تمامی نکات را از آن ها دریافت کنید و نگرانی از بابت انجام امور نداشته باشید.

  1. در ابتدا باید شخصاً به سامانه بهین یاب  مراجعه و در آن ثبت نام کنید و این کار تنها بصورت اینترنتی انجام می شود.
  2. در ادامه باید تقاضای خود را برای دریافت پروانه بهره برداری ثبت کنید.
  3. اطلاعات خواسته شده را با دقت و به طور کامل ارائه دهید.
  4. پرسشنامه و فرم های مربوطه با هم تکمیل کنید.
  5. باید مدت زمان خاصی را منتظر بمانید تا درخواست شما توسط کارشناس های مربوطه بررسی شود.
  6. در مرحله بعد اگر با درخواست شما موافقت شده باشد، بازرس هایی برای بررسی و دیدن واحد صنعتی شما به صورت حضوری مراجعه می کنند. در این مرحله ظرفیت واحد شما بررسی خواهد شد و البته واحد صنعتی شما با طرح اولیه ای که ارائه داده اید، تطبیق داده می شود. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که طرح اولیه را با دقت و با طور صحیح ارائه دهید تا با مشکلی رو به رو نشوید.
  7. در مرحله بعد اگر بازرس ها واحد صنعتی شما را تائید کنند، باید به دنبال استعلام از سازمان ذیربط باشید.
  8. در ادامه اگر در استعلام ها هم مشکلی وجود نداشته باشد، پروانه بهره برداری برای واحد صنعتی شما صادر می شود.
ادامه مطلب
شرایط اخذ رتبه

با توجه به مطالب گفته شده در بالا امکان تصور این موضوع که دریافت یک پروانه بهره برداری کار ساده و بدون تخصصی است، باید به شما بگوییم که اگر چه این کار ساده خواهد بود، اماامور خاصه خود را شامل می شود و شما برای انجام این کار باید تخصص لازم را داشته و مهم تر از آن  از وکلای حقوقی بین الملل می باشد، در غیر این صورت ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید و تمامی این موارد بر روی زمان دریافت این پروانه بهره برداریتاثیر گذاشته و آن را طولانی کند.

شرایط اخذ پروانه بهره برداری
شرایط اخذ پروانه بهره برداری

شرایط اخذ پروانه بهره برداری

در جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط اخذ پروانه بهره برداری و استعلام پروانه بهره برداری می توانید با ثبت بین الملل تماس بگیرید.

پروانه تولید کارگاهی –  پروانه بهره برداری

مجوزی است که به متقاضی دارای تخصص و تجربه در حرفه مورد درخواست ) اعم ازحقیقی یا حقوقی ( اعطاء می گردد تا در یک مجموعه کارگاهی بابکارگیری تعدادی نیروی انسانی و وسایل و ابزار کار در رشته مورد نظر تا سقف تعیین شده در زمینه تولید مصنوعات دستی فعالیت نماید . تذکر : پروانه تولیدکارگاهی حسب تقاضا و به نام صاحب کارگاه تولیدی (کار فرما ) صادر می گردد .

ضوابط

پروانه تولید کارگاهی صادره برای مدت دو سال از تاریخ صدور معتبر می باشد و تمدید آن بنا به درخواست متقاضی و تایید کارشناس تخصصی معاونت صنایع دستی استان بلامانع خواهد بود .

مراحل صدور پروانه تولید

به منظور دریافت پروانه تولید مراحل زیر می بایست انجام پذیرد :

  1. دریافت پرسش نامه مربوطه از معاونت صنایع دستی استان توسط متقاضی ، تکمیل و ارائه آن به واحد مربوطه .
  2. بررسی ، بازدید و ارزیابی فعالیت مورد نظر توسط کارشناسان تخصصی مربوطه .
  3. صدور مجوز پس از تایید کارشناس مربوطه .
  4. صدور پروانه تولید توسط معاونت صنایع دستی استان .

شرایط تمدید پروانه تولید

در صورت درخواست تمدید پروانه تولید ، فرم درخواست تمدید توسط متقاضی تکمیل و پس از اعلام نتیجه و بازدید توسط کارشناس تخصصی معاونت صنایعدستی استان نسبت به تمدید آن اقدام خواهد شد .

شرایط اختصاصی برای افراد متقاضی دریافت پروانه تولید کارگاهی

  • داشتن کلیه شرایط عمومی .
  • داشتن کارگاه فعال )  ملکی یا استیجاری (در حال تولید صنایع دستی یا کارگاهی که براساس دریافت اعلامیه تاسیس قبلی از معاونت صنایع دستیاستان احداث و آماده بهره برداری شده باشد .
  • داشتن سکونت دائم در شهر ، مکان یا محدوده مناسب فعالیت کارگاه * منظور از کارگاه ، مکانی است ثابت که در آن صاحب کارگاه ) کارفرما (بابکار گیری تعدادی نیروی انسانی در سطوح مهارت مختلف درتولید یک رشته از مصنوعات دستی فعالیت دارد .

شرایط دریافت پروانه بهره برداری برای واحدهای تولید کننده نرم افزار

شرایط دریافت پروانه بهره برداری برای واحدهای تولید کننده نرم افزار در وزارت صنعت ، معدن و  تجارت  تسهیل شد به گزارش روابط عمومی  وزارت علوم، مدیرکل دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات ، وزارت صنعت، معدن و تجارت در این خصوص گفت : با آغاز به کار دولت یازدهم و عنایت ویژه به صنعت نرم افزار که از صنایع سبز و پیشرفته محسوب می شود، بازنگری بر روی دستورالعمل دریافت پروانه بهرهبرداری نرم  افزار آغاز شده بود.

مهندس فرزاد اسماعیل زاده  با اشاره به برگزاری جلسات جهت بازنگری بر روی دستور العمل پروانه بهره برداری افزود: تشکیل جلسات کارشناسی متعدد و بررسی های لازم دستورالعمل جاری تسهیل شد و شرایط اعطای این پروانه براساس معیارهای جدید و با تکیه بر استانداردها و خدمات پس از فروش، مجددا تهیه و به امضای وزیر صنعت ، معدن و تجارت رسید.

وی در ادامه ضمن تاکید بر روند تسهیل در شرایط دریافت پروانه بهره برداری اظهار داشت :  از این پس شرکت های نرم افزاری میتوانند با شرایط ساده تری از تسهیلات این پروانه نظیر معافیت مالیاتی چهار ساله، در اولویت بودن دریافت تسهیلات و تخفیف های موجود در مصرف انرژی بهره مند شوند.

مراحل صدور جواز تاسيس و پروانه بهره برداری

صدور جواز تاسيس مدارك مورد نياز : يكبرگ تصوير شناسنامه و كارت ملی براي متقاضيان حقيقي و براي متقاضيان حقوقي ، تصوير آگهي تاسيس و آخرين تغييرات در روزنامه رسمي ، مهر شركت و ترجيحاً اظهار نامه يا شركت نامه .

صدور جواز تاسيس واحدهای توليدی طراحی و مونتاژ

هدف : ايجاد هماهنگی های لازم به منظور ارائه خدمات به موقع و تسريع در امور متقاضيان جهت سرمايه گذاری در احداث واحدهای صنعتي به استناد مصوبه هيئت وزيران به شماره49454/ت 23269 هـ مورخ 3/11/79 شرايط كلي : متقاضيان احداث واحدهاي صنعتی اعم از اشخاص حقيقي و حقوقي مي توانند از طريق تكميل فرم جواز تاسيس اقدام به احداث واحد صنعتي نمايند .
فرم تكميل شده جواز تاسيس پس از ارائه به سازمان صنايع و معادن استانها مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تطبيق باضوابط آئين نامه و با رعايت موارد زير نسبت به صدور آن اقدام خواهد شد .
عدم مغايرت توليد مورد نظر با ضوابط شرعی و قانونی رعايت محدوديت های منطقه ای مصوب مانند محدوديت احداث واحدهای صنعتی در شعاع 120 كيلومتری تهران و شعاع 50 كيلومتری رمزينه ( كد ) محصول توليدی می بايست براساس طبقه بندي ( ISIC ) در جواز تاسيس درج شود صدور جواز تاسيس به نام اشخاص حقوقی منوط به ارائه آگهی رسمی تاسيس شركت می باشد .
يك نسخه از جواز تاسيس صادره جهت اطلاع به دستگاهاث دولتی ذيربط ، دفتر آمار و اطلاع رساني وزارت صنايع و معادن ، سازمان حفاظت محيط زيست ، وزارت كار و امور اجتماعي ، اداره كل نظارت بر امور دارویی و اداره كل نظارت بر مواد غذايی ، آشاميدنی ، آرايشی و بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی ( در مورد فعاليتهای صنعتی مرتبط با صنايع غدايی ، بهداشتی و آرايشی ارسال می شود. مدت زمان انجام كار : برحسب نوع طرح متغير می باشد.

مراحل اخذ پروانه بهره برداری صنایع

  1.  تكميل فرم درخواست و پرسشنامه و ارسال به سازمان صنايع و معادن
  2. ارسال به اداره برنامه ريزي ،توسعه صنعتي و معدني جهت بررسي كارشناس مربوطه
  3.  بررسي درخواست توسط كارشناس و اقدام لازم
  4. ارسال به دبيرخانه جهت تايپ
  5. تاييد كارشناس، تاييد مسئول اداره برنامه ريزي ، توسعه صنعتي و امضاء مديريت
  6. صدور جواز تاسيس واحدهاي طراحي ومونتاژ توسط سازمان صنايع ومعادن
ادامه مطلب
اخذ کارت بازرگانی در تهران

مدارك موردنياز

  • كپی شناسنامه متقاضی.
  • درمورد شركتها، اساسنامه شركت ، آگهی تاسيس و آخرين تغييرات شركت.
  •  تكميل پرسشنامه جوازتاسيس توسط متقاضي.
  •  فرم جواز تاسيس.

. مدت زمان انجام كار : يك هفته مراحل و شرح اقدامات :

  1. تكميل فرم درخواست  -تكميل مدارك توسط متقاضی و ارائه به سازمان جهت بررسی
  2. بررسی مدارك ارائه شده توسط كارشناسان اداره آموزش وفنآوری سازمان
  3. درصورتی كه مدارك ارائه شده با شرايط‌‌ مندرج در دستورالعمل و شرايط و ضوابط موجود مطابقت داشته باشد جواز تاسيس واحدفنی و مهندسی توسط سازمان صادر خواهد شد (درغيراين صورت مدارك برای رفع نواقص به متقاضی ارجاع داده می شود.)
  4.  صدور جواز فنی و مهندسی

مدارك مورد نياز:

  • فرم درخواست
  •  تصوير مدرك تحصيلی متقاضی يا متقاضيان (در صورتيكه متقاضی شخصيت حقوقی باشد تصوير مدارك تحصيلی اعضای هيئت مديره لازم است.)
  •  تصوير شناسنامه و تصوير كارت پايان خدمت (ويژه آقايان)
  •  E-mail (نشانی پست الكترونيك )
  • نشانی كامل فرد متقاضی و يا محل دفتر كه در آگهی تاسيس شركت ثبت شده است (كد پستی 10 رقمی الزامی است ) درمورد متقاضيان حقوقی ارايه فتوكپی اساسنامه شركت ، اظهارنامه ثبت شركت و آگهی تاسيس شركت در روزنامه رسمی و آگهی آخرين تغييرات در شركت و روزنامه رسمی آن، تقاضانامه با سربرگ شركت الزامی است.

زمينه های تخصصی واحد فنی مهندسی

رديف

زمينه تخصصی

1

سيستمهاي مديريت و بهبودكيفيت

2

مهندسي مواد و فرآيندهاي توليد

3

صنايع غذايي و داروئي

4

صنايع شيميايي و سلولزي

5

صنايع نساجي و چرم

6

صنايع كاني غيرفلزي ( سيمان ـ گچ ، آهك و …… )

7

صنايع زيست محيطي ،آب و فاضلاب و فيلتراسيون

8

صنايع كشاورزي

9

صنايع برق ، الكترونيك ،كنترل و اتوماسيون

10

صنايع فلزي ( بسته بندي ، فلزي ، مفتولي ، لوازم خانگي ، حرارتي و ….. )

11

صنايع شكل دادن فلزات ( ريخته گري ، آهنگري ، اكستروژن و ….. )

12

صنايع ماشين سازي و تجهيزات

13

صنايع ماشين ابزار

14

صنايع تجهيزات پزشكي و آزمايشگاهي

15

صنايع خودرو

16

صنايع دريايي

17

صنايع هوا و فضا

18

صنايع ماشين آلات و تجهيزات معدن

19

صنايع ماشين آلات و تجهيزات راه و ساختمان ( راه و ساختمان ، راه آهن )

20

صنعت نفت ، گاز و پتروشيمي

21

صنايع نيروگاهي و توليد انرژي

22

صنعت نرم افزار

23

طراحي  صنعتي

24

زمين شناسي و اكتشافات معدني

25

استخراج و بهره برداري

26

فراوري مواد معدني

پروانه پژوهش‌ هدف : بكارگيري استعدادها و امكانات علمي، صنعتي و معدني در جهت نيل به ساخت داخل، رفع مشكلات و تنگناهاي صنايع و معادن كشور از طريق ايجاد و توسعه مراكز پژوهشي صنعتي و معدني كاربردي. دامنه عملكرد: استان تعاريف : پروانه پژوهش: پروانه اي است كه پس از اخذ جواز تاسيس مركز پژوهشهاي صنعتي ومعدني و انجام ساير اقدامات لازم (طبق ضوابط و دستورالعملهاي مربوطه كه در زمان اخذ جواز تاسيس به متقاضي ارائه گرديده است) از سوي دارنده جواز تاسيس، توسط سازمان صنايع و معادن استانها صادر مي گردد. مدت زمان انجام كار : يك هفته

مراحل و شرح اقدامات :

  •  تكميل فرم درخواست و ارسال آن به سازمان
  • تكميل پرسشنامه وارايه آن همراه با مدارك موردنياز به سازمان صنايع ومعادن
  • بررسي پرسشنامه ومدارك ضميمه توسط كارشناسان اداره آموزش و فنآوري سازمان و انجام امتياز بندي (در صورت عدم كسب امتياز 180، ارسال پاسخ منفي با ذكر دليل)
  •  بازديدكارشناسي از مركز پژوهش توسط اداره آموزش و فنآوري سازمان سازمان صنايع و معادن استان
  • طرح در شوراي پژوهشهاي صنعتي و معدني به منظور تصويب پروانه پژوهش
  •  صدور پروانه پژوهش توسط سازمان صنايع و معادن استان

مدارك مورد نباز:

  •  فرم درخواست صدور پروانه پژوهشي با ذكر فعاليت پژوهشي موردنظر و گرايش ان
  •  فرم پرسشنامه
  •  يك برگ تصوير از اخرين مدرك تحصيلي ،يك برگ تصوير شناسنامه يك برگ تصوير كارت پايان خدمت يا معافيت دائم ( ويژه اقايان ) مربوط به اعضاي هيات مديره و يا همكاران مركز پژوهشي(مدارك تحصيلي مي بايستي ليسانس و بالاتر و مرتبط با زمينه پژوهشي مورد نظر باشد.)
  •  يك برگ تصوير اساسنامه شركت
  •  يك برگ تصوير ثبت شركت درروزنامه رسمي
  • تصوير اگهي اخرين تغييرات درشركت در روزنامه رسمي
  • رزومه كاری هيئت مديره شركت و همكاران مركز پژوهشی 8. فرم درخواست تمايل به همكاري با مركز پژوهشی توسط همكاران مركز پژوهشی جواز تاسيس مركز پژوهش هاي صنعتي و معدني هدف : به كارگيری استعدادها و امكانات علمی، صنعتی و معدنی در جهت نيل به ساخت داخل، رفع مشكلات و تنگناهای صنايع و معادن كشور از طريق ايجاد و توسعه مراكز پژوهشی صنعتی و معدنی كاربردی.
ادامه مطلب
اخذ ایران کد

دامنه عملكرد: استان مركز پژوهشهاي صنعتي و معدني: مركزي است كه انجام پژوهشهاي فني- مهندسي در زمينه صنايع و معادن و كاربرد آن رابراي واحدهاي توليدي هم در مراحل قبل و هم در حين توليد بعهده دارد اين مركز مي تواند داراي بخشهای پژوهش، طراحي آزمايشگاه و همچنين كارگاه پژوهشي باشد.

جواز تاسيس مركز پژوهشهاي صنعتي و معدني: مجوزي است حاوي اطلاعات پايه اي از قبيل مشخصات نيروي انساني، زمينه فعاليت پژوهشي و … كه پس ازبررسي كارشناسي و دارا بودن شرايط لازم از سوي سازمان صنايع و معادن استان صادرخواهد شد.

مدت زمان انجام كار : يك هفته مراحل و شرح اقدامات :

  •  تكميل فرم درخواست به شماره و دريافت دستورالعمل مربوطه وارسال مدارك لازم به سازمان صنايع و معادن
  • بررسي مدارك توسط سازمان صنايع ومعادن
  •  صدور جواز تاسيس توسط سازمان صنايع و معادن استان

مدارك موردنياز: مدارك مورد نياز براي اشخاص حقيقي :

  •  فرم درخواست صدور مجوز با ذكر فعاليت پژوهشي مورد نظر وگرايش ان
  •  ارائه يك برگ تصويراخرين مدرك تحصيلي (متقاضي يا متقاضيان مي بايستي داراي مدرك تحصيلي ليسانس به بالا بوده ومدرك تحصيلي انها مرتبط بازمينه پژوهشي مورد نظر باشد)
  • ارائه يك برگ تصوير شناسنامه
  • ارائه يك برگ تصوير پايان خدمت يا معافيت دائم ( ويژه اقايان)
  • ارائه رزومه كاري و شغلي

مدارك مورد نياز براي اشخاص حقوقي :

  •  فرم درخواست صدور مجوز با ذكر فعاليت پژوهشي موردنظر و گرايش ان
  • ارائه يك تصوير از اخرين مدرك تحصيلي ،يك برگ تصوير شناسنامه يك برگ تصوير كارت پايان خدمت يا معافيت دائم ( ويژه اقايان ) مربوط به اعضاي هيات مديرهو همكاران مركز پژوهشي
  •  ارائه يك برگ تصويراظهارنامه ثبت شركت
  •  ارائه يك برگ تصوير ثبت شركت درروزنامه رسمی
  • ارائه اخرين اگهي تغييرات درروزنامه رسمي
  •  ارائه رزومه كاري هيات مديره شركت پروانه فني مهندسي در بخش صنعت و معدن

 

زمينه هاي تخصصی واحد فنی مهندسی

رديف

زمينه تخصصی

1

سيستمهای مديريت وبهبود كيفيت

2

مهندسی مواد و فرآيندهای توليد

3

صنايع غذايی و داروئی

4

صنايع شيميايی و سلولزی

5

صنايع نساجی و چرم

6

صنايع كانی غيرفلزی ( سيمان ـ كچ ، آهك و …. )

7

صنايع زيست محيطی ،آب و فاضلاب و فيلتراسيون

8

صنايع كشاورزي

9

صنايع برق ، الكترونيك ،كنترل و اتوماسيون

10

صنايع فلزی ( بسته بندی ، فلزی ، مفتولی ، لوازم خانگی ، حرارتی و ….)

11

صنايع شكل دادن فلزات ( ريخته گری ، آهنگری ، اكستروژن و …. )

12

صنايع ماشين سازی و تجهيزات

13

صنايع ماشين ابزار

14

صنايع تجهيزات پزشكی و آزمايشگاهی

15

صنايع خودرو

16

صنايع دريايی

17

صنايع هوا و فضا

18

صنايع ماشين آلات و تجهيزات معدن

19

صنايع ماشين آلات و تجهيزات راه و ساختمان ( راه و ساختمان ، راه آهن )

20

صنعت نفت ، گاز و پتروشيمی

21

صنايع نيروگاهی و توليد انرژی

22

صنعت نرم افزار

23

طراحي صنعتی

24

زمين شناسی و اكتشافات معدنی

25

استخراج و بهره برداری

26

فراوری مواد معدنی

27*

گواهی تست و بازرسی

پيوست 1 * گواهی تست و بازرسی ـ گواهی است كه به صورت خاص براي واحدهاي دارای پروانه فنی و مهندسی بر اساس مقررات تائيد نوع محصول كه برای محصولات مختلف از سوی گروه خدمات مهندسی با همكاری توليدكنندگان تدين خواهد شد .

بر اساس مفاد ماده 8 دستورالعمل واحدهای فنی مهندسی صادر می گردد .  كليه واحدهای دارنده پروانه فنی مهندسی كه قصد انجام فعاليت در زمينه صدور گواهی تست بازرسی تاييد نوع محصول را داشته باشند .

بايستی درخواست خود را بر اساس موارد ذكر شده در مقررات تاييد نوع محصول كه توسط معاونت برنامه ريزی ، توسعه و فن آوری تدوين خواهد شد به سازمان صنايع و معادن استان مربوطه ارائه تا پس از بررسی در صورت داشتن امكانات كافي جهت انجام امور تست و بازرسی گواهی مربوطه صادر گردد .

جدول 1 ـ سوابق فعاليتهاي علمي ، فني و تجربي

رديف

شرح فعاليت

امتياز فعاليت

حداكثر امتياز

1

فعاليت در پروژه های صنعتی و معدنی( طراحی ، مشاوره و اجراء )

هر پروژه حداكثر بيست امتياز

80

2

تأليف و ترجمه كتاب ، مقاله و تدوين استاندارد و متون علمی و فنی

هر عنوان حداكثر ده امتياز

50

3

شركت در دوره های آموزشی و تخصصی مرتبط

هر دوره حداكثر پنج امتياز

25

4

نوآوری ، ابتكار و دانش فنی

هر مورد حداكثر ده امتياز

30

5

فعاليت درجهت صادرات فنی و مهندسی

هر مورد حداكثر ده امتياز

50

6

همكاری با شركتهای فنی مهندسی خارجی

هر مورد حداكثر ده امتياز

30

7

عضويت در مجامع علمی و مهندسی

هر مورد حداكثر ده امتياز

10

جدول 2ـ امكانات و تجهيزات موجود

رديف

شرح امكانات و تجهيزات

حداكثر امتياز

1

كتابخانه و آرشيو فنی

20

2

كامپيوتر و تجهيزات جانبي و بسته های نرم افزاری

20

3

لوازم و تجهيزات تست ، آزمايش و كنترل كيفی

40

4

دفتر مهندسی

10

5

امكانات كارگاهی و توليدی

10

6

شركت ثبت شده با موضوع مرتبط با فنی مهندسی

10

در انتها خاطر نشان می شویم که در صورت روبروشدن با هر سوال و مسئله ای می توانید با شماره تلفن های 32711327-026 و26655156-021 تماس حاصل کنید. مشاوران و کارشناسان ثبت بین الملل آماده ارائه خدمات در سریع ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه ها می باشند.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها