جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید
هر ساعتی در روز کنار شما هستیم با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

نکات تخصصی ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران

ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران

برای افزایش بازدهی و سودآوری کسب و کارتان انجام امور ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران راهکاری مناسب برای ادامه فعالیت شما خواهد بود. از این رو در ادامه متن زیر مراحل و مدارک ثبت شرکت را توضیح می دهیم تا راهنمای شما باشیم.

ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران

شرکت های مسئولیت محدود می توانند با 2 فرد به ثبت رسند از این رو در صورت تقاضا برای ثبت شرکت های تجاری تنها نیاز است دو شخصیت حقیقی را انتخاب و با اهدافی مشخص برای پیشرفت و کسب سود تجاری آن را تاسیس کنید.

این شرکتها با مسئولیتی که دارند به صورت محدود و هر یک از اعضا تنها تا میزان سرمایه ورودی به شرکت می توانند همکاری را با شرکت ها و ارگان های بزرگ اقدام کنند. البته مزیت این شرکت ها در سال های اخیر بسیار احساس می شود.

برای ثبت شرکت های تجاری دارا بودن مدارک و مجوزهای مربوطه به منظور ثبت انواع شرکتهای تجاری  مهم و قابل توجه در اداره ثبت شرکت ها می باشد.

در ادامه به نکات تخصصی در زمینه ثبت شرکتهای تجاری از نوع مسئولیت محدود در کلان شهر تهران در اداره ثبت شرکت ها را ارائه می دهیم که راهنمای شما برای انجام امور ثبتی و حقوقی خواهد بود.

چرا باید در تهران شرکت مسئولیت محدود ثبت کرد؟

هر شرکت تجاری از نوع با مسئولیت محدود در تهران با انتخاب 2 شریک یا بیشتر براساس نوع فعالیت خود می تواند فعالیت کرده که 2 شخص در واقع تعداد حداقل اعضا است که می توان تعدد اعضا را افزایش داد. برای تاسیس شرکت های مسئولیت محدود باید حداقل 100 هزار تومان را ارائه کرد که با توجه به قوانین ثبت شده از سال 47 و بالا رفتن هزینه های تورمی این میزان متغییر است.

شرکت های با مسئولیت محدود در پایتخت ایران می توانند شخصاً فعالیت کنند که بر اساس اساسنامه ای که در ابتدای امر با موافقت اعضا بر اساس قوانین اداره ثبت شرکتها انجام می شود بررسی می شود.

در کلان شهر تهران هر روزه به دلیل افزایش سطح کیفی محصولات و خدمات اقدامات تجاری بسیار رونق پیدا کرده و روزانه افراد حقوقی و حقیقی بسیاری برای انجام امور تجاری فعالیت خود را اغاز می کنندو در راه اعتبار دهی به کسب و کار خود اقدام کنید.

با پرسه ثبتی در شهرتهران می توانید کسب و کار هایی را مشاهده کنید که هنوز به ثبت نرسیده اند اما فعال هستند از این رو شرکت تجاری مسئولیت محدود را می توان برای اعتباردهی به اقدامات تجاری به ثبت رساند.

ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران

شرکت های قابل ثبت از نوع مسئولیت محدود در تهران 

  • شرکتهای بازرگانی
  • شرکتهای طراحی
  • شرکتهای پیمانکاری
  • شرکتهای هواپیمایی
  • شرکتهای طراحی سایت
  • شرکتهای کامپیوتری
  • شرکتهای خدماتی

مدارک ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران

بهتر است بدانید برای ثبت شرکت تجاری از نوع با مسئولیت محدود در شهر تهران نیاز به ارائه مدارکی خاص می باشید. از این رو قبل از هر اقدامی با ارائه مدارک و مجوزهایی که در ادامه به آن اشاره می کنیم می توانی برای ثبت شرکتتان اقدام کنید. ارائه مدارک زیر الزامی است.

  • ارائه رونوشت از شناسنامه و کارت ملی تمام اعضای شرکت
  • ارائه آدرس و کد پستی برای ثبت محل شرکت الزامی است.
  • درج شماره تماس اعضای شرکت
  • ثبت نام ثنا

مراحل ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران

ابتدا برای اقدام به تجارت باید شرکایی مناسب برای کسب و کارتان پیدا کنید. از این رو با استعلام شرکت قبل از هر اقدامی فعالیت کنید. با تدارک و تهیه مدارک مربوط به ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران می توانید اقدام به ثبت کرده و هر نوع تقاضایی برای ثبت شرکت را به اداره ثبت ارائه کنید.

در صورت تمایل به انجام امور ثبتی و حقوقی تنها راهکار مناسب و تخصصی برای شما دریافت مشاوره حقوقی از کارشناسان ثبتی می باشد . ما در موسسه بین الملل با تخصص کافی شما را در مسیر ثبت شرکت از نوع مسئولیت محدود در شهر تهران یاری خواهیم کرد.

پس از ارائه و اسکن تمامی مدارک ثبت شرکت و بارگزاری آن ها در سامانه اداره ثبت شرکتها بازرسین این اداره اقدام به بررسی آن ها کرده و تایید یا عدم تایید ارائه شود.

شرایط ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران

تعداد حداقل تعداد شرکا در ثبت شرکتهای حقوقی و تجاری در قالب مسئولیت محدود در تهران دو نفر است. در صورتی که مایلید شرکت مسئولیت محدود را ثبت کنید باید دارای محل اصلی شرکت بوده و در اداره ثبت شرکت تجاری اقدام به فعالیت و ثبت کنید. منافع در شرکت های مسئولیت محدود تا میزان سرمایه هر شخص در شرکت است و در صورت بدهی و ورشکستگی بیشتر از آورده مسئولیت ندارند. این نوع شرکت ها می توانند تک مدیریتی باشند.

شرکت نامه در فعالیت و ثبت شرکت تجاری در تهران جزو ارکان اصلی بوده که در صورت عدم تنظیم آن، از سوی اداره ثبت شرکتها حکم بطلان شرکت اعلام می شود. در شرکتنامه تنظیم شده شرکت باید میزان مشارکت تمامی شرکا را مشخص و سهم الشرکه تعیین شود.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها