جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید
هر ساعتی در روز کنار شما هستیم با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت شرکت قفسه بندی انبار و قفسه های فروشگاهی

ثبت شرکت قفسه بندی انبار

اگر می خواهید در عرصه ثبت شرکت تجاری از نوع تجاری اقدام به ثبت شرکت قفسه بندی انبار و قفسه های فروشگاهی کنید مشاوره تخصصی لازمه انجام امورحقوقی شماست. در ادامه نکات حقوقی و ثبتی در زمینه ثبت شرکت تجاری در اداره ثبت شرکتها به شما ارائه می شود تا راهنمای شما عزیزان باشد.

راهنمای ثبت شرکت قفسه بندی انبار

برای ثبت شرکت ابتدا باید بدانید چه کمکی به کسب و کار شما میکند و تا چه اندازه به اعتبار شما می افزاید. ثبت شرکت باعث می شود شما به عنوان یک شرکت معتبر بتوانید به راحتی در جامعه کار کرده و از اعتبار بالایی برخوردار باشید و مشتریان با اطمینان بیشتری با شما قرارداد همکاری منعقد نمایند. شرکت قفسه بندی انبار نیز به مانند تمامی شرکت ها می تواند به صورت سهامی خاص و یا مسئولیت محدود باشد که هر کدام شرایط ثبت مشخصی دارند.

مزایای ثبت قفسه بندی انبار

از مزایای تجهیز کردن انبار به قفسه بندی می توان به صرفه جویی در هزینه مالی و زمانی اشاره نمود ، زیرا در صورتی که از قفسه بندی انبار استفاده شود علاوه بر کوچکتر شدن زمینی که برای انبار نیاز داریم در زمان دسترسی به اجناس و همچنین حرکت کردن کارگران در انبار بسیار راحت تر می گردد.

از دیگر مزایای قفسه بندی انبار می توان به جلوگیری از آسیب های متفاوتی که ممکن است به کالاها وارد شود جلوگیری نمود برای مثال ممکن است اجناس از فشاری که بر روی هم می آورند باعث شکستن یا له شدگی دیگر کالاها شوند و یا خیس شدن بسته بندی ها بر اثر خیس شدن کف زمین انبار در صورتی که با استفاده از قفسه بندی انبار دیگر با این مشکلات رو به رو نخواهیم بود.

ثبت شرکت قفسه بندی انبار

انواع قفسه بندی انبار

قفسه بندی پانل راک

این قفسه بندی برای کالاهایی با وزن متوسط و نیمه سنگین طراحی می شود و برای چیدمان و جا به جا نمودن از نیروی انسانی بهره گرفته می شود انبار هایی با سقف و ارتفاه زیاد مناسب این نوع قفسه بندی بوده و برای دسترسی به طبقات بالاتر از نردبان های قفسه بندی استفاده می شود.

قفسه بندی پالت راک

در این نوع از قفسه بندی برای جا به جایی و یا چیدمان محصولات از پالت ها استفاده می گردد.

قفسه بندی درایوین یا خود راهرو

این قفسه بندی به صورت تونلی بوده و جا به جایی ها با استفاده از پالت ها و لیفتراک انجام می پذیرد

قفسه بندی شاتل

طراحی سیستم این نوع قفسه بندی به قفسه های خود راهرو شباهت دارد اما فرق آن ها در این است که جا به جایی ها در این نوع قفسه بندی با شاتل انجام می گردد.

قفسه بندی نیم طبقه

مهمولا در تولیدی ها و کارگاه ها قسمتی محلی خارج از فضای کارگاه ساخته نمی شود از این رو برای اینکه فضای کالاهای انبار از فضاهای دیگر جدا باشد از قفسه بندی نیم طبقه استفاده می شود.

قفسه بندی بازویی

این نوع از قفسه بندی ها قابلیت تحمل حجم بالایی را دارند و اقلامی که لوله و یا میله ای باشند را بر روی آن ها قرار می دهند.

قفسه بندی پیچ و مهره ای

قفسه بندی های که شکل مشبک داشته و بسیار بین تولید کنندگان پر طرفدار می باشند.

شرکت آریا پویان آرنگ همراه با متخصصین خود و با استفاده از دانش روز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

ثبت شرکت قفسه های فروشگاهی

ثبت شرکت قفسه های فروشگاهی

برای تولید و فروش قفسه های فروشگاهی ابتدا باید کار خود را در قالب یک شرکت ثبت کرد تا بتوانید فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز نمایید.

شرکت مربوط به خدمات قفسه های فروشگاهی را میتوان به صورت سهامی خاص و یا مسئولیت محدود به ثبت رسانده و فعالیت در این زمینه را آغاز نمایید. برای ثبت شرکت حدود 10 الی 15 روز کاری ممکن است زمان لازم باشد تا مراحل ثبت به انجام رسد.

نمایش درست و صحیح اجناس به مشتریان یکی از راه های موثر در فروش می باشد که این امر میسر نمی شود مگر اینکه در فروشگاه ها از قفسه بندی های فروشگاهی مناسب استفاده گردد. تهیه بهترین نوع از قفسه های فروشگاهی با به روز ترین طرح ها و استفاده از متریال عالی از اولین اقدامات و همچنین موثر ترین آن ها در بالا بردن سطح فروش می باشد. با بهره گیری از قفسه ها در مراکز فروش مشتری به راحتی به سراغ دسته بندی مورد نظر خود رفته و به راحتی خرید خود را انجام می دهد.

نکات مهم در مورد ثبت قفسه های فروشگاهی

برای سفارش قفسه های فروشگاهی ابتدا باید توجه داشت چقدر قفسه های مستحکم بوده و تحمل وزن اجناس مختلف را دارا می باشد.

دسترسی راحت و آسان مشتریان به اقلام مورد نیاز خود و همچنین چیدمان مناسب برای راحت برداشتن کالای انتخابی.

انتخاب نوع درست قفسه های فروشگاهی برای هر قسمت از فروشگاه که می توان از هر یک از دسته بندی های قفسه های فروشگاهی برای قسمت های مختلف انتخاب کرده تا چیدمان بهتری داشته باشیم.

مشاورین شرکت آریا پویان آرنگ می توانند شما صاحبین کسب و کار را در انتخاب بهترین نوع قفسه های فروشگاهی یاری نمایند.

زیبایی فروشگاه و جلوه دادن به آن با استفاده درست از قفسه های فروشگاهی امکان پذیر بوده و به نوعی می تواند دکور فروشگاه را معین نماید.

در صورتی که نیاز به ثبت شرکت در زمینه قفسه های فروشگاهی و یا قفسه بندی انبار داشتید با مشاوران ما در ثبت شرکت بین الملل تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها