جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید
هر ساعتی در روز کنار شما هستیم با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

هدف از ثبت شرکت در بوشهر

مدارک ثبت شرکت در بوشهر

هر کسی انگیزه خاصی برای ثبت شرکت در بوشهر دارد، اما با هر انگیزه ای که می خواهید اقدام به ثبت شرکت در بوشهر کنید یا اینکه می خواهید کسب و کارتان را از این طریق رشد دهید باید توجه داشته باشید که چه انتخابی می کنید، زیرا شرکتی که بر اساس موازین اهدافی شما به ثبت نرسد ممکن است به انحلال برسد.

پس قبل از اینکه به نقطه ای برسید که مجبور شوید بدون هیچ فعالیت موثری شرکتتان را منحل کنید. هم اکنون اقدام به ثبت شرکت نمایید که تحول اساسی در فضای کسب و کارتان ایجاد کند، این شرکت توسط افراد کاربلد و آشنا به امور ثبتی و حقوقی به ثبت می رسد تا بر حسب موضوع فعالیت شما اساسنامه درست با سرمایه متناسب و تعداد اعضا متناسب به ثبت برسد. بر این اساس این مقاله را از دست ندهید و در صورت بروز هر گونه سوال به کارشناسان ثبت بین الملل تماس بگیرید.

مدارک ثبت شرکت در بوشهر

  • کپی شناسنامه و کارت ملی
  •  کپی اساسنامه و سایر مدارک شرکت
  •  برگه تایید اسم و برگه رسید پذیرش اینترنتی
  • وکالتنامه در صورت لزوم
  •  مجوز در صورت لزوم
  • اصل  گواهی بانک در شرکت هایی که واریز سرمایه دارند

ثبت شرکت سهامی خاص در بوشهر

شرکت های سهامی خاص که در امور پیمانکاری و بازرگانی کاربرد دارند. شرکت های سهامی خاص باید حداقل سه سهامدار را داشته باشند. در این شرکت ها حضور بازرس نیز الزامی است. قانون ساختار شرکت های سهامی را همانند شرکت های دیگر تعریف کرده است به استثناء هیئت مدیره که حتماً در این شرکت باید از سهامداران انتخاب شوند.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در بوشهر

بیشتر موضوع ثبت این شرکت در زمینه خدمات و تولید است، که برای ثبت آن باید حداقل 2 نفر شریک وجود داشته باشد. این شرکت در قانون تجارت تنها شرکتی است که مسئولیت اعضاء و شرکاء آن محدود می باشد.

ثبت شرکت مختلط سهامی و غیر سهامی در بوشهر

این دو نوع شرکت که در یک نوع سهامدار و ضامن وجود دارد و در نوع دیگر ضامن و عضو با حداقل 2 نفر قابل ثبت است. مدیران این دو نوع شرکت از اعضاء ضامن هستند.

ثبت شرکت تضامنی در بوشهر

این شرکت برای برخی موضوعات مانند صرافی ها قابل ثبت هستند و همه اعضاء در مقابل شرکت و بدهی های آن ضامن اند. تعداد ضامنین حداقل باید دو نفر باشند. برخی از این شرکت ها نیازمند دریافت مجوز هستند.

ثبت شرکت نسبی در بوشهر

نوع دیگر از شرکت هستند که نسبت مسئولیت اعضاء در مقابل شرکت به نسبت سهام شان می باشد. این شرکت ها هم حداقل دو شریک را باید داشته باشند.

ثبت شرکت تعاونی در بوشهر

که با مجوز وزارت تعاون به شکل تعاونی تولید، توزیع و مصرف ثبت می شود و با 7 نفر عضو قابل ثبت است. تعاونی برای ثبت شرکت باید از اداره تعاون حتماً مجوز دریافت کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت تعاونی این مقاله را مطالعه نمایید: نحوه ثبت شرکت های تعاونی

ثبت موسسه غیر تجاری در بوشهر

موسسات غیر تجاری را می توان انتفاعی و غیر انتفاعی به ثبت رساند. موسسه انتفاعی، موسسه ای است که به دنبال کسب سود برای اعضاء می باشد. موسسه غیر انتفاعی نوعی از شخصیت های حقوقی است که در قالب موسسه تحت عنوان موسسه غیر تجاری غیر انتفاعی می باشد.

مدارک ثبت شرکت در بوشهر

مراحل ثبت شرکت در بوشهر

مراحل ثبت شرکت توسط متقاضی:

برای ثبت شرکت در بوشهر ابتدا باید مدارک ثبت شرکت را تکمیل نمایید سپس وارد سامانه ثبت شرکت های بوشهر شوید و مراحل ثبت سامانه ای را انجام دهید. بعد از پایان ثبت نهایی، باید در انتظار جواب تأیید اسم شرکت باشید در صورت تأیید باید مدارک را تکمیل و به اداره ثبت شرکت های بوشهر پست کنید و در نهایت باید در انتظار صدور آگهی تأسیس شرکت باشید.

مراحل ثبت شرکت توسط تیم ثبت بین الملل:

  •  ابتدا کارشناسان ثبت بین الملل مشاوره کامل در خصوص ثبت شرکت را خدمت شما ارائه می نمایند.
  • سپس پرونده شما وارد مرحله اجراء می شود.
  •  بعد از تنظیم اوراق و اسناد موسسین برای ثبت شرکت بوشهر باید اوراق را امضاء نمایند.
  •  در قدم بعد مدارک برای ثبت به اداره ثبت شرکت ها ارسال می شود.
  •  در نهایت آگهی تأسیس شرکت صادر می شود.

ثبت شرکت خدماتی، بازرگانی، پیمانکاری در بوشهر

تاسیس شرکت در هر یک از موارد فوق منوط به تنظیم موضوع در این زمینه می باشد. موضوع خدماتی یا بازرگانی یا پیمانکاری اصول و مقررات خاصی دارد و برخی از موضوعات عمومی باید به آن اضافه شود. این موضوعات باید توسط یک کارشناس متخصص انجام شود.

اساسنامه شرکت چیست؟

یکی از الزامی ترین اسناد در زمان ثبت شرکت که خط و مشی روابط شرکاء با یکدیگر و حدود اختیارات مجامع عمومی و هیئت مدیره را مشخص می کند و مسائل مربوط به سود و زیان شرکت، مدت حیات شرکت یا شرایط انحال آن را بیان می کند، اساسنامه است. اساسنامه شامل دو بخش  است.

بخش اول مواردی است که تابع نظر موسسین و اکثریت دارندگان سهام می باشد و بخش دوم شامل موارد قانونی است که به دلیل اهمیت آن قابل توافق بین شرکاء نیست.

یکی از موارد مهم در شرکت اساسنامه است که در تنظیم آن باید دقت فراوانی صورت گیرد، تصویب و تغییر تمامی موارد اساسنامه در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

برای تنظیم اساس نامه ثبت شرکت حتماً از دانش و تجربه متخصصان ثبت بین الملل استفاده نمایید. دو بار پرسیدن بهتر از یک بار تجربه اشتباه است.

تعرفه و هزینه و زمان ثبت شرکت در بوشهر

هزینه ثبت شرکت با توجه به میزان سرمایه اولیه و نوع شرکتو موارد دیگر تعیین می شود و هزینه ثابتی ندارد اما خروجی های هزینه برای تمام شرکت ها یکی است، مثل؛ حق الثبت، هزینه روزنامه رسمی و کثیرالانتشار، هزینه حق الوکاله وکیل در صورت اخذ وکیل و هزینه پست برای ثبت شرکت بوشهر. برای اینکه از هزینه دقیق کسب اطلاع کنید، حتماً با کارشناسان ثبت بین الملل تماس بگیرید.

مدت زمان ثبت شرکت بر اساس نوع شرکت و مراحل و شرایط اعضاء متغیر است اما زمان تقریبی بعد از پست مدارک برای صدور آگهی ثبت 14 روز کاری می باشد.

اقداماتی که پس از ثبت شرکت باید انجام شود؟

  •  پرداخت روزنامه های رسمی وکثیرالاانتشار : زمانی که شرکت به ثبت می رسد این موضوع باید به آگهی عموم برسد و اگر چنین امری رخ ندهد اداره ثبت شرکت های بوشهر به شما اجازه ثبت تغییرات در شرکت را نخواهد داد.
  •  پلمپ دفاتر : پلمپ دفاتر  به دو دفتر روزنامه و کل گفته می شود که بعد از ثبت و تأسیس آن در این دو دفترصورت های مالی شرکت درج می شود و هزینه و در آمد و سود در هر فصل وارد می شوند.
  • تشکیل پرونده مالیاتی: بعد از تأسیس شرکت  طی دو ماه زمان دارید تا به اداره مالیات شهرستان بوشهر مراجعه نموده و تشکیل پرونده مالیاتی خود را انجام دهید.
  • کد اقتصادی: بعد از تشکیل پرونده مالیاتی برای شرکت کد اقتصادی تعریف می شود تا در فاکتورها و قراردادهای داخلی و خارجی شرکت از آن استفاده نماید.

آدرس اداره ثبت شرکت های بوشهر

سازمان ثبت شرکت ها در استان بوشهر به آدرس؛ بوشهر، چهارراه دادگستری، واحد ثبت اسناد و املاک استان بوشهر

ثبت شرکت در استان بوشهر

  • دشتستان
  • کنگان
  • گناوه
  • دشتی
  • تنگستان
  • عسلویه
  • جم
  • دیر
  • دیلم

از اینکه تا انتهای مقاله ما را همراهی نمودید صمیمانه سپاسگزاریم. ثبت شرکت در بوشهر جزو مواردی است که با انجام آن می توان در کم ترین زمان به سود رسیده و بتوانید اقتصاد را همراه با تجارت رونق بخشید . در مسیر ثبتی باید با وکلای حقوقی در تماس باشید که ما با ارائه مشاوره رایگان همراه شماییم.

به این مقاله امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها