جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید
هر ساعتی در روز کنار شما هستیم با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

فرایند ثبت شرکت در اردبیل

ثبت شرکت در اردبیل

هر تجارتی بدون ثبت شرکت مانند زمین بی ثمر است زیرا نمی توان اعتماد مشتریان را از طریق حسن انجام مفاد قرارداد پیش برد، برای ثبت شرکت در اردبیل متن زیر ارائه شده تا راهنمای تخصصی شما عزیزان برای انجام امور حقوقی و ثبتی باشد. پیشنهاد می کنیم در ادامه متن همراه ما باشید.

ثبت شرکت در اردبیل

از اقدامات اساسی جهت انجام امورات تجاری بازرگانی ، تولیدی و غیره می توان ثبت شرکت در اردبیل را نام برد که از تجمیع نیرو، تخصص و توانایی افراد مختلف در کنار هم ایجاد می شود که قطعاً نتیجه بهتری خواهد داشت.
استان اردبیل به دلیل داشتن ظرفیت های طبیعی ییلاق های دامنه سبلان و دشت های وسیع اردبیل ، دشت مغان و مشکین شهر یکی از قطب های مستعد کشاورزی و دامپروری در کشور ایران به شمار می رود که سبب تقاضای ثبت شرکت در اردبیل می گردد.جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت شرکت در اردبیل با متخصصین ثبت شرکت موسسه ثبتی حقوقی بین الملل تماس حاصل نمایید.

شرایط ثبت شرکت در اردبیل

  • انتخاب شرکای معتمد و متخصص
  •  انتخاب محل شرکت
  •  گزینش چند نام برای شرکت
  •  تعیین سرمایه اولیه شرکت و سهم هر شخص در آن
  • سمت اشخاص شرکت و حق امضاداران  هم مشخص شوند.
  • موضوع فعالیت شرکت و بر اساس آن قالب ثبت شرکت نیز باید پیش از ثبت شرکت در اردبیل مشخص گردد.

اگر برای ثبت شرکت اردبیل نیاز به آگاهی بیشتر در خصوص شرایط ثبت شرکت دارید به این مقاله رجوع نمایید: شرایط تشکیل شرکت

مراحل ثبت شرکت در اردبیل

  1. رجوع به  سامانه اداره ثبت شرکت ها
  2.  پرکردن گام به گام سامانه از اطلاعات خواسته شده در مورد شرکت و اعضای آن
  3. اخذ تاییدیه اسم شرکت
  4.  چاپ مدارک از سامانه و ارسال آن ها به اداره ثبت شرکت اردبیل
  5.  اخذ تاییدیه آنلاین مدارک و رجوع به اداره ثبت شرکت اردبیل برای دریافت آگهی تاسیس شرکت

نکته : پیش از ثبت شرکت باید استعلام نام شرکت را از طریق سایت شناسه ملی یا درخواست از کارشناسان ثبت بین الملل انجام دهید تا از تکرار یا تشابه اسم شرکت و اتلاف وقت برای تعیین نام مجدد جلوگیری کنید.

انواع شرکتهای قابل ثبت در اردبیل

بر اساس قانون تجارت اداره ثبت شرکتها شرکتها را بر اساس نیاز و تصمیم شرکا می توان در 7قالب حقوقی به ثبت رساند که هر کدام از قالب های ثبتی دارای قواعد و شروط خاص به خود می باشد و از این رو برای درک بهتر شما عزیزان در خصوص قالب های ثبتی شرکتها در ادامه انواع پرتقاضا ترین شرکت های ثبتی را به شما ارائه می کنیم تا راهنمای شما باشیم.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اردبیل

شرکت با مسئولیت محدود در اردبیل شرکتی است که در بین 2 و یا چند نفر در جهت امورات تجاری و بازرگانی و با حداقل سرمایه صد هزار تومان تشکیل می گردد. در این نوع شرکت ها سرمایه به سهام تقسیم نمی شود و نقدی است (سهم الشرکه) و شرکا تا میزان تعهدات خود مسئول قروض و بدهی ها هستند. در اسم شرکت الزامی است «با مسئولیت محدود» قید گردد.

ثبت شرکت سهامی خاص در اردبیل

شرکت های سهامی خاص در اردبیل از گونه قالب های ثبتی شرکت می باشند که در آن افراد سهامدار حداقل 3 نفر باشند که با میزان سرمایه بالای صد هزار تومان اقدام به ثبت نمایند. 35 درصد از مبلغ سرمایه در زمان تأسیس شرکت باید در نزد بانک سپرده شود.

در این شرکت 3 نفر عضو هیئت مدیره و 2 نفر دیگر به عنوان بازرس و علی البدل انتخاب می شوند. اعضا هیات مدیره سهامدار هستند و سرمایه به شکل سهام است اما سهام این شرکت در بازار بورس مورد معامله قرار نمی گیرد. این نوع شرکت  برای دانش بنیان شدن یا اخذ گرید و شرکت در مناقصات بسیار کاربرد دارد.

ثبت شرکت در اردبیل

ثبت موسسه در اردبیل

موسسات غیرتجاری برای انجام فعالیت هایی از جمله فعالیت حقوقی، انجام امور خیریه ، فعالیت های ادبی ، علمی ورزشی، آموزشی و غیره … تاسیس می گردد این موسسات از حداقل دونفر تشکیل می گردد. موسسات غیرتجاری به دو دسته انتفاعی و غیرانتفاعی تقسیم بندی می گردد.

  • موسسات غیر انتفاعی : موسساتی هستند که هدف آنها استفاده از سود و زیان موسسه نمی باشد همانند : انجمن های ادبی ، انجمن های علمی و انجمن های سلامی
  • موسسات انتفاعی : موسساتی هستند که به منظور استفاده از سود و زیان موسسه تاسیس می گردد همانند: آموزشگاه‌های علمی، فنی و کلاس‌های زبان

ثبت شرکت بازرگانی در اردبیل

شرکت بازرگانی شرکتی است که به منظور اموری مثل خرید و فروش، صادرات و واردات ، توزیع و پخش و غیره در قالب مسئولیت محدود یا سهامی خاص به ثبت برسد.

ثبت شرکت پیمانکاری در اردبیل

این نوع شرکت با هدف انجام امور پیمانکاری و شرکت در مناقصات معمولاً به شکل سهامی خاص به ثبت می رسد.

ثبت شرکت خدماتی در اردبیل

شرکت های خدماتی شرکت هایی هستند که کلمه خدمات در اساسنامه آن ها ذکر شده و می توانند به موضوعات مختلفی مانند خدمات حمل و نقل مسافر و غیره بپردازند.

ثبت شرکت ساختمانی و فنی مهندسی در اردبیل

مشخصاً این شرکت ها برای فعالیت های فنی و مهندسی مانند مقاوم سازی ساختمان، یا تاسیسات به ثبت می رسند و می توانند مسئولیت محدود یا سهامی خاص باشند اما برای اخذ رتبه بهتر است به شکل سهامی خاص ثبت شوند.

ثبت شرکت تولیدی در اردبیل

این نوع شرکت هم در موضوع فعالیت خود کلمه تولید به همراه محصولات مورد نظر را به همراه دارد و می تواند به شکل مسئولیت محدود ثبت شود یا برای راه اندازی کارخانه در قالب شرکت سهامی خاص تولیدی به ثبت برسد.

ثبت شرکت دانش بنیان در اردبیل

این نوع شرکت هم اول به شکل سهامی خاص با اعضای مخترع یا عضو هیات علمی دانشگاه با محوریت تولید محصول دانش محور به ثبت می رسد و سپس زیر نظر نهاد فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان تبدیل به شرکت دانش بنیان می شود.

مدارک لازم ثبت شرکت در اردبیل

در هنگام  ارائه مدارک مورد نیاز ثبت شرکت در اردبیل باید برابر اصل و یا اصل  مدارک باشد . مدارک را دو صورت باید به اداره ارسال نمود هم از طریق بارگذاری سامانه ثبت شرکت و هم از طریق ارسال به  اداره پست . این مدارک شامل موارد ذیل می باشد:

  • کارت ملی و شناسنامه سهامداران و مؤسسین
  • تنظیم و تدوین اوراق اساسی شرکت اساسنامه و شرکتنامه
  • وکالتنامه در صورت وجود وکیل
  • مجوز فعالیت شرکت و اخذ آن از ارگان مربوط در صورت لزوم
  • تاییدیه اسم و برگه ثبت اینترنتی سامانه اداره ثبت شرکت ها

زمان و هزینه ثبت شرکت در اردبیل

با توجه به قالب های ثبتی شرکت و مقدار پیچیدگی آن ها هرکدام مدت زمان ثبت متفاوتی دارند زیرا برای تکمیل فرآیند ثبت باید دوره ای را گذراند تا ثبت به اتمام برسد این زمان از شروع ثبت می باشد تا زمانی که کارشناسان پرونده را وارسی می نمایند و تطابق مدارک و اظهارات را بررسی و استعلام می گیرند و تا زمانی که آگهی به چاپ برسد ولی به طور کلی می توان گفت زمان ثبت شرکت بین 10 روز تا 15 روزکاری می باشد.

در مورد هزینه های ثبت شرکت ، بیشترین هزینه هایی که متقاضی باید پرداخت کند هزینه های دولتی می باشد . و اگر وکیل برای ثبت شرکت کار قانونی آن را انجام دهد. هزینه وکیل هم بر هزینه ها اضافه می گردد . هزینه های دولتی ثبت شرکت شامل : حق الثبت ، حق الدرج ، تعیین نام ، روزنامه کثیر الانتشار و روزنامه رسمی می باشد.

آدرس اداره مالکیت صنعتی در اردبیل

مدارک ثبت شرکت به اداره ثبت شرکت های اردبیل، چهار راه امام، خیابان دادگستری مستقر می باشد.

ثبت شرکت در استان اردبیل

  • مشکین شهر
  • سرعین
  • خلخال
  • پارس آباد
  • بیله سوار
  • نیر
  • نمین
  • انباران

توصیه های ثبت شرکت در اردبیل

برای ثبت شرکت در اردبیل نیاز به اطلاعاتی دارید که ما در این مقاله در اختیار شما قراردادیم، اما جهت اطلاع از جزئیات بیشتر ،تعیین نام شرکت و استعلام آن، تعیین نوع شرکت و مقدار سرمایه لازم و غیره استفاده از مشاوره رایگان ثبت بین الملل و در نهایت سپردن کار به تیم متخصص بین الملل برای جلوگیری از اتلاف وقت و مشکلات احتمالی مثل رد نام و نقص و کمبود مدارک پیشنهاد قطعی ما به شماست.

جهت انجام کلیه امور ثبتی من جمله ثبت شرکت در اردبیل مجموعه ثبت بین الملل حرفه ای ترین خدمات را در حداقل زمان و هزینه ارائه می نمایند. با شماره 02633193 تماس بگیرید.

به این مقاله امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها