جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید
هر ساعتی در روز کنار شما هستیم با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت برند در گیلان سریع و ارزان

ثبت برند در گیلان
با ثبت برند در گیلان محصول و خدمات شما، دارای حقوقی می‌شود که طبق آن می‌توانید از شخص یا اشخاصی که جهت آن محصول یا خدمات از مشابه یا عین اسم یا علامت ثبت شده‌‌ شما استفاده می‌کنند ، هم به صورت حقوقی و هم به صورت کیفری طرح دعوی کنید. به زبان ساده‌ تر ثبت برند (ثبت اسم یا علامت تجاری) از نام و شهرت محصولات و یا خدمات شما در برابر سواستفاده دیگران محافظت می‌کند.

ثبت برند در گیلان

ثبت برند در گیلان نشان دهنده علامتی است که از نقش ، تصویر ، رقم تشکیل شده است و برای متمایز نمودن و تشخیص محصولات و خدمات به کار گرفته می شود. استفاده از برند به زمان های باستان باز می گردد اما طی سالیان طی شده این آرم و نشان تجاری به سیستم های امروزی برای ثبت و حفاظت تبدیل گشته است.

روند ثبت برند در گیلان به کلیه مصرف کنندگان این کمک را می کند که از کالا و خدمات مورد نظرشان که با آرم یا نشان مشخصی متمایز گردیده استفاده نمایند.

شرایط ثبت برند در گیلان

یکی از مهمترین اهداف استفاده از حق انحصاری ثبت برند در گیلان، شناخته شدن کالا و خدمات و متمایز کردن آنها از یکدیگر می باشد. متقاضیان ثبت برند و علامت تجاری در گیلان باید بدانند زمان استفاده انحصاری از یک علامت تجاری محدود به 10 سال می باشد و بعد از اتمام این مدت برند قابلیت تمدید دارد.

شما مالکین ثبت برند در گیلان میتوانید با حفاظت های درست از تلاش رقیبان و اشخاص ثالث برای استفاده از نام و نشان تجاری خود جلوگیری نمایید. شما متقاضیان ثبت برند در گیلان اطلاع داشته باشید که کلیه واژگان آرم تجاری، علامت تجاری، نشان تجاری و نام تجاری هم معنی با برند می باشد و چنانچه قصد به ثبت رساندن هریک از این موارد را دارید می بایست مراحل ذیل را انجام دهید.

مشاوران و کارشناسان خبره و کاردان ما در ثبت بین الملل آماده ارائه خدمات ثبتی به متقاضیان ثبت برند در گیلان می باشند، هم اکنون با ثبت بین الملل تماس بگیرید و کلیه امور ثبتی خود را به ما بسپارید.

مدارک لازم جهت ثبت برند در گیلان

برند به دو صورت حقیقی و حقوقی قابلیت به ثبت رسیدن دارد که مدارک لازم برای ثبت برند در گیلان برای هر یک از انواع متفاوت می باشد.:

الف- شخص حقیقی

  1. فتوکپی شناسنامه.
  2. فتوکپی کارت ملی.
  3. فتوکپی کارت بازرگانی.
  4. فتوکپی مجوز فعالیت.

ب- شخص حقوقی

  1. فتوکپی شناسنامه.
  2. فتوکپی کارت ملی.
  3. فتوکپی روزنامه ی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت.
  4. فتوکپی مجوز فعالیت.
  5. ارائه کارت بازرگانی در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد الزامی است.

نکته:در صورتی که در تصویر علامت یا نام مورد نظر شما جهت ثبت کلمه یا حروف لاتین استفاده نشده باشد،ارائه ی کارت بازرگانی الزامی نخواهد بود.

مزایای ثبت برند در گیلان

  • ثبت برند، ضمانت کننده این است که مشتریان این توانایی را دارند تا محصولات و خدمات را تشخیص بدهند.
  • ثبت برند، شرکتها را توانمند می نمایند تا بتوانند محصولاتشان را از یکدیگر تشخیص بدهند.
  • ثبت برند، وسیله بازاریابی و پایه و اساس ایجاد معروفیت شرکت ها می باشد.
  • وقتی برندی به ثبت می رسد، ابزاری جهت بازاریابی و پایه و اساس معروفیت شرکت ها محسوب می شود.
  • ثبت برند، جزء ضروری موافت نامه های اعطای نمایندگی می باشد.
  • امکان دارد که ثبت برند سرمایه و دارایی باارزش کسب و کار محسوب شود.
  • ثبت برند، مشوق شرکتها می باشد تا در حفاظت و بهتر شدن کیفیت محصولات سرمایه گذاری نمایند.
  • ثبت برند، می تواند برای اخذ وام سودمند باشد.

ثبت برند در گیلان

مراحل ثبت برند در گیلان

برای ثبت برند توسط متقاضی در مرحله اول می بایست به سایت اداره مالکیت صنعتی مراجعه نمایید و با انتخاب گزینه ثبت اظهارنامه الکترونیکی شروع به تکمیل این اظهارنامه  نمایید.

به این نکته توجه فرمایید که تنظیم و تدوین اظهارنامه ثبت برند از امور تخصصی می باشد و نیازمند تجربه در این زمینه است. در مرحله بعدی اطلاعات شخصیت حقوقی و یا حقیقی را به صورت کامل وارد می نمایید.

دقت داشته باشید که کالاهای انتخابی شما باید با توجه به مجوزی که قصد دارید ارائه دهید انتخاب گردد. چنانچه از طبقات کالاها اطلاع ندارید می بایست از اطلاعات اشخاص متخصص در این زمینه بهره مند شوید.

مرحله بعدی مدارک مورد نیاز برای ثبت برند را از طریق همین سامانه بارگذاری کرده و ارسال می نمایید. حال نوبت به آن می رسد که هزینه های مورد نیاز ثبت برند را از طریق درگاه اینترنتی واریز نمایید.

بعد از تکمیل کلیه مراحل فوق پرونده شما از طریق سامانه اداره ثبت مالکیت صنعتی به کارتابل کارشناس این اداره ارسال می گردد و در مرحله بررسی قرار میگیرد. بعداز بررسی های کارشناس اداره ظرف مدت دو الی سه ماه کاری نتیجه ثبت برند شما و یا نقص آن صادر میگردد. در صورتی که پرونده شما نقصی داشته باشد می بایست اقدام به رفع نقص نمایید.

بعد از انتشار آگهی تقاضای ثبت علامت تجاری باید روزنامه ثبت تقاضا علامت را ثبت نام نمایید. ثبت برند توسط ثبت بین الملل در ابتدا کارشناسان و مشاوران متخصص ثبت بین الملل کلیه اطلاعاتی را که شما در این زمینه نیازمند می باشید را در اختیارتان میگذارند در مرحله بعد می بایست مدارک اعلامی که کارشناسان ما به شما اعلام مینمایند را تهیه کرده و در اختیار آنها  بگذارید.

با توجه به مدارک تهیه شده آنها اقدام به ثبت و تنظیم اظهارنامه به صورت تخصصی می نمایند و با توجه به نیاز متقاضیان و مجوز آنها طبقات کالا را  مشخص کرده و در سامانه ثبت علامت تجاری ثبت می نمایند.

در صورتی که پرونده ثبتی شما دچار نقص و یا کمبود مدارک باشد اقدام به رفع نقص به صورت تخصصی می نمایند. بعد از  انتشار آگهی تقاضای ثبت علامت اقدام به ثبت نام در روزنامه رسمی می نمایند و با انتشار روزنامه رسمی مراحل تشکیل پرونده ثبت برند و ثبت شرکت در گیلان توسط وکلا ثبت شرکت بین الملل پیگیری می گردد و در انتها آگهی انحصاری استفاده 10 ساله برند به نام شما صادر میگردد.

ثبت اضافه کالا و طبقه در استان گیلان

با ورود به سامانه ثبت علامت تجاری و انتخاب گزینه ثبت اظهارنامه افزایش کالا و طبقه شروع به تکمیل و تدوین این اظهارنامه می نمایید کلیه مراحل ثبت افزایش کالای یک برند تجاری همانند ثبت آن می باشد با این تفاوت که اظهارنامه سابق شما در اداره مالکیت صنعتی موجود می باشد. با ارسال این اظهارنامه کارشناس اداره مالکیت صنعتی اقدام به بررسی پرونده می نماید و چنانچه مورد تایید قرار بگیرد با پرداخت هزینه های اضافه طبقات آگهی آن انتشار می یابد.

 ثبت علامت تجاری در گیلان

علامت تجاری به دو صورت علامت جمعی و نام تجاری نیز خوانده می شود در ادبیات حقوقی به هر نشانی که باعث تمایز کالا و خدمات تولیدکنندگان از یکدیگر شود علامت تجاری می گویند. علامت تجاری نشان فیزیکی است که درج آن در اظهارنامه الزامی می باشد و خصوصیات مشخص کننده آن محصول را مشخص می کند و نام تجاری معین کننده شخص حقیقی یا حقوقی صاحب علامت می باشد.

ثبت لوگو و آرم و علائم تجاری در گیلان

به طرح گرافیکی که تشکیل شده از اشکال هندسی ،شکل ها ، حروف و یا دست نوشته ها باشد لوگو می گویند. این اشکال به صورت خاصی کنار هم قرار گرفته شده اند و می بایست با دیگر علائم تجاری متفاوت باشند. شما میتوانید به منظور کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص ثبت آرم و لوگو، ثبت شرکت در گیلان با کارشناسان ثبت بین الملل در تماس باشید.

واژگان مرتبط با ثبت برند در گیلان

  • ثبت علامت تجاری در گیلان.
  • ثبت برند در گیلان.
  • ثبت اسم تجاری در گیلان.
  • ثبت نشان تجاری در گیلان.
  • ثبت لوگوی تجاری در گیلان.
  • ثبت آرم تجاری در گیلان.
  • ثبت علائم تجاری در گیلان.

موسسه حقوقی بین الملل در یک نگاه

موسسه حقوقی بین الملل افتخار دارد با دارابودن بیش از 18سال تجربه در کلیه ی حوزه های ثبت انواع  شرکت، ثبت برند و علامت تجاری، ثبت تغییرات شرکتها، طرح و جواز تاسیس صنایع، کسب نشان حلال ، ثبت طرح صنعتی ، ثبت اختراع و اخذ انواع مجوزها، تخصصی ترین شیوه های نوین حقوقی و ثبتی را به متقاضیان خود ارائه نماید.

این مجموعه با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی در راستای ارائه خدمات با حداقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید.

مجموعه بین الملل با ارائه چنین خدمات منحصر بفردی در طول این 18 سال افتخار دارد که در موفقیت بسیاری از مشتریان خود سهیم بوده و تلاش ما همواره کسب رضایت شما مشتریان گرامی می باشد.

در انتها خاطر نشان می شویم که در صورت مواجه شدن با هر سوال و مسئله ای می توانید با ثبت بین الملل در ارتباط باشید.

به این مقاله امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها