ثبت برند در لرستان را می توانید در کم ترین زمان و به صورت کاملاً تخصصی انجام دهید ، برای ثبت برند تنها کافی است از شروط و مراحل ثبت علامت تجاری و نیز طبقات مرتبط با ثبت علامت اطلاع داشته باشید، از این رو متن زیر را فراهم آوردیم تا راهنمای تخصصی برای انجام امور ثبت علائم شما در لرستان باشد . با ما در ادامه همراه باشید و نکات حقوقی را از طریق تماس مجتمع بین الملل دریافت کنید.

ثبت برند در لرستان

با ثبت اسم یا نشان تجاری برای محصول و خدمات خود، دارای حقوقی می‌شوید که طبق آن می‌توانید از شخص یا اشخاصی که جهت آن محصول یا خدمات از مشابه یا عین اسم یا علامت ثبت شده‌‌ی شما استفاده می‌کنند هم به صورت حقوقی و هم به صورت کیفری طرح دعوی کنیم. به زبان ساده‌ تر ثبت برند در لرستان (ثبت اسم یا علامت تجاری) از نام و شهرت محصولات و یا خدمات شما در برابر سوء‌استفاده دیگران محافظت می‌کند.

موسسه حقوقی بین‌المللی به عنوان یکی از با سابقه‌ترین موسسه‌های ثبت شرکت در ایران با بیش از 19 سال سابقه و تجربه، توانسته است ثبت و ارائه‌ خدمات مالی، حقوقی و اداری به بیش از ۱۰۰۰۰ شرکت را در کارنامه‌ی خود داشته باشد.

ثبت برند (نشان تجاری یا علامت تجاری)، ثبت اختراع، ثبت طرح صنعتی، اخذ کارت بازرگانی، اخذ کد اقتصادی و گواهی مالیات بر ارزش افزوده، ثبت تغییرات شرکتها، پلمپ دفاتر مالیاتی و تنظیم اظهارنامه مالیاتی، دریافت گواهینامه ایزو و غیره از جمله خدماتی می‌ باشد که موسسه حقوقی بین الملل توسط کارشناسان با تجربه خود در کمترین زمان ممکن و با هزینه مناسب ارائه می‌دهد. ما در این مقاله می خواهیم به مطالبی درباره ثبت برند در لرستان بپردازیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

   شرایط ثبت برند در لرستان

ثبت برند نشان دهنده علامتی است تشکیل شده از نقش، تصویر، رقم و غیره که برای متمایز نمودن  و تشخیص محصولات و خدمات به کار گرفته میشود .استفاده از برند به زمانهای باستان باز میگردد اما طی سالیان طی شده این آرم و نشان تجاری به سیستم های امروزی برای ثبت و حفاظت تبدیل گشته است. این روند ثبت به کلیه مصرف کنندگان این کمک را میکند که از کالا و خدمات مورد نظرشان که با آرم یا نشان مشخصی متمایز گردیده استفاده نمایند.

یکی از مهمترین اهداف استفاده از حق انحصاری علامت تجاری، شناخته شدن کالا و خدمات و متمایز کردن آنها از یکدیگر می باشد. متقاضیان ثبت برنددر لرستانباید بدانند زمان استفاده انحصاری از یک علامت تجاری محدود به 10 سال می باشد و بعد از اتمام این مدت  برندقابلیت تمدید دارد. شما مالکین برند تجاری در لرستان میتوانید با حفاظت های درست از تلاش رقیبان و اشخاص ثالث برای استفاده از نام و نشان تجاری خود جلوگیری نمایید.

ثبت برند در لرستان

مدارک لازم جهت ثبت برند در لرستان

الف- شخص حقیقی

  • فتوکپی شناسنامه.
  • فتوکپی کارت ملی.
  • چنانچه در برند از حروف لاتین استفاده شده باشد ارائه فتوکپی کارت بازرگانی.
  • فتوکپی مجوز فعالیت مانند جواز تاسیس، پروانه بهره برداری، پروانه ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی.

ب- شخص حقوقی

  • ارائه فتوکپی شناسنامه.
  • ارائه فتوکپی کارت ملی.
  • ارائه فتوکپی روزنامه تاسیس و آخرین تغییرات شرکت از آخرین تغییرات شرکت نباید بیشتر از دو سال سپری شده باشد.
  • فتوکپی مجوز فعالیت مانندجواز تاسیس، پروانه بهره برداری،پروانه ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی .
  • چنانچه در برند از حروف لاتین استفاده شده باشد ارائه فتوکپی کارت بازرگانی.

مزایای ثبت برند در لرستان

  • بین خود و رقابت خود تمایز قابل شوید.
  •  پیام اصلی خود را در قلب و ذهن مشتریان هدف ثبت نمایید.
  • در گام های بازاریابی خود ثابت قدم و استوار بوده و سماجت نمایید.
  • خدمات خود را طبق نظر مشتریان ارائه دهید تا صمیمیت نام تجاری خود را نشان دهید.
  • پیام ها یتان را شفاف و به سرعت ارسال نمایید.
  • برای طرح های خود اعتبار ایجاد کنید.
  • یک پل عاطفی بسازید.
  • وفاداری قدرتمندی را در کاربران خود بوجود آورید.

مراحل ثبت برند در لرستان

سعی کرده ایم مراحل ثبت برند را به زبان ساده به دو روش قابل ثبت برای شما متقاضیان محترم به اختصار توضیح دهیم. ثبت برند توسط متقاضی در مرحله اول می بایست به سایت اداره مالکیت صنعتی مراجعه می نمایید و با انتخاب گزینه ثبت اظهارنامه الکترونیکی شروع به تکمیل این اظهارنامه  نمایید. به این نکته توجه فرمایید که تنظیم و تدوین اظهارنامه ثبت برند از امور تخصصی می باشد و نیازمند تجربه در این زمینه است.

در مرحله بعدی اطلاعات شخصیت حقوقی و یا حقیقی را به صورت کامل وارد می نمایید. دقت داشته باشید  که کالاهای انتخابی شما می بایست با توجه به مجوزی که قصد دارید ارائه دهید انتخاب گردد. چنانچه از طبقات کالاها اطلاع ندارید می بایست از اطلاعات اشخاص متخصص در این زمینه بهره مند شوید.

برای اطلاع از طبقه برند و علامت تجاری خود می توانید به مقاله لینک شده مراجعه کنید: لیست طبقات برند و علائم تجاری

مرحله بعدی مدارک مورد نیاز برای ثبت برند را از طریق همین سامانه بارگذاری کرده و ارسال می نمایید.

حال نوبت به آن می رسد که هزینه های مورد نیاز ثبت برند را از طریق درگاه اینترنتی واریز نمایید. بعد از تکمیل کلیه مراحل فوق پرونده شما از طریق سامانه اداره ثبت مالکیت صنعتی به کارتابل کارشناس این اداره ارسال می گردد و در مرحله بررسی قرار می گیرد.

بعداز بررسی های کارشناس اداره ظرف مدت دو الی سه ماه کاری نتیجه ثبت برند شما و یا نقص آن صادر می گردد.

در صورتی که پرونده شما نقصی داشته باشد می بایست اقدام به رفع نقص نمایید. بعد از انتشار آگهی تقاضای ثبت علامت تجاری باید روزنامه ثبت تقاضا علامت را ثبت نام نمایید.

ثبت برند توسط ثبت بین الملل در ابتدا کارشناسان و مشاوران متخصص ثبت بین الملل کلیه اطلاعاتی را که شما در این زمینه نیازمند می باشید را در اختیارتان می گذارند در مرحله بعد می بایست مدارک اعلامی که کارشناسان ما به شما اعلام می نمایند را تهیه کرده و در اختیار آنها  بگذارید. با توجه به مدارک تهیه شده آنها اقدام به ثبت و تنظیم اظهارنامه به صورت تخصصی می نمایند و با توجه به نیاز متقاضیان و مجوز آنها طبقات کالا را  مشخص کرده و در سامانه ثبت علامت تجاری ثبت می نمایند.

در صورتی که پرونده ثبتی شما دچار نقص و یا کمبود مدارک باشد اقدام به رفع نقص به صورت تخصصی می نمایند. بعد از  انتشار آگهی تقاضای ثبت علامت اقدام به ثبت نام در روزنامه رسمی می نمایند. با انتشار روزنامه رسمی مراحل تشکیل پرونده ثبت برند و ثبت شرکت در لرستان توسط وکلا ثبت شرکت بین الملل پیگیری می گردد و در انتها آگهی انحصاری استفاده 10 ساله برند به نام شما صادر می گردد.

ثبت اضافه کالا و طبقه در لرستان

با ورود به سامانه ثبت علامت تجاری و انتخاب گزینه ثبت اظهارنامه افزایش کالا و طبقه شروع به تکمیل و تدوین این اظهارنامه می نمایید کلیه مراحل ثبت افزایش کالای یک برند تجاری همانند ثبت آن می باشد با این تفاوت که اظهارنامه سابق شما در اداره مالکیت صنعتی موجود می باشد. با ارسال این اظهارنامه کارشناس اداره مالکیت صنعتی اقدام به بررسی پرونده می نماید و چنانچه مورد تایید قرار بگیرد با پرداخت هزینه های اضافه طبقات آگهی آن انتشار می یابد.

 ثبت علامت تجاری در لرستان

علامت تجاری به دو صورت علامت جمعی و نام تجاری نیز خوانده میشود در ادبیات حقوقی به هر نشانی که باعث تمایز کالا و خدمات تولیدکنندگان از یکدیگر شود علامت تجاری می گویند. علامت تجاری نشان فیزیکی است که درج آن در اظهارنامه الزامی می باشد و خصوصیات مشخص کننده آن محصول را مشخص میکند و نام تجاری معین کننده شخص حقیقی یا حقوقی صاحب علامت می باشد.

ثبت لوگو و آرم و علائم تجاری در لرستان

به طرح گرافیکی که تشکیل شده از اشکال هندسی، شکل ها، حروف و یا دست نوشته ها باشد لوگو می گویند. این اشکال به صورت خاصی کنار هم قرار گرفته شده اند و می بایست با دیگر علائم تجاری متفاوت باشند. شما می توانید به منظور کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص ثبت آرم و لوگو، ثبت شرکت در  لرستان با کارشناسان ثبت بین الملل در تماس باشید.

واژگان مرتبط با ثبت برند در لرستان

  • ثبت علامت تجاری در لرستان
  • ثبت برند در لرستان
  • ثبت اسم تجاری در لرستان
  • ثبت نشان تجاری در لرستان
  • ثبت لوگوی تجاری در لرستان
  • ثبت آرم تجاری در لرستان
  • ثبت علائم تجاری در لرستان

ثبت بین الملل آماده ارائه خدمات ثبت برند در لرستان به متقاضیان ثبت برند در لرستان می باشد هم اکنون با ثبت بین الملل تماس بگیرید و کلیه امور ثبتی خود را به ما بسپارید.