جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید
هر ساعتی در روز کنار شما هستیم با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت برند در تهران – مشاوره رایگان حقوقی

ثبت برند در تهران
برای تمایز محصول و خدمات با دیگر رقبا الزام ثبت برند احساس می شود، جهت ثبت برند در تهران ما در ادامه تمامی نکات را ارائه می دهیم تا راهنمای شما در این زمینه باشد و در کوتاه ترین زمان شما را به اهدافتان برساند.

ثبت برند در تهران

ثبت برند همان ثبت نام تجاری ، نشان تجاری یا برند می باشد. با ثبت برند می توانید کالا و خدمات خود را به همه مشتریان معرفی نموده و خود را از دیگر رقبای خود متمایز کنید. ثبت برند از اموری است که برای شرکت های تولیدی کاملاً اجباری می باشد.

زیرا در زمان اخذ گواهی استاندارد باید ثبت علامت تجاری (برند) را انجام داده باشید. اگر چنانچه هنوز اقدام به ثبت برند خود ننموده اید، از همین حالا اقدام نمایید تا شما هم به عنوان یکی از برترین ها در سطح جهان شناخته شوید.

کلیه مشتریان و موکلین گرامی در صورت تمایل در هر نقطه از ایران بزرگ و سربلند می توانند با تلفن های موسسه تماس حاصل نموده و از خدمات منحصر به فرد مجموعه بین الملل مبتکر در خدمات نوین ثبت شرکت، ثبت برند و برند سازی کسب اطلاع نمایند.

لازم به ذکر است در این موسسه حقوقی کلیه مراحل ثبت برند طراحی و ساختار فیزیکی برند و بازارسازی و برندینگ در قالب پکیچ در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

مزایای ثبت برند در تهران

یکی از فواید ثبت برند این است که علائم تجاری مانع تلاش‌های متقلبان،‌ برای استفاده از علائم مشخص به منظور فروش محصولات و ارائه خدمات نامرغوب یا متفاوت می‌شوند. این نظام، آگاهی و امكان سرمایه‌ گذاری جهت تولید و فروش كالاها و خدمات را در منصفانه‌ ترین شرایط ممكن به مردم می‌ دهد و از این راه تجارت بین‌ المللی را تسهیل می‌كند.

ثبت برند یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذار هر فرد حقیقی و حقوقی برای شناساندن محصولات و خدمات و نام تجاری خود می باشد.

همچنین ثبت برند به شخص و شرکت حق و حقوق قانونی می دهد که کالاها و خدماتش را متمایز کرده و در قالب خاصی به عرضه برساند.از مهم ترین و اساسی ترین ویژگی ها و مزایای برند این است که کسب و کار و محصولات را به مردم می شناساند و نام آن را در ذهنشان حک می کند.

دیگر نکته این است که وقتی مشتری از کالا یا خدمات راضی باشد، همواره به یاد خواهد داشت که تحت این نام و برند کالا و خدماتی ارائه می شوند که کیفیتی خوب داشته نیازهایش را برآورده می کند.

ویژگی دیگرثبت برند این است که قدرت و عظمت یک کسب و کار را به مشتریان می رساند. مردم این طور در ذهن دارند که وقتی شرکتی یک برند خاص برای خودش انتخاب می کند شرکت بزرگ و قدرتمندی است. به همین علت اگر یک برند خوب و تاثیرگذار داشته باشد، می تواند شرکت خود را نیرومندتر از آنی که هست معرفی کند.

ساختار ثبت برند در تهران

راهبرد نام و نشان تجاری اجزای خاص یک شرکت می باشد. خدمات و محصولات مختلف که می فروشد و یا استفاده می کند که از آن بهره می گیرد. نام و نشان تجاری نشان دهنده ابزاری نو و موجودیت یافته می باشد.

راهبرد نام و نشان تجاری تصویری ایجاد خواهد کرد که هر فعال اقتصادی آن را هدف می نامد. برند معیاری را انتخاب می کند که هر کمپانی را متمایز می کند. حق انتخاب نام و نشان تجاری راهبردی بسیار مهم در بازارهای صنعتی می باشد.

راهبرد نام گذاری برند انتخاب اجزای خاص و معمول نام و نشان تجاری برای محصولات و خدمات مختلفی که برای شرکت و همچنین خدمات که ارائه می دهند به کار می رود. اصول اولیه طرح راهبرد نام و نشان تجاری نوعی از اصول زیربنایی می باشد.

بطور کلی به نوع ماهیت کسب و کار و راهبردی که در آن صنعت پیشرو دارد نام و نشان تجاری به همان سو سوق پیدا می کند. هر شرکت جهت بهره مندی از سهم بیشتر بازار باید چندین نام و نشان تجاری داشته باشد.

هر کدام از این نام و نشان تجاری باید در عرض عمق و طول باید متمایز باشد.این نام معمولا شامل تمام محصولات و خدمات یک فعال اقتصادی و کسب و کار میباشد.

ثبت برند در تهران

مدارک لازم برای ثبت برند در تهران

اشخاص حقیقی و حقوقی که تمایل به ثبت برند خود را دارتد باید بدانند که قلب از اقدام به ثبت مدارک خود را آماده نمایند . مدارک برای اشخاص حقیقی و حقوقی متفاوت می باشد .

لیست مدارک لازم برای ثبت برند اشخاص حقیقی :

  • سناد و مدارک احراز هویتی کپی از کارت ملی و شناسنامه
  • کارت بازرگانی در صورتی الزامی است که نوع برند را خارجی و غیر فارسی انتخاب کرده باشید .
  • مجوز فعالیت یک کپی ، در صورتی که فعالیت مربوطه نباز به اخذ مجوز باشد .

لیست مدارک لازم برای اشخاص حقوقی :

  • کپی مدارک احراز هویتی کپی از کارت ملی و شناسنامه مؤسسین
  • ار ارواق اساسی شرکت کپی گرفته شود . ( روزنامه رسمی ، آگهی تغییرات ، …)
  • مجوز فعالیت شرکت از جمله پروانه بهره برداری ، جواز تأسیس و…
  • کارت بازرگانی در صورتی انتخاب برند خارجی و غیر فارسی باشد .

مراحل ثبت برند در تهران

برای ثبت برند در تهران الزامی است در سایت مرجع اداره ثبت مالکیت صنعتی اظهارنامه آن ثبت گردد .

  1. به سایت اداره مالکیت صنعتی مراجعه کرده و روند ثبت را طی نمایید .
  2. ورود اطلاعات اولیه متقاضی از جمله نوع شخصیت و طبقه کالا
  3. بارگذاری مدارک ذکر شده برای ثبت برند در تهران
  4.  بازبینی اطلاعات و تایید اطلاعات
  5. واریز هزینه اولیه ثبت از طریق اینترنتی و دریافت شماره اظهارنامه و رمز مورد نظر از طریق پیامک
  6. امضای نسخه ی تایید شده
  7. ارسال نسخه به همراه مدارک مورد نیاز به آدرس مرکز

برای اطلاع از لیست طبقه برند و علامت تجاری می توانید به مقاله مرتبط با آن مراجعه کنید.

کارشناسان اداره مالکیت صنعتی کلیه اطلاعات را با مدارک مطابقت داده و در صورتی که برند قابلیت ثبت را داشته باشد نتیجه خود را اعلام نموده و آگهی چاپ می شود.در صورتی که کلیه موارد با مدارک مغایرت داشته باشد اعلام نقص در پرونده و یا رد پرونده را اعلام می نمایند.

سپس در صورت تأیید و چاپ دو آگهی در رونامه گواهی 10 ساله به متقاضی ثبت برند در تهران تعلق می گیرد .

ثبت نام تجاری در تهران

به منظور اثربخش بودن کسب و کار یک برنامه ریزی اولیه به وسیله مدیریت برند باید ایجاد گردد. ارزش نوآوری به جای کنترل ساده هزینه برند لازم است. راهبرد به سمت یک برند برتر باید شروع شود.

هر شکل از مسیر روابط با خریدار آن کالا یا خدمات باید برنامه ریزی شود و د رجهت وفاداری مشتری تنظیم شود. کانال های توزیع با کیفیت بالا و رویکردهایی برای برند ایجاد گردد. برنامه های جامع تبلیغاتی و راهبرد هر برند ایجاد گردد.

این برنامه هاحضور در بازارها از طریق محصولات در کانال های توزیع دارای کیفیت بالا نشان می دهد. تمرکز بر ارتباط با گروه های تاثیر گذار برند پیوسته اهمیت دارد.

نقش برند در ایجاد هویت و اعتماد مشتریان ارزیابی گردد و تمامی ارتباطات به توسعه شرکت و تصویر ذهنی برند منجر می گردد. حفظ شهرت برند یک اولویت اساسی می باشد زیرا یکی از ارزشمندترین دارایی یک شرکت می باشد.

نقش اصلی در ایجاد هویت یک شرکت و رساندن آن به جایگاه ویژه اقتصادی بازار، ساختار متفاوت برند می باشد. در بازاری که شرکتی ساختار برندی واضح و قابل فهم داشته باشد.

عنصر موفقیت یک خلق ساختار برند منسجم و هماهنگی در تمام سطوح می باشد .تمرکز محدودی بر برند در یک کمپانی و ثبت ساختار در بازارهای جهانی اعم این مورد است . نوع برند نباید به تنهایی و بدون پشتوانه کیفی اغاز شود .در طول زمان باید شکل گرفته و به تدریج اصلاح و اصلاحاتی صورت پذیرد. که با  این فرایند رسالت ساختار برند به تدریج شکل میگیرد.

آگاهی عمیق با وسعت عمیق تر از برند ایجاد نقطه تمایز در برند عکس العمل های مثبت و قابل حس در برند ایجاد رابطه خوب با برند همگی با دستیابی این چهار مرحله در ساختار برند تصویر سازی ذهنی برند ایجاد خواهد شد.

زمان و هزینه ثبت برند در تهران

همان طور که می دانید برای ثبت برند در اداره ثبت  مالکیت صنعتی نیاز به گذراندن زمانی هستید تا این برند به رسمیت شناخته شود معمولا زمان ثبت برند از اول تا پایان ثبت باید در 20 الی 30 روزکاری به طول بانجامد . ولی این بازه زمانی در تمام حالات ثبت یکسان نمی باشد .

هزینه های ثبت برند در تهران با توجه به نوع درخواست ثبت برند و طبقات درخواستی آن متفاوت می باشد و برای اشخاص حقیقی و حقوقی هزینه های متفاوتی باید پرداخت نمود.

برای اطلاع از هزینه های ثبت برند می توانید از کارشناسان و متخصصیت ثبت بین الملل راهنمایی لازم را اخذ نمایید .

نام تجاری در تهران چیست؟

یک نام عبارت نماد طرح یا هر ویژگی دیگری است که مشخص‌کننده خدمات یا فروشنده محصولی خاص باشد که به وسیله ی آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می گردد. عنوان قانونی برای برند نشان تجاری است . نام های تجاری یا برندها در سبک های متفاوتی هستند هر شکلی که  قابل رؤیت باشد و تمام قوانین حقوقی را رعایت کرده باشد.

از انواع علامت تجاری به شمار رفته و قابل ثبت می باشد. نام تجاری یا برند برگرفته از واژه های آغازین یک عبارت مانند وی آی پی یا کی ف سی. برخی از برندها از نام افسانه ها یا داستان های قدیمی استخراج شده است.

خدمات مربوط به مالکیت صنعتی در تهران

همان طور که مطالعه کردید ثبت برند و علامت تجاری و لوگو و تمام نشان ها تجاری زمانی قابل حمات هستند که در داره ثبت مالکیت صنعتی به ثبت رسیده باشند به جز ثبت این موارد آنچه که مورد حمایت سازمان مالکیت صنعتی قرار می گیرد عبارت است از:

  • ثبت اختراع و طرح صنعتی
  • انتقال مالکیت به واسطه دریافت آگهی ثبت از سازمان مالکیت صنعتی
  • تغییرات مربوط به موارد اختراع، طرح صنعتی، علامت تجاری و غیره
  • امکان دسترسی به جستجو در بانک اطلاعاتی سایت مالکیت صنعتی
  • ثبت بین المللی اختراع و علامت تجاری و طرح صنعتی
  • بررسی های دقیق در خصوص درخوست های خدمات این سازمان توسط کارشناسان ثبتی برجسته

ثبت طرح صنعتی در تهران

قاعدتاً مطالب زیادی در سایت بین الملل برای ثبت طرح صنعتی ارائه داده شده است که می توانید اطلاعات تکمیلی تر را در این خصوص جستجو نمایید. در این مطلب اشاره ای کوتاه به ثبت طرح صنعتی در تهران خواهیم داشت.

طرح صنعتی در واقع  ابداع و خلاقیت طراح است که در ظاهر کالایی تغییری ایجاد می کند که این تغییر با موارد مشابه در بازار بسیار منفاوت است. طراح با ثبت طرح صنعتی در سایت مالکیت صنعتی می تواند به مدت 5 الی 15 سال از انحصار تولید و فروش در بازار برخوردار شود.

ثبت اختراع در تهران

موضوعی که در خصوص اختراع لازم است بدانید نه تنها ثبت اختراع حمایت مخترع از منافع معنوی را به دنبال دارد بلکه می توند از منافع مالی شیانی به واسطه حمایت معنو برخوردار شود. زیرا بهره برداری از اختراع ثبت شده بدون اذن مخترع جریمه هایی را به دنبل خواهد داشت.

جهت ثبت اختراع در تهران لازم است تهرانی هی عزیز نیز همانند سایر شهرستان ها از سایت اداره مالکیت صنعتی اقدام کنند و از هر نوع مراجعه حضوری به اداره ثبت مالکیت صنعتی پرهیز نمایند.

حوزه های ثبت برند در استان تهران

  • ورامین
  • ری
  • اسلامشهر
  • رباط کریم
  • شهریار
  • ملارد
  • فیروزکوه
  • پاکدشت
  • پیشوا
  • دماوند
  • پرند
  • پردیس
  • قدس
  • لواسان
  • رودهن
  • اندیشه
  • قرچک
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها