جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید
اگر ساکن شهر کرج هستید و یا می خواهید برند خود را در این شهر در کمترین زمان ثبت کنید باید مراحل ثبت برند در کرج را بدانید . ما در متن زیر که توسط کارشناسان مجرب گردآوری شده شما را با این مفهوم آشنا خواهیم کرد. همراه ما باشید.

ثبت برند فوری در کرج

چنانچه که ما بتوانیم یک سری از خدمات ارائه شده و کالاهای تولید شده توسط یک شرکت، سازمان و یا شخصی را از سایر تولیدات در آن سری متمایز کنیم می‌توانیم به صورت انحصاری برای آن خدمات یا کالا نشانی منحصر به فرد را در نظر بگیریم که برند یا علامت تجاری نامیده می‌شود.

چنانچه قوانین مربوط به قانون علامت را بررسی کرده باشید متوجه می‌شوید که سی‌امین قانون مربوط به برند می‌باشد که عبارت است از:

الف- هر نشانی که به وسیله آن بتوانیم خدمات و کالاهای تولید شده را از یکدیگر متمایز کنیم علامت نامیده می‌شود.

ب- علامت جمعی که در اظهار نامه ثبت معرفی می‌شود همان نشان قابل رویتی است که می‌تواند مبدا و ویژگی‌های دیگری از جمله خدمات اشخاص حقوقی یا حقیقی و یا کیفیت کالای ارائه شده متمایز کند.

ج- عنوان یا اسمی که معرفی کننده شخص حقوقی و یا حقیقی باشد، برند نام دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت شرکت در کرج بر روی لینک کلیک نمایید.

مزایای ثبت برند در کرج

چنانچه شما برندی را ثبت کنید این امکان فراهم می‌شود که مشتریان بتوانند محصولات را به راحتی از سایر محصولات تشخیص دهند.

ادامه مطلب
لیست طبقات برند ✔️

ثبت یک برند به راحتی سازمان‌ها و یا شرکت‌ها و محصولات آن‌ها را از یکدیگر تفکیک و متمایز می‌کند. به عبارتی می‌توان برند را ابزاری برای وجهه و شهرت شرکت‌ و سازمان‌ها دانست که برای بازاریابی می‌توانند از برند استفاده کنند.

وجود برند سازمان‌ها را تشویق می‌کند که کیفیت تولیدات خود را افزایش دهند و برای افزایش کیفیت سرمایه گذاری کنند. داشتن برند امکان دارد که شرایط را طوری فراهم کند که شما بتوانید برای فعالیت‌های شرکت خود وام دریافت کنید.

وجود برند یکی از اجزا مهم موافقت‌نامه هایی می‌باشد که از طرف نمایندگی اعطا شده است.

به دارایی شما برای کسب و کار، ارزش و اعتبار می‌دهد. قوانین به صورتی است که محل حق امتیازها منابع مسقیم درآمد هستند که اجازه استفاده از آن‌ها به اشخاص ثالث داده خواهد شد.

مراحل ثبت برند در کرج

مراحل ثبت برند در کرج

پس از تصميم گيري انتخاب نام برند مورد نظر، و اقدام براي ثبت آن به ثبت شرکت بین الملل، و تکميل مدارک مورد نياز(کپي شناسنامه و کارت ملي شخص (در صورت برند شخصي)، جواز کسب يا جواز صنايع، کارت بازرگانی (در صورت لاتين بودن نام تجاری)، نمونه برند در ابعاد (12*12)سانتی متر) و ارائه آن، حدوداً دو ماه کاري زمان مي برد تا استعلام گرفته شود و جواب علامت مورد نظر داده شود.

در صورتي که علامت مورد نظر مشکل قانوني نداشته باشد يا قبلاً ثبت نشده باشد و مشابه کلمه  ديگری نباشد، ثبت نهايي صورت مي گيرد.

به منظور ثبت برند و علامت تجاری نخست بایستی اظهارنامه ثبت برند در کرج را در پایگاه اینترنتی قسمت ثبت علامت های تجاری کامل نمایید.

ادامه مطلب
ثبت برند فارسی و لاتین【 انتخاب برند خاص 】

به منظور این امر به نشانی اینترنتی http://ip.ssaa.ir  مراجعه نمایید و مراحلی را که در ذیل عنوان شده اند را سپری کنید.

  •  نوع اظهارنامه راانتخاب نمایید.
  • مشخصات مالک را ذکر نمایید.
  • مدارک نامبرده شده را بارگذاری نمایید و اطلاعات را مجدد بررسی منید و اطلاعات را تایید نمایید.
  •  از طریق اینترنت هزینه های ثبتی را پرداخت نمایید.
  • شماره اظهارنامه و رمز را از طریق تلفن همراه دریافت کنید.

بعد از آن که اطلاعات فوق الذکر به پایان رسید کد اقتصادی به شخص درخواست کننده ارائه می شود بعد از آن نوبت به این می رسد که رونوشت تایید امضا شود در این صورت شخص درخواست کننده بایستی آن را همراه با دیگر مدارک به آدرس مرکز ارسال کند.

در این مرحله درخواست در نوبت رسیدگی قرار خواهد گرفت و کارشناس مربوطه نظر خود را در رابطه با ثبت برند در کرج اعلام می نماید.

در صورت موافقت، مراحل ثبت و واریز مبلغ نهایی به درخواست کننده ابلاغ داده می شود و سپس از طریق سامانه در روزنامه رسمی قوه قضاییه ابلاغ می گردد و پس از طی یک ماه وارد پرونده سامانه اداره مالکیت صنعتی می گردد.

شایان ذکر است، فرآیند پیگیری علاوه بر سامانه، از طریق ایمیل و پیامک انجام می شود. بنابراین بایستی آدرس ایمیل و شماره همراه معتبر باشد و به رابط پیگیری باشد اختصاص داشته باشد تا درخواست کننده در پیگیری اداری با مشکل و یا نقصی روبرو نگردد.

مراحل ثبت علامت تجاری و برند در موسسه حقوقی بین الملل

  1.  انعقاد قرارداد.
  2. ارسال و تکمیل مدارک.
  3. آخرین روزنامه رسمی دلیل مدیریت.
  4. نمونه گرافیکی یا کپی یا تصویر از علامت درخواستی حداکثر در ابعاد 10 در 10 سانتی متر.
  5. در صورتی که علامت به صورت لاتین باشد وجود کارت بازرگانی الزامی است.
  6. برابر اصل کردن مدارک توسط وکیل.
  7. پرداخت مبلغ حق الوکاله و اخذ شماره فیش واریزی.
  8. تنظیم مدارک و ارجاع به اداره مالکیت صنعتی.
  9. در صورت ابلاغ اخطار , رفع نقص سریعا صورت بگیرد و الا رد می شود ( 30 روز )
  10. پرداخت دوم اداره مالکیت صنعتی.
  11. پس از 15 روز در روزنامه سایت رسمی می آید.
  12. از تاریخ روزنامه اول , یک ماه بعد روزنامه دوم می آید.
  13. بعد از یک ماه صدور پروانه 10 ساله  علامت تجاری صادر می شود.
  14. امکان تمدید و تغییر و انتقال علامت تجاری ثیت شده وجود دارد.
ادامه مطلب
ثبت برند【هزینه ثبت برند ✔️】

در انتها خاطر نشان می شویم که در صورت روبرو شدن با هر سوال و مسئله ای می توانید با شماره تلفن های 32711327-026 و 26655156-021 تماس حاصل نمایید و از تجربیات مشاوران و کارشناسان ما در این مجموعه ثبتی بهره مند شوید.

یک پاسخ بنویسید

avatar
  مشترک شدن  
اطلاع رسانی کن