هزینه ثبت برند 🥇【هزینه ثبت لوگو ✔️】

در این کادر هزینه ثبت برند و لوگو به اختصار توضیح داده شده است

برا ی مطالعه بیشتر در رابطه با ثبت برند به صفحه لینک شده مراجعه نمایید

 

اقلام هزينه: ۱ـ حق ثبت اظهارنامه به ازاء يك طبقه

  1. شخص حقيقي: ۲۰۰.۰۰۰
  2. شخص حقوقي: ۴۰۰.۰۰۰

اقلام هزينه: هر طبقه اضافي

  1. شخص حقيقي: ۲۰.۰۰۰
  2. شخص حقوقي: ۴۰.۰۰۰

اقلام هزينه: ۲ـ حق ثبت علامت به ازاء يك طبقه

  1. شخص حقيقي: ۱.۲۰۰.۰۰۰
  2. شخص حقوقي: ۲.۴۰۰.۰۰۰

اقلام هزينه: حق ثبت هر طبقه اضافي

  1. شخص حقيقي: ۱۰۰.۰۰۰
  2. شخص حقوقي: ۲۰۰.۰۰۰

اقلام هزينه: ۳ـ حق ثبت تمديددوره هاي ده ساله

  1. شخص حقيقي ـ شخص حقوقي: معادل حق ثبت علامت

اقلام هزينه: ۴ـ جريمه تاخير در تمديد ثبت

  1. شخص حقيقي ـ شخص حقوقي: معادل نصف حق ثبت علامت

اقلام هزينه: ۵ ـ هزينه استعلام براي انتقال، اجازه بهره برداري يا اعراض

  1. شخص حقيقي: ۵۰.۰۰۰
  2. شخص حقوقي: ۱۰۰.۰۰۰

اقلام هزينه: ۶ ـ حق ثبت انتقال قراردادي و قهري به ازاء هر طبقه (با هر تعداد كالا و خدمات)

  1. شخص حقيقي: ۱۰۰.۰۰۰
  2. شخص حقوقي: ۲۰۰.۰۰۰

اقلام هزينه: حق ثبت انتقال براي هر طبقه اضافي

  1. شخص حقيقي: ۵۰.۰۰۰
  2. شخص حقوقي: ۱۰۰.۰۰۰

اقلام هزينه: ۷ـ حق ثبت مجوز بهره برداري يا فسخ و خاتمه آن به ازاء يك طبقه (با هر تعداد كالا و خدمات)

  1. شخص حقيقي: ۱۰۰.۰۰۰
  2. شخص حقوقي: ۲۰۰.۰۰۰

اقلام هزينه: حق ثبت اجازه بهره برداري يا فسخ و خاتمه آن به ازاي هر طبقه اضافي

  1. شخص حقيقي: ۵۰.۰۰۰
  2. شخص حقوقي: ۱۰۰.۰۰۰

اقلام هزينه: ۸ ـ هزينه هربار اصلاح اظهارنامه و ضمائم آن

  1. شخص حقيقي: ۵۰.۰۰۰
  2. شخص حقوقي: ۱۰۰.۰۰۰

اقلام هزينه: ۹ـ حق ثبت انتقال اظهارنامه يا اجازه بهر ه برداري از آن

  1. شخص حقيقي: ۵۰.۰۰۰
  2. شخص حقوقي: ۱۰۰.۰۰۰

اقلام هزينه: ۱۰ـ حق ثبت تغييرات (غير از انتقال مالكيت و اجازه بهره برداري)

  1. شخص حقيقي: ۵۰.۰۰۰
  2. شخص حقوقي: ۱۰۰.۰۰۰

اقلام هزينه: ۱۱ـ هزينه صدور گواهي المثني

  1. شخص حقيقي: ۱۰۰.۰۰۰
  2. شخص حقوقي: ۲۰۰.۰۰۰

اقلام هزينه: ۱۲ـ هزينه رونوشت مصدق

  1. شخص حقيقي: ۵۰۰۰
  2. شخص حقوقي: ۱۰.۰۰۰

اقلام هزينه: ۱۳ـ هزينه اخذ تاييديه تسليم اظهارنامه يا صدورگواهي نامه

  1. شخص حقيقي: ۱۵.۰۰۰
  2. شخص حقوقي: ۳۰.۰۰۰

اقلام هزينه: ۱۴ـ هزينه رسيدگي به اعتراض به رد ثبت

  1. شخص حقيقي: ۵۰۰.۰۰۰
  2. شخص حقوقي: ۷۵۰.۰۰۰

اقلام هزينه: ۱۵ـ هزينه رسيدگي به اعتراض به تقاضاي ثبت

  1. شخص حقيقي: ۱.۵۰۰.۰۰۰
  2. شخص حقوقي: ۳.۰۰۰.۰۰۰

اقلام هزينه: ۱۶ـ وديعه تسليم دادخواست ابطال به دادگاه

  1. شخص حقيقي: ۳.۰۰۰.۰۰۰
  2. شخص حقوقي: ۴.۵۰۰.۰۰۰

اقلام هزينه: ۱۷ـ هزينه بررسي اظهارنامه ثبت بين المللي به عنوان اداره مبدا

  1. شخص حقيقي: ۲۰۰.۰۰۰
  2. شخص حقوقي: ۴۰۰.۰

هزینه ثبت برند بین المللی

در گذشته اشخاص حقیقی و حقوقی جهت ثبت بین ­المللی برند مجبور بودند که برند را به صورت جداگانه در تک ­تک کشورهای موردنظر خود ثبت کنند. از این رو ملزم به ترجمه مدارک موردنیاز به زبان تمام کشورهای مدنظر و پرداخت هزینه ­های هنگفت می شدند تا اینکه برخی از کشورهای عضو کنوانسیون پاریس برای رفع این معضلات دست به کار شدند و طی تشکیل یک اتحادیه، سیستم ثبت برند مادرید را تصویب کردند. سیستم ثبت مادرید از موافقتنامه مادرید، پروتکل مرتبط با آن و آیین­ نامه­ای متشکل از موافقتنامه و پروتکل تشکیل می­شود.

در گذشته اشخاص حقیقی و حقوقی جهت ثبت بین ­المللی برند مجبور بودند که برند را به صورت جداگانه در تک ­تک کشورهای موردنظر خود ثبت کنند. از این رو ملزم به ترجمه مدارک موردنیاز به زبان تمام کشورهای مدنظر و پرداخت هزینه ­های هنگفت می شدند تا اینکه برخی از کشورهای عضو کنوانسیون پاریس برای رفع این معضلات دست به کار شدند و طی تشکیل یک اتحادیه، سیستم ثبت برند مادرید را تصویب کردند. سیستم ثبت مادرید از موافقتنامه مادرید، پروتکل مرتبط با آن و آیین­ نامه­ای متشکل از موافقتنامه و پروتکل تشکیل می­شود.

مزایای ثبت برند  بین ­المللی

  1. ثبت برند در تمام یا تعدادی از کشورهای عضو سیستم مادرید فقط با ارائه یک تقاضانامه
  2. تسریع و تسهیل روند ثبت بین ­المللی برند
  3. کاهش هزینه ثبت بین ­المللی برند
  4. اعمال آسان تغییرات ایجاد شده در برند در سطح بین ­المللی

هزینه ثبت برند

مدت زمان ثبت برند

ثبت برند روال خاصی دارد که موسسان باید نسبت به تمامی مراحل اطلاعات کافی داشته باشند. در غیر این صورت مراحل ثبت برند با مشکل مواجه می شود و متقاضیان مجبور می شوند تا یک مرحله را چندین بار تکرار کنند. شایا ن ذکر است، مدت زمان ثبت برند با توجه به نوع درخواست و مدارک ارائه شده متفاوت می باشد.
جهت ثبت برند، ابتدا می بایست با مراجعه به سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی htt://iripo.ssaa.ir   نسبت به تکمیل اظهارنامه ثبت برند اقدام نمود. لازم به ذکر است، اصلی ترین موضوع در ثبت برند، تنظیم صحیح و بدون ایراد اظهارنامه تسلیمی به اداره مالکیت معنوی می باشد، به طوری که اگر در هنگام تنظیم اظهارنامه ثبت برند اشتباهی صورت گیرد مدت زمان طولانی از دست خواهد رفت.
پس از ارسال اظهارنامه و اخذ رمز اظهارنامه بین 24 الی 48 ساعت زمان لازم است تا اظهارنامه درخواستی طبقه بندی شود و سپس مراحل بعدی آن انجام پذیرد.
بعد از بررسی پرونده، پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص /  رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی ایرادی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید.( مدت زمان اعلام نظر کارشناس در باره پرونده ثبت برند شما، به تعداد پرونده های موجود بستگی دارد که تعداد این پرونده ها، در کارتابل کارشناس در سامانه قابل مشاهده است ).
تشخیص ثبت یا عدم امکان ثبت برند در نهایت با رئیس اداره خواهد بود و در صورت تایید ایشان وضعیت پرونده ثبت برند به حالت آگهی نوبت اول درخواهد آمد.
پس از گذشت 31 روز از تاریخ روزنامه مرحله اول در صورتی که شخصی نسبت به ثبت برند مورد تقاضا اعتراضی نداشته باشد می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام و سپس سند قطعی برند را اخذ نمود.

هزینه ثبت برند 

جهت اطلاع متقاضیان ثبت برند و علامت تجاری باید خدمت شما عرض کنم که هزینه ثبت برند همانند دیگر خدمات ثبت شرکتها در هر مجموعه و موسسه حقوقی دارای بخش ها و قسمت های مختلف می باشد. با توجه به نوع کالا و خدماتی که شما ارائه می کنید یا می فروشید باید برند خود را به ثبت برسانید.الزاما برای همه کسب و کار هایی که تعدد فروشندگان و یا ارائه دهندگان زیاد باشد معمولا احتمال سوء استفاده از یک نام خاص زیاد می شود که شاید برای افرادی که با آن نام کار می کنند خیلی جالب نباشد. البته در این قسمت بیشتر به هزینه ها می پردازیم و اهمیت ثبت برند و ثبت علامت تجاری را در مقالات دیگر عنوان کرده ایم.به شما دوست عزیز توصیه می شود که با اطلاعات بیشتر به موسسه ثبت شرکت ها رفته و از خدماتشان استفاده نمایید. در واقع هزینه برند شامل دو بخش اساسی می شود. یک قسمت آن حق الزحمه موسسه ثبتی می باشد که بصورت توافقی می باشد و توسط کارشناس موسسه ثبت و متقاضی با بحث و گفتگو به یک مبلغ به توافق خواهند رسید.گفتنی است که این مبلغ هرچند توافقی است ولی از عرف نباید خارج باشد و با نوع ارائه خدمات همخوانی داشته باشد.لازم به ذکر است که نرخ هزینه برند و علامت در مجتمع ثبت برند ایلیا طبق جدول هزینه های اداره مالکیت صنعتی می باشد.

هزینه ثبت برند چقدر است

ثبت بین الملل مجری تخصصی ثبت شرکت در کرج و ثبت برند در کرج می باشد.لذا می توانید کلیه امور ثبتی خود را به ما بسپارید با شماره تلفن 32711327-026 تماس بگیرید و کلیه امور ثبتی خود را به مشاوران و کارشناسان ثبت بین الملل بسپارید.

هزینه ثبت برند در تهران

هزینه ثبت برند در تهران همانند هزینه برند شهرستان است و فرقی در میزان هزینه ندارد زیرا یک اداره ثبت برند بیشتر برای ایران نیست و هزینه آنه یکی است .

هزینه ثبت لوگو

هزینه ثبت لوگو همانند هزینه ثبت برند است تنها تفاوت در لوگو و برتد این است که لوگو علامت است و برند نام است البته در عمل تمامی مراحل ثبت کردن لوگو ( علامت تجاری ) نام برند یکی است و هزینه ان نیز همانند یکدیگر است .

قیمت ثبت برند

در واقع برندی دارای قدرت است که بتواند هیجان و عواطف مصرف‌کننده را برانگیخته و مشتری بتواند به آن اعتماد کند. پس یکی از مهمترین وظایف هر شرکت، پیدا کردن راه برای جلب توجه و وفاداری مشتری است. از جمله خصوصیات یک برند معروف می‌توان به جذابیت، الهام بخش بودن، تک بودن، تناسب، جایگاه و.... اشاره کرد.

برای اطلاع از قیمت ثبت برند با کارشناسان ثبت ایلیا در تماس باشید.

مراحل ثبت برند و علامت تجاری

برای ثبت برند تجاری در ابتدا باید تقاضانامه‌ای به نام اظهارنامه ثبت علامت تجاری (درخواست ثبت برند) را تسلیم اداره ثبت علائم تجاری و مالکیت‌‌های صنعتی نماییم. اظهارنامه باید شامل نام و نام خانوادگی، محل سکونت صاحب برند و ده نسخه از لوگو یا طرح علامت مورد تقاضا باشد. همچنین باید مشخص شود علامت مورد تقاضا برای چه کالا یا کالاهایی، مثلا رب گوجه فرنگی، حبوبات یا صابون استفاده خواهد شد.

متقاضی ساکن هر کجا که باشد، چه تهران چه شهرستان و چه خارج از کشور، باید در اظهارنامه محلی را در تهران مشخص کند تا تمام ابلاغیه‌ها و نامه‌ها به آنجا ارسال شود. (در حال حاضر تمام این مراحل به صورت اینترنتی انجام می‌شود) اداره ثبت علائم و طرح‌های صنعتی وظیفه دارد ظرف مدت ۱۵ روز کاری از تاریخ تسلیم اظهارنامه نسبت به رد یا قبول آن اقدام نماید. این اداره در روند رسیدگی به این سه شرط عمل می‌کند:

نام تجاری مورد تقاضا از علائم ممنوعه نباشد و بیانگر کالا باشد نه اسم عام. قبل از این به نام شخص یا شرکت دیگری ثبت نشده باشد. شبیه برندی که قبلا توسط شخص یا شرکتی دیگر ثبت شده است نباشد. اگر اظهارنامه ثبت برند تجاری رد شود، دلیل آن باید کتبا به متقضی اعلام شود و متقاضی تا ده روز از تاریخ ابلاغ فرصت اعتراض دارد.

اگر اظهارنامه قبول شود یا بعد از رد تقاضا حکم قطی مبنی بر قبول آن صادر شود،‌ اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت برند تجاری اقدام می‌کند و مراتب را جهت اطلاع عموم در روزنامه رسمی کشور به چاپ می‌رساند.

مدارک لازم جهت ثبت برند

 هنگام ثبت علامت تجاری لازم است مدارک زیربه اظهارنامه پیوست  شود:

  1. وکالت نامه رسمی ، در صورتی که تقاضا توسط نماینده قانونی یا وکیل به عمل آید.
  2. ارائه ده نمونه از علامت به صورت گرافیکی که با علامت الصاق شده روی اظهارنامه یکسان بوده و ابعاد آن حداکثر 10×10 سانتی متر باشد الزام دارد .اگر ارائه علامت به صورت گرافیکی نباشد ده نمونه از کپی یا تصویر علامت حداکثر با همین اندازه و به نحوی که مرجع ثبت مناسب تشخیص دهد ، ارائه می گردد.
  3. در صورت سه بعدی بودن علامت ، ارائه علامت به صورت نمونه های گرافیکی یا تصویر دو بعدی روی برگه به نحوی که از شش زاویه متفاوت تهیه و در مجموع یک نمونه واحد که همان علامت سه بعدی است را تشکیل می دهد ، الزامی است.
  4. مدارک مربوط به حق تقدم را باید در صورت تمایل همزمان با اظهارنامه ثبت یا همزمان با تسلیم اظهارنامه یا حداکثر 15 روز از آن تاریخ تسلیم کنید. 
  5.  ارائه مجوز فعالیت در حوزه مربوط به ثبت علامت بنا به تشخیص مرجع ثبت.
  6. مدارک احراز هویت متقاضی یا همان مدارک شناسایی.
  7. رسید  بانکی مربوط به پرداخت هزینه های قانونی.
  8.  مدارک نمایندگی قانونی ، در صورتی که تقاضا توسط  وکیل یا نماینده قانونی به عمل آید.

تاریخ وصول اظهارنامه توسط اداره مالکیت های صنعتی تاریخ اظهارنامه یا داده پیام می باشد،مشروط بر اینکه در زمان تسلیم حاوی اطلاعات زیر باشد :

  1. مشخصات  متقاضی.
  2. نشانی ای که ابلاغ ها باید در آنجا صورت گیرد.
  3. نمونه ای از علامت.
  4. کالاها و خدماتی که علامت برای تشخیص آنها ثبت می شود.
  5. پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه.

نکته : تغییر نشانی ، تغییروکیل رسمی، کاهش کالا و خدمات موضوع علامت ضمن درخواست کتبی از مرجع ثبت تا قبل از انتشار آگهی اظهارنامه  ممکن است  و اِعمال این اصلاحات منوط به پرداخت هزینه حق ثبت تغییرات می باشد.

ثبت چندین علامت 

در صورتی که  درخواست کننده قصد ثبت چندین علامت را به طورهم زمان داشته باشد ، برای ثبت هر علامت باید از اظهارنامه جداگانه استفاده شود . اما درصورتی که تحت یک علامت بخواهیم چند محصول که متعلق به چند طبقه مختلف است را به ثبت برسانیم استفاده از یک اظهارنامه برای ثبت آنها بلا مانع است.

زمان و هزینه ثبت علامت تجاری

با توجه به روند ادارات دولتی در ایران زمان ثبت برند ممکن است متغیر باشد. لذا در این خصوص با کارشناسان موسسه حقوقی بین الملل در ارتباط باشد.

ولی طبق عرف زمان ثبت برند و علائم تجاری بین 30 الی 45 زوز انجام میشود. و هزینه ثبت در ذیل توضیح داده می شود.

زمان و هزینه ثبت علامت تجاری در ایران 

کلیه زمان و هزینه ثبت در ایران از آن جهت که تنها در اداره مالکیت صنعتی و در شهر تهران صورت می پذیرد، بنابراین از تعرفه های یکسان برخوردار است.

انتخاب نام تجاری زیبا

اصل و اساس شروع هر فعالیت یا تولید انتخاب نام تجاری و ثبت برند تجاری آن برای جلوگیری از کپی برداری سایرین می باشد. امروزه صاحبان همه ی مشاغل برند خود را به ثبت رسانده اند و شاید به فکر ثبت برند دوم یا سوم و…. برای محصولات خود باشند.

ثبت برند در تمامی رشته های مشاغل مختلف با کالاهای متفاوت در زمینه های بازرگانی، تولیدی، فروشگاهی و خدمات قابل اخذ می باشد که می تواند به طور مستقیم بر روی کالای قابل عرضه اعتبار بخشی کند و انحصار و حمایت دولت را در پشتیبانی از صاحب برند را به همراه دارد. در صورت ثبت علامت تجاری در صنف خود می توانید انحصار را در اختیار خود گرفته و اجازه استفاده و کپی برداری را از رقبای خود بگیرید.

علامت تجاری، نام تجاری، لوگو و آرم تجاری و برند همه دارای ساختار حقوقی  یکسان بوده و تنها در شکل ظاهر متفاوت می باشند و در نتیجه  روال ثبت آنها نیز یکسان  است. منظوراز ثبت علامت ، ثبت یک طرح ، شکل ، نماد یا تصویراست که برای متقاضی آن حقوق انحصاری مطابق قانون ثبت علائم و اختراعات ایجاد می کند.

ثبت نام تجاری در حقیقت ثبت یک کلمه است مثل کلمه "برتر" و لوگو می تواند یک کلمه و یا ترکیبی از کلمه و شکل همانند "آرم" باشد. ثبت برند یا نام تجاری می تواند به فارسی باشد و یا به لاتین و یا به هر دو شکل  انجام شود . ولی متقاضیانی که می خواهند علامت یا نام تجاری را به صورت لاتین نیز ثبت کنند ، الزاماً باید کارت بازرگانی داشته باشند. مدت اعتبار اسم یا علامت ثبت شده ازتاریخ ثبت معادل  ۱۰ سال خواهد بود.

برند (علامت تجاری) چیست؟

انجمن بازاریابی امریکا برند را اینگونه تعریف کرده است: برند به انگلیسی (Brand) با عنوان قانونی نشان تجاری، یک طرح، نماد، عبارت، نام و.... است که ارائه دهنده خدمات یا فروش محصول خاصی است که به وسیله آن، از سایر محصولات مشابه متمایز می‌شود.

نشان تجاری و یا برند همان چیزی است که مخاطب، صفات و ویژگی‌های آن را با دیدن، شنیدن، حس کردن و غیره، به صورت ذهنی (Conceptual)، دیداری (Visual) یا شنیداری (Verbal) در ذهن و قلب خود تداعی می‌کند. در واقع برند شامل همه احساسات، مفاهیم و ویژگی‌هایی است که با یک نام گره خورده است.

واژه برند در جامعه ما و زبان فارسی به محصول یا خدمتی گفته می‌شود که اعتبار و ارزش اجتماعی داشته باشد. در واقع برندهای دلخواه آنهایی هستند که دارای ماهیت و قدرت اجتماعی بالایی بوده و افراد نسبت به آنها حس مالکیت داشته باشند. مطمئنا بارها شنیده‌اید که این مارک یا برند محبوب من است.

زمان و هزینه ثبت برند در ایران

از نظر مصرف‌کننده خرید از یک برند یعنی:

کیفیت بالا خطر پذیری کمتر منشا یک محصول عهد با تولید کننده هزینه پرس و جوی کمتر سپردن مسئولیت به تولید کننده وسیله‌ای نمادین برای اظهار شخصیت و.......

چگونه باید نام تجاری مناسب انتخاب کنیم؟

یک اصل اساسی و مهم در شروع یک کسب و کار جدید ، انتخاب نام و علامت تجاری (برند) می باشد. برند در واقع راه ارتباطی شناسایی محصولات یا خدمات به مشتری می باشد و از طریق آن مشتری محصولات یا خدمات شما را خواهد شناخت . می توان گفت انتخاب نام تجاری یک اصل مهم و اساسی می باشد که هر چقدر برای فکر کردن راجع به آن وقت گذاشته شود ارزش دارد و باید به طور خاص و با دقت بالا به آن پرداخته شود. بهتر است در زمان انتخاب نام تجاری، به سادگی آن توجه ویژه ای شود چرا که هر چه برند شما راحتتر تلفظ شود راحتتر نیز به خاطر سپرده می شود ، در نتیجه می توان سادگی را بهترین راهکار در انتخاب نام تجاری دانست.

مزایای ثبت برند

  1. ثبت برند شرکتها را توانمند می نماید تا بتوانند محصولاتشان را از هم متفاوت کنند.
  2. ثبت برند می تواند جهت اخذ وام سودمند باشد.
  3. ثبت برند قادر می باشد برای سهامداران ارزش افزوده سهام ایجاد کند و سبب کسب درآمد شرکت گردد.
  4. برندی که به ثبت رسیده است قابلیت نقل و انتقال را دارد و می توان آن را انتقال داد.
  5. با ثبت برند می توان مجوز استفاده از برند را به شرکتهای ثالث داد که قادر می باشد منشا درآمد بیشتری جهت شخص یا شرکت به وجود بیاورد و پایه و اساس منعقد نمون یک موافقت نامه اعطای نمایندگی فروش باشد.
  6. این امکان وجود دارد که ثبت برند سرمایه و دارایی بارزش کسب و کار باشد.
  7. ثبت برند جزء الزامی و ضروری موافت نامه های اعطای نمایندگی می باشد.

فرم ارسال نظر

پاسخ دادن به :

با تشکر از ارسال نظر شما . پس از تایید انتشار خواهد یافت .
در فرم پر شده خطاهایی وجود دارد. لطفا آنها را بررسی کنید.
اعتبارسنجی فرم موفق بود!

نظرات کاربران

احمدرضاسلیمانی

سلام.برای ثبت برند و اگهی تغییرات

پاسخ
ثبت بین الملل

ثبت بین الملل

با سلام لطفا با شماره های موجود تماس حاصل فرمایید . با تشکر

پاسخ
ثبت شرکت در کرج

سرعت و دقت بالا

ثبت بین الملل

پایین‌ترین‌ کارمزد و هزینه

ثبت برند در کرج

همه جا در دسترس و پاسخگو

آخرین اخبار

  • 20 فروردین

    راه اندازی سامانه استعلام اشخاص

    به تازگی اداره مالکیت صنعتی برای ثبت برند ( علائم تجاری ) و ثبت طرح صنعتی و غیره اقدام به احراز هویت مینماید.....

  • 21 فروردین

    ثبت آنلاین برند

    یکی از راههای ثبت برند، ثبت آنلاین برند می باشد ...

آخرین نظرات کاربران

  • احمد غلامی

    سپاس از زحمات شما در ثبت شرکت اینجانب.

  • ابراهیم احمدی

    با سلام و احترام. ممنونم از مجموعه ثبتی بین الملل بخاطر ثبت شرکت اینجانب و ...

برگزاری مسابقه اینستاگرمی مسابقه اینستاگرمی