جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید
ثبت شرکت خدماتی ـ نظافتی نیز مانند انواع دیگر شرکتها قابلیت ثبت به شکل سهامی خاص یا مسئولیت محدود را دارند. در هر دو صورت موضوع فعالیت خدمات در اساسنامه شخصیت حقوقی قید شده و شرکت با این موضوع به ثبت می رسد.

ثبت شرکت خدماتی

شرکتهای خدماتی ـ نظافتی به منظور انجام امور نظافت منازل، ادارات و شرکتها تشکیل شده است. این شرکتها با در اختیار داشتن پرسنل ماهر و سریع در امر نظافت، می‎ توانند به بهداشت سازمانها و منازل کمک به سزایی کنند.

 

ثبت شرکت خدماتی

 

مراحل ثبت شرکت خدماتی

مراحل تأسیس شرکت در حوزه خدمات به صورت ذیل می باشد:

  1. تعیین و تنظیم موضوع فعالیت شرکت توسط تیم حرفه ای ما
  2.  انتخاب اسم شرکت و استعلام اسم شرکت توسط  تیم حرفه ای انتخاب اسم
  3.  تنظیم اوراق شرکت مانند اساسنامه و شرکت نامه و غیره
  4. ثبت سامانه ای در اداره ثبت شرکتها
  5. تعیین نام شرکت شما
  6.  امضا اوراق توسط سهامداران شرکت
  7.  ارسال مدارک به اداره ثبت شرکتها
  8. تاسیس شرکت شما توسط وکلای ما
  9.  اخذ آگهی تاسیس شرکت

شرایط ثبت شرکت خدماتی

شرکتهای خدماتی نیز همچون سایر شرکتها باید در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری به ثبت می رسند. شرایط تأسیس در حوزه خدمات برای شرکت به شرح زیر است :

  • فرایند  ثبت 30 روز کاری  زمان خواهد بود.
  • در شرکتهای خدماتی حداقل تعداد اعضا دو نفر می باشد.
  • حداقل 35 درصد سرمایه شرکت باید بصورت نقدی پرداخت شود. ( برای تأسیس شرکت سهامی خاص در موضوع خدمات)
  •  اقل  سرمایه برای تشکیل این نوع شرکت، یک میلیون ریال می باشد که شرکا باید نسبت به پرداخت کل سرمایه قبول تعهد نمایند.
ادامه مطلب
انتخاب هیأت مدیره و مدت مدیریت

شرایط ثبت شرکت خدماتی سهامی خاص

  • دارا بودن 5 نفر عضو به طور حداقل که 3 نفر عضو اصلی و 2 نفر بازرس خواهند بود.
  • کمینه سرمایه یک میلیون ریال.
  • فرایند ثبت شرکت به طور کامل 30 روز کاری به طول می انجامد.
  • حداقل 35 درصد سرمایه به صورت نقدی واریز می شود.

مدارک ثبت شرکت خدماتی سهامی خاص

  • تصویر مدارک شناسایی مشتمل بر  کارت ملی – شناسنامه.
  •  اصل گواهی عدم سوء پیشینه کیفری هر 5 نفر.
  • اقرار نامه امضا شده اعضا.
  • مجوز در صورت  نیاز به اخذ مجوز.

 

شرکت خدماتی

 

مراحل ثبت شرکت خدماتی سهامی خاص

  1. جمع آوری  مدارک  توسط موکل و تحویل به کارشناس.
  2. تصویر مدارک شناسایی : کارت ملی  – شناسنامه.
  3. امضا نمودن  اقرار نامه توسط همه اعضا.
  4. مجوز در صورت  نیاز به اخذ مجوز.
  5. تحویل مدارک به وکیل خود .
  6. تحویل مدارک به اداره ثبت توسط وکلا.
  7. تعیین نام مقدماتی.
  8. تاییدیه نهایی نام پس  از گذشت  4 روز.
  9. در صورت عدم پذیرش نام در مرحله تایید نهایی ایراد اعلام شده رفع و با هماهنگی با موکل نام اصلاح شده  و جدید درهمان روز تاییدیه می گیرد.( ارسال اینترنتی یک نسخه از اطلاعات به کارشناسی )
  10. دریافت پرونده تایید شده از اداره ثبت و ارائه پرونده به انضمام  برگه تایید نام به موکل جهت افتتاح حساب جاری شرکتی.
  11. تحویل فیش بانکی  واریز وجه تکلیفی و نامه پلمپ شده بانک توسط موکل به دفتر.
  12. ارجاع گواهی و رسید  بانکی اخذ  شده از موکل به اداره ثبت شرکتها.
  13. در صورت داشتن مجوز، آن  نیز به همراه مدارک بانکی ارسال می شود.
  14. بررسی و تایید موضوع توسط  کارشناس اداره ثبت.
  15. انجام دفتر نویسی پس از 7 روز از شروع فرایند ثبت.
  16. صدور  شماره ثبت، شناسه ملی  و آگهی تاسیس 3 الی 5 روز پس از دفتر نویسی.
  17.  دریافت روزنامه رسمی ثبت شرکت خدماتی  15 روز پس از آگهی تاسیس به وسیله پست.
ادامه مطلب
ثبت شرکت خارجی در ایران

شرایط ثبت شرکت خدماتی با مسئولیت محدود

  • دارا بودن 2 نفر اعضا یا شرکا
  • سرمایه مد نظر حداقل 1.000.000 ریال
  •  متعهد شدن نسبت به  پرداخت کل سرمایه
  • پروسه تأسیس این نوع شرکت 30 روزکاری زمان می برد.

مدارک ثبت شرکت خدماتی با مسئولیت محدود

  •  تصویری از شناسنامه و کارت ملی شرکا.
  • امضای اقرارنامه.
  • مجوز در صورت نیاز.

مراحل ثبت شرکت خدماتی با مسئولیت محدود​

  1. جمع آوری  مدارک و تحویل به کارشناس.
  2. تصویر  شناسنامه و کارت ملی.
  3. تنظیم  اقرارنامه و امضا آن.
  4. مجوز در صورت الزام.
  5. اتخاذ تصمیم در خصوص  موارد ذیل و اعلام به کارشناس.
  6. نام شرکت خدماتی.
  7. موضوع در حوزه خدمات.
  8. میزان سرمایه برای تأسیس شرکت با مسئولیت محدود.
  9. اعضای هیئت مدیره , عنوان تصدی  و میزان سهم الشرکه هر یک.
  10. ثبت اولیه درخواست شرکت با مسئولیت محدود  توسط کارشناس.
  11. ادامه مراحل ثبت و تکمیل پرونده.
  12. پرداخت وجه  حق الثبت و حق تعیین نام.
  13. ارجاع به کارشناس اداره ثبت.
  14. تاییدیه یا ابلاغ رفع نقص از سوی کارشناس.
  15. اگر اعلامیه رفع نقص دریافت شد, رفع نواقص و ایرادات اعلام شده  در اسرع وقت صورت گرفته و به کارشناس اداره ثبت مجددا ارجاع می گردد.
  16. ارسال اسناد و اوراق ثبتی مشتمل بر شرکت نامه , اساس نامه , صورتجلسه و تقاضانامه برای موکل برای  امضا.
  17. پرداخت هزینه حق الدرج روزنامه رسمی ثبت شرکت خدماتی.

یک پاسخ بنویسید

avatar
  مشترک شدن  
اطلاع رسانی کن