توضیحاتی در خصوص ثبت شرکت اصفهان ، ثبت برند و علامت تجاری در اصفهان ، ثبت تغییرات شرکت در اصفهان

اگر قصد ثبت شرکت در شهر اصفهان را دارید با مراجعه به سایت رسمی اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری بخش اداره کل استان اصفهان واحد ثبتی شهر اصفهان شروع به پر کردن اطلاعات خود و اعضای شرکت کنید.اگر وقت این کارهارو ندارید میتونید امور مربوط به ثبت خود را به یک وکیل دادگستری یا موسسات حقوقی متخصص در امر ثبت شرکتها بسپارید.

 ثبت شرکت اصفهان

•           شرایط ثبت شرکت اصفهان

هنگامی که بین دو و یا چند نفر هدفی را مشخص می کنند که رونق کسب و کار خود را بالاببرند .می توانند به فکر ثبت شرکت باشند . با به ثبت رساندن شرکت شهرت و وجه کسبی و اعتبار بالایی را کسب می کنند .در شروع فعالیت باید هدف خود را هماهنگ با موضوع فعالیت در نظر بگیرند و برای شرکت یک نام برگزینند. برای اطلاع در این زمینه می توانید با موسسه حقوقی بیتن الملل در تماس باشید  و از راهنمایی کارشناسان باتجربه بهره مند گردید . موضوع شرکت را انتخاب نمایید سپس قالبی که در نظر دارید شرکت را ثبت نمایید انتخاب کنید . از جمله متداول ترین و رایج ترین نوع قالب ثبتی شرکت با مسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص می باشد .

شرایط انتخاب قالب ثبتی سهامی خاص باید 5 نفر اعضا داشته باشد که 3 نفر عضور هیئت مدیره و 1 نفر بازرس و 1 نفر علی البدل باشد . شرایط انتخاب شرکت با مسئولیت محدود بین دو و یا چند نفر می توان ثبت کرد .

شرایط ثبت شرکت اصفهان

مهم ترین بخشی که می توان شرکت را ثبت نمود سرمایه ای است که آن شرکت تجاری دارد الزامی است سرمایه اولیه شرکت 1 میلیون ریال کمتر نباشد . مدت زمانی که پروسه ثبت شرکت در اصفهان به پایان می رسد 20 الی 30 روزکاری می باشد .

مدارک ثبت شرکت اصفهان

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در اصفهان با توجه به قالب ثبتی انتخابی متغیر می باشد اما برخی مدارک به طور یکسان میباشد که شامل :

  • مدارک شناسایی اعضا هیئت مدیره ( کپی کارت ملی و شناسنامه)
  • اخذ گواهی سوء پیشینه کیفری
  • در صورت نیاز اخذ مجوزهای لازم 

مراحل ثبت شرکت توسط متقاضی ثبت و توسط موسسه حقوقی بین الملل

  • ثبت شرکت توسط متقاضی :

با انتخاب موضع فعالیت خود قالب مناسبی را نیز برای ثبت شرکت خود انتخاب  نمایید .شما متقاضیان محترم می بایست اوراق اساسی شرکت خود را نیز تنظیم و تدوین نمایید که می بایست برای انجام این امر با اشخاص متخصص در این زمینه مشورت داشته باشید. بعد از اتمام ثبت سامانه ای شرکت خود میتوانید کلیه اوراق و مدارک شرکت را به اداره ثبت شرکتها در اصفهان ارسال کرده و بعد از گذراندن مدت زمان مقرر آگهی تاسیس آن صادر می گردد.

  • ثبت شرکت توسط ثبت بین الملل :

متقاضیان ثبت شرکت در اصفهان میتوانند از مشاوره تخصصی کارشناسان موسسه حقوقی ثبتی بین الملل بهره مند شود و بعد از تکمیل مدارک مشاورین ما اقدام به تنظیم موضوع فعالیت شرکت به صورت کاملا تخصصی مینمایند. حال نوبت به ثبت اینترنتی شرکت از طریق سامانه ثبت شرکتها می نمایند کارشناسان ما اوراق شرکت شما را با توجه به اطلاعات اعلامی از جانب شما تنظیم مینمایند این اوراق شامل : اساسنامه ، شرکتنامه ، تقاضانامه و متن صورتجلسه می باشد  در گام بعدی در انتخاب نام شرکت شما را یاری می کنند. این نام می بایست در زمینه فعالیت شرکت باشد  و از سه سیلاب خاص تشکیل شده باشد. بعد از تایید نام شرکت، مدارک  و اوراق ثبت  به اداره ثبت شرکت در اصفهان ارسال میگردد و با گذشت 25 الی 30 روز کاری  آگهی تاسیس آن صادر  می گردد.

ثبت شرکت مسئولیت محدود اصفهان

امروزه انجام فعالیتهای تجاری در اصفهان نیازمند برداشتن گامی محکم و موثر در این زمینه می باشد یکی از اساسی ترین این گام ها ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اصفهان می باشد  این قالب ثبتی با حداقل 2 شریک بالای 18 سال که سهامدار و عضوء هیئت مدیره نیز می باشند تشکیل می گردد. باید بدانید انتخاب مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره در این نوع از شرکتها الزامی می باشد و میزان سرمایه در این قالب ثبتی از 1.000.000 ریال کمتر نمی باشد .برای اطلاع بیشتر در زمینه ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت در اصفهان با کارشناسان موسسه حقوقی ثبتی بین الملل در تماس باشید.

ثبت شرکت سهامی خاص اصفهان

فعالان اقتصادی برای بهره مندی بیشتر از توانایی ، سرمایه و تجربه خود می بایست فعالیتهایی را در قالب یک مجموعه انجام دهند که از مهمترین این فعالیتها ثبت شرکت سهامی خاص در اصفهان می باشد توجه داشته باشید در این قالب ثبتی سهامداران می بایست 35% از سرمایه اولیه خود را در بانکی به نام شرکت در شرف تاسیس واریز نمایند و مابقی سرمایه در تعهد سهامداران باقی می ماند. این به این معنا می باشد که میزان تعهد سهامداران به میزان سهاشان در شرکت است. اعضاء تشکیل دهنده این شرکتها سه نفر سهامدار بالای 18 سال  و دو نفر بازرس اصلی و علی البدل می باشد. مدت تصدی اعضاء هیئت مدیره در شرکت سهامی خاص در اصفهان دو سال و بازرسین آنها یک سال می باشد. شما میتوانید برای اطلاع بیشتر در زمینه ثبت شرکت وثبت برند در اصفهان با کارشناسان موسسه حقوقی ثبتی بین الملل در تماس باشید.

ثبت شرکت تولیدی و خدماتی و پیمانکاری  اصفهان

از رایج ترین موضوعاتی که برای شرکتها به ثبت می رسد شرکتهایی با عنوان پیمانکاری ، خدماتی و تولیدی می باشد کلیه این فعالیتها در قالبهای سهامی خاص و مسئولیت محدود به ثبت میرسند که با بررسی میزان فعالییتان انتخاب می گردند. چنانچه قصد دارید فعالیتهایی  در سطح گسترده و اخذ وام و شرکت در مناقصاتداشته باشید ، می بایست شرکت سهامی خاص به ثبت برسانید. کارشناسان و مشاوران موسسه حقوقی ثبتی بین الملل با دارا بودن دپارتمانهای تخصصی در زمینه ثبت شرکت و ثبت برند میتوانند بهترین یاری رسان شما در این زمینه باشند.

ثبت موسسات غیرتجاری اصفهان  :

موسسات غیرتجاری همانطور که از نام آنها مشخص است با اهداف غیرتجاری به ثبت می رسند که عمده ترین فعالیت آنها انجام اموری از قبیل : انجام امور ادبی ، علمی، خیریه ، خدماتی و... می باشد.

 این نوع موسسات در دو قالب انتفاعی و غیرانتفاعی به ثبت می رسند:

1 . موسسات غیر  انتفاعی:  موسساتی که هدف تاسیس آنها، سود و منافع اعضایشان نیست  ، مثل: انجمن‌های اسلامی، علمی، ادبی و ...

2 . موسسات انتفاعی : موسساتی که هدف تاسیس آنها،به دست آوردن  منافع و سود برای اعضای خود است. مثل: آموزشگاه‌های علمی، فنی، کلاس‌های زبان، مدارس غیرانتفاعی

انواع شرکتهای تجاری  اصفهان

  • ثبت شرکت بازرگانی اصفهان
  • ثبت شرکت پیمانکاری اصفهان
  • ثبت شرکت خدماتی اصفهان
  • ثبت شرکت گردشگری اصفهان
  • ثبت شرکت ساختمانی اصفهان
  • ثبت شرکت عمرانی اصفهان
  • ثبت شرکت تولیدی اصفهان
  • ثبت شرکت صنعتی اصفهان
  • ثبت شرکت دانش بنیان اصفهان
  • ثبت شرکت معماری اصفهان

ثبت برند اصفهان

•           شرایط ثبت برند اصفهان

برند تشکیل شده از اشکال ، رنگها و یا تصاویر منحصر به فردی که میتواند کالا و خدمات بنگاههای اقتصادی را از یکدیگر متمایز نماید.  صریح قانون برند را این گونه تعریف کرده است: اسم یا عنوانی که نمایان کننده تمایز بین کالا و  خدمات بنگاههای اقتصادی از دیگر بنگاههای اقتصادی می باشد. و مشخص کننده اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد. قانون ثبت علامت تجاری اعلام کرده است حق استفاده از برند متعلق به کسی می باشد که با توجه به مواد مندرج در قانون آن را به ثبت رسانده باشد. و مالک این حق را داردکه از هرگونه سوء استفاده و ثبت آن از طریق اشخاص ثالث و تشابه بین کالاهای تولیدی جلوگیری نماید. در صورتی که مالکی با این موضوع مواجه شود میتواند طرح دعوی کرده و این اشخاص ملزم به پرداخت جزای نقدی می باشند. در قانون تصریح شده مالکین از برند خود میتوانند به مدت 10 سال استفاده نمایند و با پرداخت هزینه های معین شده بعد از 10 سال میتوانند آن را تمدید نمایند.

شما متقاضیان ثبت برند در اصفهان اطلاع داشته باشید که کلیه واژگان آرم تجاری ، علامت تجاری ، نشان تجاری و علائم تجاری هم معنی با ثبت برند می باشد و چنانچه قصد به ثبت رساندن هریک از این موارد را دارید می بایست مراحل ذیل را انجام دهید.

مدارک لازم جهت ثبت برند اصفهان

 برندها میتوانند به نام اشخاص و یا به نام شرکتها به ثبت برسند که مدارک آنها متفاوت می باشد.

مدارک لازم جهت ثبت برند حقیقی در اصفهان عبارتند از :مدارک شناسایی شخص متقاضی ، ارائه پروانه کسب موضوع فعالیت ، طرحی از برند در ابعاد 6*6 ، در صورتی که برند درخواستی شما به لاتین می باشد داشتن کارت بازرگانی الزامی می باشد.

مداک لازم جهت ثبت برند حقوقی در اصفهان عبارتند از : کلیه مدارک ثبتی شرکت ( آگهی تاسیس ، روزنامه تاسیس ، تمامی تغییرات شرکت ) ، مجوزهای شرکت شامل جواز تاسیس ، پروانه بهره برداری و مدارکی که مشخص کند مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره مشغول به فعالیت می باشند. در صورتی که برند شما لاتین باشد ارائه کارت بازرگانی الزامی می باشد ، مدارک شناسایی مدیرعامل شرکت ، طرحی از برند در ابعاد 6*6

مراحل ثبت برند و علامت تجاری توسط متقاضیان با توسط مموسسه حقوقی بین الملل

کلیه مراحل ثبت برند به زبان ساده برای متقاضیان ثبت به دو صورت توضیح داده شده است.

  • ثبت برند و علامت تجاری توسط متقاضی

گام اول ورود به سامانه اداره مالکیت صنعتی و انتخاب گزینه ثبت اظهارنامه الکترونیکی می باشد در صورتی که اطلاعی در خصوص تکمیل این اظهارنامه ندارید حتما از اشخاص متخصص در این زمینه راهنمایی بگیرید می بایست مشخص کنید برند خود را به صورت حقیقی با حقوقی قصد به ثبت رساندنش را دارید و با انتخاب هرکدام مراحل به صورت مجزا پیش میرود .شما متقاضیان محترم باید کالاهای خود را با توجه به مجوز خود انتخاب نمایید . چنانچه از طبقات کالاهای خود اطلاعی ندارید از راهنمایی کارشناسان موسسه حقوقی ثبتی بین الملل بهره مند شوید بعد از تکمیل اظهارنامه مدارک مورد نیاز ثبت برند را از طریق همین سامانه بارگذاری کرده و ارسال  نمایید و هزینه های مشخص شده در سامانه را به صورت اینترنتی واریز کرده و منتظر بررسی کارشناس اداره مالکیت صنعتی می مانید. در صورتی که کلیه اطلاعات وارده صحیح باشد و نقصی در پرونده وجود نداشته باشد بعد از گذشت دو الی سه ماه آگهی تقاضای  ثبت برند در اصفهان صادر میگردد.

  • ثبت برند و علامت تجاری توسط ثبت بین الملل

گام اول مشاوره ای تخصصی در این زمینه می باشد کارشناسان موسسه حقوقی ثبتی بین الملل کلیه اطلاعاتی که شما در زمینه ثبت برند وثبت شرکت در اصفهان میخوهید را  در اختیار شما میگذارند و مدارک لازم را به شما اعلام میکنند و شما  موظف هستید این مدارک را در مدت زمان مشخص شده در اختیار کارشناس ما بگذارید. مابقی مراحل از طریق کارشناس موسسه حقوقی ثبتی بین الملل پیگیری میشود که شامل تنظیم تخصصی اظهارنامه ثبت برند در اصفهان ، مشخص کردن طبقات کالاهای درخواستی با بررسی جواز شما و نیاز متقاضی ثبت نام سامانه ای و ارسال مدارک لازم به اداره مالکیت صنعتی می باشد.  چنانچه پرونده شما دچار نقص باشد رفع نقص میگردد و در انتها واریز مبالغ درخواستی به ادره مالکیت صنعتی با گذارندن مدت زمان مقرر و انتشار آگهی ثبت علامت تجاری وکیل پرونده ثبت علامت شما به اداره مراجعه کرده و تشکیل پرونده می دهد و آگهی تقاضای ثبت برند در اصفهان را دریافت می نماید. بعد از دریافت آگهی در روزنامه رسمی ثبت نام به عمل می آیدو برای آگهی 10 ساله برند اقدام می شود. شما میتوانید برای کسب  اطلاعات تکمیلی در خصوص ثبت نشان تجاری و ثبت شرکت با مشاورین ما در ارتباط باشید.

  • ثبت اضافه کالا و طبقه در استان اصفهان

این بار با ورود به سامانه اداره مالکیت گزینه ثبت اظهارنامه افزایش کالا و طبقه را انتخاب می نمایید و اظهارنامه را تکمیل و تدوین مینمایید. کلیه مراحل افزایش کالای برند در اصفهان همانند ثبت برند می باشد تنها با این تفاوت که پرونده شما در اداره مالکیت صنعتی موجوداست  و کارشناس اداره به بررسی سوابق شما میپردازد و چنانچه مورد تایید قرار گرفت آگهی اضافه طبقات را صادر می نماید.

ثبت علامت تجاری اصفهان

علامت تجاری در حقیقت نشان و علامتی است که بین کالا و خدمات تولیدکنندگان تمایز ایجاد می نماید این علامت تجاری به دو صورت جمعی و نام تجاری به ثبت میرسد که هرکدام از این ها مشخصه های خاص خود را دارد نام تجاری معین کننده شخص حقیقی و حقوقی صاحب علامت می باشد و علامت جمعی نشان فیزیکی می باشد که اعلام آن در اظهارنامه الزامی می باشد کارشناسان متخصص  موسسه حقوقی ثبتی بین الملل  آماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه ثبت برند وثبت شرکتدر اصفهان می باشند.

ثبت لوگو و آرم تجاری اصفهان

آرم و لوگو تجاری در واقع طرح های گرافیکی و اشکال و دست نوشته هایی است  که مشخص کننده تفاوت میان محصولات است. این اشکال می بایست به صورت خاصی کنار هم قرار بگیرند و با دیگر علائم متفاوت می باشند شما میتوانید به منظور کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص ثبت لوگو ، برند، علامت تجاری،  ثبت شرکت وثبت تغییرات شرکت در اصفهان  با کارشناسان موسسه حقوقی ثبتی بین الملل در تماس باشید.

واژگان مرتبط با ثبت برند  اصفهان

  • ثبت علامت تجاری در اصفهان
  • ثبت برند در اصفهان
  • ثبت لوگو و نام تجاری در اصفهان
  • ثبت اسم تجاری در اصفهان
  • ثبت نشان تجاری در اصفهان
  • ثبت آرم تجاری در اصفهان

ثبت تغییرات شرکت اصفهان

•           شرایط ثبت تغییرات شرکت  اصفهان

بعد از اتمام پروسه ثبت شرکت در صورتیکه سهامداران و هیئت مدیره تصمیم بگیرند تغییراتی را در شرکت خود اعمال نمایند باید از طریق مجامع عمومی فوق العاده و عادی به طور فوق العاده این تغییرات را  به اطلاع اداره ثبت شرکتها وموسسات غیرتجاری در اصفهان  برسانند. اختیارات این مجامع به صورت جداگانه و تخصصی مورد بررسی قرار میگیرد که به شرح ذیل می باشد:

•           اختیارات مجمع عمومی فوق العاده :

در صورتی که قصد داشته باشید مفاد اساسنامه را تغییر دهید که شامل : تغییرآدرس دفترمرکزی شرکت ، تبدیل سهام بی نام به با نام ، نقل و انتقال سهام و یا سهم الشرکه و کلیه مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

یکی از مهم ترین این اختیارات افزایش و یا کاهش سرمایه که عموما با ورود و خروج شریک همراه می باشد

•           اختیارات مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده :

از جمله صلاحیت هایی که در زمره صلاحیتهای  مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده می باشد انتخاب مدیران و بازرس یا بازرسین ، تعیین سمت مدیران و حق امضا دارانءمی باشد یکی دیگر از مهم ترین اختیارات مجمع عمومی فوق العاده تصویب ترازنامه سالیانه در چهار ماه اول سال است.

مدارک مورد نیاز جهت تغییرات در شرکت ها و موسسات اصفهان

ارائه کپی از اساسنامه شرکت ، روزنامه رسمی که مبنی بر آخرین تغییرات شرکت باشد، لیست شرکا، کپی برابر اصل کارت ملی و شناسنامه کلیه سهامداران و اعضاء هیئت مدیره ، در صورت خروج اشخاص از شرکت ارائه اصل مدارک شناسایی و حضور در اداره ثبت شرکت الزامی می باشد در نظر داشته باشید اگر قصد انحلال شرکت خود را دارید می بایست یک مدیر تصفیه انتخاب نمایید.

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت اصفهان

شخصیت های حقوقی با توجه به اختیارات مندرج در اساسنامه خود میتوانند تصمیماتی را مبنی بر ثبت تغییرات شرکت و موسسه خود بگیرند و به استناد قانون تجارت می بایست این تغییرات را به ثبت برسانند. در اولین قدم باید صورتجلسه ای با توجه تغییرات خواسته شده تنظیم و تدوین نمایند و به اطلاع اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری حوزه ثبتی شرکت در اصفهان برسانند. در نظر داشته باشید که انجام این فعالیت نیازمند روش و مقررات خاصی می باشد و نیازمند تجربه و تخصص های لازم است. پیشنهاد ما به شما مشورت با مشاورین مجرب موسسه حقوقی ثبتی بین الملل می باشد.

 تغییرات شرکت ها اصفهان عبارتند از 

  • تغییرآدرس دفتر مرکزی در اصفهان :

در صورتی  که مالکین اقدام جا به جایی محل شرکت خود نمایند می بایست این تغییر را از طریق ثبت تغییرات شرکت در اصفهان  به اداره ثبت شرکت حوزه فعالیت خود اعلام نمایند.

  • تغییر موضوع فعالیت شخصیت حقوقی در اصفهان :

 در صورتی که بعد از اتمام پروسه ثبت موسسین به این نتیجه برسند که موضوع فعالیتشان قابل فعالیت نمی باشد میتوانند موضوع فعالیت خود را تغییر دهند.

  • الحاق به موضوعات فعالیت شرکت در اصفهان :

  این امکان وجود دارد در صورتی در ابتدای ثبت شرکت به هردلیلی نتوانید موضوعی را به ثبت برسانید بعد از اتمام ثبت شرکت و با فراهم شدن شرایط موضوع مورد نظر را الحاق نمایید.

  • تغییر نام ثبت شده شرکت در اصفهان :

 این امکان وجود دارد که شرکتها به اشخاص جدیدی انتقال یابند در این صورت مالکین جدید قادر خواهند بود نام انتخاب شده را تغییر دهند این امر از طریق صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده امکان پذیر می باشد

  • افزایش سرمایه ثبت شده شخصیت حقوقی در اصفهان :

 در صورت صلاحدید و نیاز شرکت سهامداران میتوانند میزان سرمایه شرکت خود را افزایش دهند. این امر با توجه به نوع شخصیت حقوقی متفاوت می باشد.

  • کاهش سرمایه ثبت شده شخصیت حقوقی در اصفهان :

چنانچه شرکتها در حین فعالیت خود متوجه این موضوع شوند که میزان سرمایه ثبت شده آنها بیش از نیاز است و یا شرکت دچار ضرر و زیان شود میتوانند با توجه به مواد مندرج در قانون تجارت اقدام به کاهش سرمایه نمایند.

  • ورود و خروج شریک یا سهامدار در اصفهان :

 در شرایطی که برخی از سهامداران قصد داشته باشند از شرکت خارج شوند میتوانند با تنظیم صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده این امر را به اداره ثبت شرکتها اعلام نمایند در عین حال میتوانند سهامداری را نیز به شرکت وارد نمایند

  • نقل و انتقال سهام یا سهم‌الشرکه در اصفهان :

 در برخی از مواقع شرکایی که قصد خارج شدن از شرکت را دارند سهام یا سهم الشرکه خود را به سهاداران و یا اعضائ هیئت مدیره حاضر در شرکت واگذار مینمایند این امر با توجه به نوع قالب ثبتی متغییر می باشد.

  • انتخاب اعضای هیئت‌ مدیره در اصفهان :

 این امکان وجود دارد که اعضاء هیئت مدیره سمت های انتصابی خود را تغییر دهند این موضوع با تصویب مجمع عمومی فوق العاده امکان پذیر می باشد.

  • انتخاب بازرسین (سهامی خاص) در اصفهان :

همانطور که مطلع هستید بازرسین در شرکتهای سهامی خاص برای مدت یک سال اتخاب میشوند بعد از اتمام این دوره نیازمند تمدید و یا انتخاب مجدد می باشند.

  • اصلاح ماده اساسنامه شرکت در اصفهان :

در صورتی که مواد اساسنامه تنظیم شده شما تغییر نمایند می بایست این امر در صورتجلسه اعلام گردد.

  • انحلال شخصیت های حقوقی در اصفهان :

 با به وجود آمدن شرایط خاص برای شخصیت های حقوقی و یا تصویب مجمع عمومی فوق العاده این امر( انحلال ) امکان دارد.

  • تغییرات شرکتها در اصفهان :

با استناد به مواد مندرج در قانون تجارت چنانچه تصمیمات مجمع عمومی شامل یکی از موارد ذیل باشد، می بایست یک نسخه از صورتجلسه تنطیم و تدوین شده به مرجع ثبت شرکتها ارسال گردد این تصمیمات شامل:

•           تعیین مدیران و یا بازرسین

•           تصویب ترازنامه

•           کلیه تغییراتی که منجر به تغییر اساسنامه می شوند.

•           انحلال شرکتها و انجام امور تصفیه

مدارک مورد نیاز جهت انجام تغییرات در اصفهان:

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت با مسئولیت محدود

  1. ارائه آگهی تاسیس و یا روزنامه رسمی تاسیس شرکت
  2. چنانچه شرکت دارای تغییرات باشد ارائه آخرین آگهی تغیرات و با روزنامه رسمی
  3. کپی از اوراق ثبتی شرکت ( شرکتنامه ، تقاضانامه تمامی صفحات )
  4. ارائه مدارک شناسایی اعضا هیئت مدیره و سهامداران ( کپی شناسنامه و کارت ملی )
  5. در صورت ورود شریک و یا عضوء هیئت مدیره ارائه مدارک شناسایی این اشخاص یه صورت برابر اصل
  6. در صورتیکه شرکای جدید اشخاص حقوقی باشند، کپی آخرین روزنامه رسمی شرکت

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت سهامی خاص

  1. یک نسخه از روزنامه رسمی تاسیس شرکت
  2. در صورتی که شرکت دارای تغییرات باشد یک نسخه از آگهی یا روزنامه رسمی آخرین تغییرات
  3. ارائه اظهارنامه شرکت تمامی صفحات
  4. در صورتی که شرک دارای نقل و انتقال باشد ارائه لیستی از آخرین  دارایی شرکت الزامی می باشد.
  5. برابر اصل مدارک شناسایی (کپی کارت ملی و شناسنامه ) کلیه سهامداران و اعضاء هیئت مدیره داخل شرکت و اشخاصی که قصد ورود به شرکت را دارند .

ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها استان اصفهان

  • ثبت شرکت در کاشان
  • ثبت شرکت در خمینی شهر
  • ثبت شرکت در نجف آباد
  • ثبت شرکت در شاهین شهر
  • ثبت شرکت در شهرضا
  • ثبت شرکت در تیران
  • ثبت شرکت در فولادشهر
  • ثبت شرکت در مبارکه
  • ثبت شرکت در آران و بیدگل
  • ثبت شرکت در گلپایگان
  • ثبت شرکت در فریدون شهر
  • ثبت شرکت در چادگان
  • ثبت شرکت در فلاورجان
  • ثبت شرکت در برخوار
  • ثبت شرکت در فلاورجان
  • ثبت شرکت در نایین
  • ثبت شرکت در سمیرم
  • ثبت شرکت در داران

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت  اصفهان و شهرستان های آن

  • ثبت تغییرات شرکت در اردستان
  •  ثبت تغییرات شرکت در خوانسار
  • ثبت تغییرات شرکت در فریدون شهر
  • ثبت تغییرات شرکت در نطنز
  • ثبت تغییرات شرکت در سمیرم
  • ثبت تغییرات شرکت در خمینی شهر
  • ثبت تغییرات شرکت در نائین
  • ثبت تغییرات شرکت در نجف آباد
  • ثبت تغییرات شرکت در فلاورجان
  • ثبت تغییرات شرکت در گلپایگان
  • ثبت تغییرات شرکت در شهررضا
  • ثبت تغییرات شرکت در شاهین شهر