جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

برای ثبت برند در يزد متقاضی می بایست مجوز در موضوع مرتبط با طبقه برند داشته باشد. این مجوز به نام خود متقاضی خواهد بود. با ایجاد حساب کاربری در سامانه مالکیت صنعتی می توانید برای تنظیم اظهارنامه و ثبت برند در استان یزد اقدام نمایید.

چرا باید برند ثبت کنیم؟

با ثبت اسم یا نشان تجاری برای محصول و خدمات خود، دارای حقوقی می‌شوید که طبق آن می‌توانید از شخص یا اشخاصی که جهت آن محصول یا خدمات از مشابه یا عین اسم یا علامت ثبت شده‌‌ی شمااستفاده می‌کنند هم به صورت حقوقی و هم به صورت کیفری طرح دعوی کنیم. به زبان ساده‌تر ثبت برند در يزد (ثبت اسم یا علامت تجاری) از نام و شهرت محصولات و یا خدمات شما در برابر سوء‌استفاده دیگران محافظت می‌کند.

چرا موسسه ثبت بین الملل برای ثبت شرکت و ثبت برند شما مناسب است؟

موسسه حقوقی بین‌المللی به عنوان یکی از با سابقه‌ترین موسسه‌های ثبت شرکت در ایران با بیش از 19 سال سابقه و تجربه، توانسته است ثبت و ارائه‌ی خدمات مالی، حقوقی و اداری به بیش از ۱۰۰۰۰ شرکت را در کارنامه‌ی خود داشته باشد.

ثبت برند (نشان تجاری یا علامت تجاری)، ثبت اختراع، ثبت طرح صنعتی، اخذ کارت بازرگانی، اخذ کد اقتصادی و گواهی مالیات بر ارزش افزوده، ثبت تغییرات شرکتها، پلمپ دفاتر مالیاتی و تنظیم اظهارنامه مالیاتی، دریافت گواهینامه ایزو و غیره از جمله خدماتی می‌باشد که موسسه حقوقی بین الملل توسط کارشناسان با تجربه خود در کمترین زمان ممکن و با هزینه مناسب ارائه می‌دهد.

در ادامه به مراحل و اقدامات لازم جهت ثبت برند  و ثبت شرکت در يزد می پردازیم.

شرایط ثبت برند در يزد

ثبت برند نشان دهنده علامتی است تشکیل شده از نقش، تصویر، رقم و غیره که برای متمایز نمودن  و تشخیص محصولات و خدمات به کار گرفته می شود. استفاده از برند به زمانهای باستان باز می گردد اما طی سالیان طی شده این آرم و نشان تجاری به سیستم های امروزی برای ثبت و حفاظت تبدیل گشته است.

این روند ثبت به کلیه مصرف کنندگان این کمک را میکند که از کالا و خدمات مورد نظرشان که با آرم یا نشان مشخصی متمایز گردیده استفاده نمایند. یکی از مهمترین اهداف استفاده از حق انحصاری علامت تجاری، شناخته شدن کالا و خدمات و متمایز کردن آنها از یکدیگر می باشد.

متقاضیان ثبت برنددر يزدباید بدانند زمان استفاده انحصاری از یک علامت تجاری محدود به 10 سال می باشد و بعد از اتمام این مدت  برندقابلیت تمدید دارد. شما مالکین برند تجاری در يزد میتوانید با حفاظت های درست از تلاش رقیبان و اشخاص ثالث برای استفاده از نام و نشان تجاری خود جلوگیری نمایید. شما متقاضیان ثبت برند تجاری دريزد اطلاع داشته باشید که کلیه واژگان آرم تجاری، علامت تجاری، نشان تجاری و نام تجاری هم معنی با برند می باشد و چنانچه قصد به ثبت رساندن هریک از این موارد را دارید می بایست مراحل ذیل را انجام دهید.

ادامه مطلب
مراحل ثبت برند در کرج

مدارک لازم جهت ثبت برند در يزد

برند به دو صورت حقیقی و حقوقی قابلیت به ثبت رسیدن دارد که مدارم لازم برای هر یک از انواع متفاوت می باشد.

مدارک اشخاص حقیقی:

  • کپی مدارک هویتی متقاضی ( کپی کارت ملی و شناسنامه)
  • کپی پروانه کسب متقاضی
  • ارائه یک نمونه از برند درخواستی در اندازه 6يزد6
  • چنانچه قصد دارید برند خود را به زبان لاتین به ثبت برسانید داشتن کارت بازرگانی الزامی می باشد.

مدارک اشخاص حقوقی :

  • کپی کلیه مدارک شخص حقوقی ( آگهی تاسیس ، روزنامه تاسیس و تمامی تغییرات مربوط به شرکت)
  • مجوزهای لازم اعم از جواز تاسیس ، جواز صنایع یا بهره برداری ، و مدارکی دال بر اینکه مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره مشغول به کار می باشند.
  • چنانچه قصد دارید برند خود را به زبان لاتین به ثبت برسانید داشتن کارت بازرگانی الزامی می باشد.
  • مدارک شناسایی مدیرعامل ( کپی کارت ملی و شناسنامه)
  • ارائه یک نمونه از برند درخواستی در اندازه 6يزد6

مراحل ثبت برند توسط متقاضیان وتوسط ثبت شرکت بین الملل

سعی کرده ایم مراحل ثبت برند را به زبان ساده به دو روش قابل ثبت برای شما متقاضیان محترم به اختصار توضیح دهیم. ثبت برند توسط متقاضیدر مرحله اول می بایست به سایت اداره مالکیت صنعتی مراجعه می نمایید و با انتخاب گزینه ثبت اظهارنامه الکترونیکی شروع به تکمیل این اظهارنامه  نمایید. به این نکته توجه فرمایید که تنظیم و تدوین اظهارنامه ثبت برند از امور تخصصی می باشد و نیازمند تجربه در این زمینه است.

در مرحله بعدی اطلاعات شخصیت حقوقی و یا حقیقی را به صورت کامل وارد می نمایید. دقت داشته باشید که کالاهای انتخابی شما می بایست با توجه به مجوزی که قصد دارید ارائه دهید انتخاب گردد. چنانچه از طبقات کالاها اطلاع ندارید می بایست از اطلاعات اشخاص متخصص در این زمینه بهره مند شوید . مرحله بعدی مدارک مورد نیاز برای ثبت برند را از طریق همین سامانه بارگذاری کرده و ارسال می نمایید.

حال نوبت به آن می رسد که هزینه های مورد نیاز ثبت برند را از طریق درگاه اینترنتی واریز نمایید. بعد از تکمیل کلیه مراحل فوق پرونده شما از طریق سامانه اداره ثبت مالکیت صنعتی به کارتابل کارشناس این اداره ارسال می گردد و در مرحله بررسی قرار می گیرد.

بعداز بررسی های کارشناس اداره ظرف مدت دو الی سه ماه کاری نتیجه ثبت برند شما و یا نقص آن صادر می گردد. در صورتی که پرونده شما نقصی داشته باشد می بایست اقدام به رفع نقص نمایید. بعد از انتشار آگهی تقاضای ثبت علامت تجاری باید روزنامه ثبت تقاضا علامت را ثبت نام نمایید.

ادامه مطلب
هدف از ثبت برند در ایلام

ثبت برند توسط ثبت بین المللدر ابتدا کارشناسان و مشاوران متخصص ثبت بین الملل کلیه اطلاعاتی را که شما در این زمینه نیازمند می باشید را در اختیارتان میگذارند در مرحله بعد می بایست مدارک اعلامی که کارشناسان ما به شما اعلام می نمایند را تهیه کرده و در اختیار آنها  بگذارید. با توجه به مدارک تهیه شده آنها اقدام به ثبت و تنظیم اظهارنامه به صورت تخصصی می نمایندو با توجه به نیاز متقاضیان و مجوز آنها طبقات کالا را  مشخص کرده و در سامانه ثبت علامت تجاری ثبت می نمایند.

در صورتی که پرونده ثبتی شما دچار نقص و یا کمبود مدارک باشد اقدام به رفع نقص به صورت تخصصی می نمایند. بعد از  انتشار آگهی تقاضای ثبت علامت اقدام به ثبت نام در روزنامه رسمی می نمایند و با انتشار روزنامه رسمی مراحل تشکیل پرونده ثبت برند و ثبت شرکت در يزد توسط وکلا ثبت شرکت بین الملل پیگیری می گردد و در انتها آگهی انحصاری استفاده 10 ساله برند به نام شما صادر می گردد.

ثبت اضافه کالا و طبقه در استان يزد

با ورود به سامانه ثبت علامت تجاری و انتخاب گزینه ثبت اظهارنامه افزایش کالا و طبقه شروع به تکمیل و تدوین این اظهارنامه می نمایید کلیه مراحل ثبت افزایش کالای یک برند تجاری همانند ثبت آن می باشد با این تفاوت که اظهارنامه سابق شما در اداره مالکیت صنعتی موجود می باشد. با ارسال این اظهارنامه کارشناس اداره مالکیت صنعتی اقدام به بررسی پرونده می نماید و چنانچه مورد تایید قرار بگیرد با پرداخت هزینه های اضافه طبقات آگهی آن انتشار می یابد.

 قواعد ثبت علامت تجاری در يزد

علامت تجاری به دو صورت علامت جمعی و نام تجاری نیز خوانده میشود در ادبیات حقوقی به هر نشانی که باعث تمایز کالا و خدمات تولیدکنندگان از یکدیگر شود علامت تجاری می گویند. علامت تجاری نشان فیزیکی است که درج آن در اظهارنامه الزامی می باشد و خصوصیات مشخص کننده آن محصول را مشخص میکند و نام تجاری معین کننده شخص حقیقی یا حقوقی صاحب علامت می باشد.

ثبت لوگو و آرم و علائم تجاری در يزد

به طرح گرافیکی که تشکیل شده از اشکال هندسی ،شکل ها ، حروف و یا دست نوشته ها باشد لوگو می گویند. این اشکال به صورت خاصی کنار هم قرار گرفته شده اند و می بایست با دیگر علائم تجاری متفاوت باشند. شما میتوانید به منظور کسب اطلاعات تکمیلی در  خصوص ثبت آرم و لوگو، ثبت شرکت در  يزد  با کارشناسان ثبت بین الملل در تماس باشید.

واژگان مرتبط با ثبت برند در يزد

  • ثبت علامت تجاری در يزد
  • ثبت برند در يزد
  • ثبت اسم تجاری در يزد
  • ثبت نشان تجاری در يزد
  • ثبت لوگوی تجاری در يزد
  • ثبت آرم تجاری در يزد
  • ثبت علائم تجاری در يزد

مراحل ثبت شرکت توسط متقاضی ثبت و توسط موسسه بین الملل

ثبت شرکت توسط متقاضی:

در ابتدا می بایست موضوع فعالیت خود را مشخص کرده و اوراق شرکت را بر اساس اطلاعات اولیه شرکت کامل نمایید توجه داشته باشید برای تنظیم این اوراق باید از اشخاص متخصص و مجرب راهنمایی بگیرید. سپس نوبت به آن می رسد که از طریق سامانه اداره ثبت شرکتهای يزد اقدام به ثبت شرکت کرده و کلیه مراحل این سامانه را با دقت و به صورت صحیح کامل نمایید. توجه داشته باشید با انتخاب گزینه تایید نهایی امکان ویرایش وجود ندارد.

ادامه مطلب
چگونگی ثبت شرکت در تبریز

ثبت شرکت توسط موسسه ثبت بین الملل:

در ابتدا کارشناسان بین الملل مشاوره ای کارآمد و رایگان را در  این زمینه  به شما متقاضیان ارائه می دهند. بعد از تکمیل مدارک از جانب متقاضی، مشاوران موضوع فعالیت شرکت شما را به صورت کاملا تخصصی تنظیم و تدوین می نمایند.

در وهله بعد نوبت به ثبت سامانه ای شرکت و ثبت تغییرات شرکت در يزد از طریق سامانه ثبت شرکتها  می رسد. کارشناسان مجرب و متخصص ما اطلاعات درخواستی در سامانه را وارد کرده و اوراق اساسی شرکت (اساسنامه، شرکتنامه، تقاضانامه، متن صورتجلسه) را تنظیم می نمایند. بعد از تایید نام شرکت و ارسال مدارک به اداره ثبت شرکت يزد وکلای ما روند ثبتی پرونده شما را در اداره مربوطه پیگیری می نمایند و بعد از گذشت 15 الی 20 روز کاری آگهی تاسیس شرکت انتشار می یابد.

موسسه حقوقی بین الملل در یک نگاه

موسسه حقوقی بین الملل افتخار دارد با دارابودن بیش از 18سال تجربه در کلیه ی حوزه های ثبت انواع  شرکت، ثبت برند و علامت تجاری، ثبت تغییرات شرکتها، طرح و جواز تاسیس صنایع، کسب نشان حلال، ثبت طرح صنعتی، ثبت اختراع و اخذ انواع مجوزها، تخصصی ترین شیوه های نوین حقوقی و ثبتی را به متقاضیان خود ارائه نماید.

این مجموعه با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی در راستای ارائه ی خدمات با اقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید. مجموعه بین الملل با ارائه ی چنین خدمات منحصر بفردی در طول این 18 سال افتخار دارد که در موفقیت بسیاری از مشتریان خود سهیم بوده و تلاش ما همواره کسب رضایت شما مشتریان گرامی می باشد.

برخی از خدمات تخصصی موسسه حقوقی بین الملل

  • ثبت برند

برند یا علامت تجاری معرفی کننده کالا و خدمات تولیدی شما به بازار تجارت و رقابتی می باشد. به هر میزان که کیفیت و نام انتخابی محصولات شما از رتبه بالاتری برخوردار باشد بیشترین در خاطر مصرف کنندگان باقی می ماند و میتوانیددر مقابل رقیبان از دوام بیشتری برخوردار گردید در نتیجه مهم ترین گام برای داشتن برندی معتبر انتخابی نام و نشانی هدشمندانه می باشد و از این طریق میتوانید از سوء استفاده احتمالی افراد سودجو نسبت به آرم خود جلوگیری نمایید.

  • اخذ کارت بازرگانی

کارت بازرگانی در حقیقت مجوزی است که از جانب اتاق بازرگانی برای اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور انجام کلیه امور بازرگانی و صادرات و واردات کالا صادر می گردد این کالاها می بایست مطابق با قوانین جمهوری اسلامیایران و موازین شرعی باشد. مدت زمان اعتبار کارت بازرگانی یکسال می باشد و بعد از اتمام این دوره قابلیت تمدید با پرداخت هزینه های اعلامی دارد.

رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها