یکی از برترین امتیاز هایی که بعد از ثبت برند در زاهدان به دست می آورید انتقال مالکیت یک اسم به مدت مشخص به صورت انحصاری برای مالک است، این یعنی دیگر به هیچ شخصی اجازه ثبت آن داده نمی شود.
با ثبت برند در زاهدان می توانید با خیال راحت اسم برندتان را به مشتریان معرفی کنید و جهت معرفی محصول و برندتان به دیگران تبلیغات هدف دار انجام دهید.
امروزه یک فروشگاه کوچک هم برند خودش را دارد زیرا دیگر مشتریان وی محدود به شهر یا منطقه خاص خودشان نیستند بلکه با فروش آنلاین، برندشان به سایر شهرها و منطقه های دیگر عرضه می شود.
به نوعی می توانیم بگوییم با ظهور اینترنت و راه اندازی تبلیغات آنلاین از کسب و کار های کوچک تا شرکت ها و صنایع بزرگ و حتی موسسات و شرکت های خدماتی نیز نیازمند ثبت برند در زاهدان هستند.
هم اکنون با کارشناسان ثبت بین الملل می توانید تماس بگیرید و از مشاوره تلفنی رایگان این مجموعه در خصوص ثبت برند زاهدان و ثبت علامت تجاری در زاهدان استفاده کنید.

طبقه بندی برند در ثبت برند زاهدان

هر برندی که متقاضی برای ثبت آن وجود دارد، قرار است در فعالیتی مشخص مورد استفاده قرار گیرد، بنابراین طبق قواعد اختصاصی ثبت برند در ایران، 45 طبقه برای ثبت برند تعریف شده که هر طبقه محصول یا خدماتی را برای ثبت برند تعیین کرده از طبقه 1 تا طبقه 34 تمام محصولاتی که ممکن است توسط نوع بشر تولید شود را تعیین نموده و محصولاتی که هنوز کشف یا ساخته نشدند در طبقه 33 این قانون تعریف شده است، اما سایر طبقات برند یعنی از طبقه 35 الی 45 مخصوص خدمات و مشاغلی می باشد که نوعی از خدمات را به مشتریان خود ارائه می نمایند.

 شما می توانید بر روی لینکی که در ادامه می آید نمایید و ریز کالا ها و خدمات هر طبقه را مشاهده کنید : لیست طبقات برند

مراحل ثبت برند در زاهدان

  • مراحل ثبت برند توسط تیم ثبت بین الملل:
ادامه مطلب
نحوه ثبت برند در تبریز

کارشناسان این مجموعه ابتدا مشاوره تخصصی و کامل در خصوص ثبت برند در زاهدان را به شما عزیزان ارائه می نمایند و بعد از آن در صورت اخذ قرارداد با این مجموعه قراردادی فی ما بین مجتمع ثبت بین الملل و متقاضی مربوطه تنظیم می شود تا این مجموعه در جهت انجام تعهداتش به طور رسمی اقدام نماید.

بعد از آن با ارسال مدارک توسط موکل گرامی، کارشناس مشاور ثبت برند شما، پرونده را به واحد اجرایی این مجموعه ارسال می نماید و با شما در تماس خواهد بود و گزارش پرونده را تا زمان ثبت برند به شما اطلاع خواهند داد، در نهایت برند شما در اداره مالکیت صنعتی در استان تهران ثبت خواهد شد و تصدیق ده ساله برندتان صادر می شود وکیل حقوقی شما تصدیق را تحویل گرفته و برای شما ارسال می نماید.

  • مراحل ثبت برند توسط متقاضی:

متقاضی مربوطه اگر می خواهد اصالتاً اقدام به ثبت برند در زاهدان داشته باشد باید تا حدودی به روال تنظیم اظهارنامه علامت تجاری آگاهی داشته باشد، شما می توانید به سایت مالکیت صنعتی وارد شوید و اظهارنامه الکترونیکی ثبت برند در زاهدان را تنظیم نمایید.

بعد از تنظیم و اخذ پذیرش ثبت علامت باید در انتظار پاسخ کارشناس اداره ثبت علامت تجاری باشید، کارشناس اداره یا پرونده شما را قبول می کند و یا آن را رد می نماید.

در حالتی که نقص مدارک در پرونده وجود داشته باشد ممکن است ابلاغ نقص دهد، در صورتی که پاسخ کارشناسی به پذیرش برند بود، می بایست روزنامه نوبت اول را پرداخت کنید بعد از انتشار روزنامه بعد از سی روز باید اقدام به پرداخت هزینه ثبت نمایید با صدور شماره ثبت می توانید روزنامه نوبت دوم را نیز پرداخت کنید و در نهایت تصدیق ده ساله برند تان بعد از یک هفته از انتشار روزنامه نوبت دوم صادر می شود و با مراجعه به اداره ثبت علامت تجاری در استان تهران دریافت کنید.

ثبت برند در زاهدان 

ثبت برند اشتراکی در زاهدان

برند اشتراکی یعنی یک برند بین دو یا چند نفر ثبت شود، در این نوع ثبت برند باید حداقل دو متقاضی که تقاضای ثبت برند به نسبت شراکتی که توافق نموده اند وجود داشته باشد، برند اشتراکی با در صد سهم هر متقاضی تعیین می شود و از صد در صد مالکیت برند به نسبت توافقی که شرکا با هم انجام می دهند تعیین می شود، مدارک هر دو متقاضی باید برای ثبت برند اشتراکی ارائه شود فقط در مدارک کلی برای ثبت علامت تفاوتی نمی کند که کدام یک از متقاضیان آن مدارک را ارائه نماید.

ادامه مطلب
چرا ثبت برند در خرم آباد انجام دهیم؟

مدارک ثبت برند در زاهدان

برای ثبت برند دو نوع متقاضی وجود دارد که باید هر کدام مدارک مربوطه خود را ارائه نمایند و یک سری مدارک اختصاصی وجود دارد که هر متقاضی باید برای ثبت برند داشته باشد که در ادامه همه مدارک مربوطه را برایتان آورده ایم.

  • اسناد متقاضیان حقیقی برای ثبت برند: متقاضیان حقیقی باید کپی مصدق مدارک اثبات هویت خود را ارائه نمایند.
  • متقاضیان حقوقی جهت ثبت برند: برای ثبت برند به نام شرکت باید کپی مصدق مدارک اثبات هویت مدیر عامل ارسال شود، آگهی تأسیس و در صورت داشتن تغییرات، آگهی آخرین تغییرات شرکت نیز باید ارسال شود.

مدارک اصلی برای هر متقاضی ثبت برند:

  1. مجوز فعالیت مرتبط به نام شخص متقاضی
  2. نمونه ای از علامت تجاری قابل ثبت
  3. کارت بازرگانی در صورتی که برند لاتین باشد.
  4. وکالت نامه در شرایط داشتن وکیل

نحوه انتقال برند بعد از ثبت

خیلی از افراد نمی خواهند وارد شرایط ثبت برند شوند و یا عجله دارند که محصولشان با یک برند وارد بازار شود. در آن سوی ثبت برند در زاهدان اشخاصی وجود دارند که تمایل به انتقال برندشان به دیگران دارند.

شما می توانید با انتخاب یکی از این برند ها و خرید آن سند صلحی بین خود و فروشنده برند در دفتر خانه اسناد رسمی تنظیم کنید و بعد از آن می توانید با مراجعه به تیم کارشناسان ثبت بین الملل تقاضای نقل و انتقال برند از فروشنده را خواستار شوید. مجموعه ثبت بین الملل با تنظیم اظهارنامه مخصوصی طی مدت مشخص برند را از مالکیت مالک قبل خارج نموده و به مالکیت شما در می آورد.

هزینه و زمان ثبت برند در زاهدان

اگر گذرتان به اداره ثبت خورده باشد، شاهد این امر بوده اید که این اداره برای ارائه هر نوع خدماتی مبلغی را از متقاضی دریافت می کند. ثبت برند نیز به همین صورت است و هزینه های مربوط به ثبت برند در زاهدان بر اساس تعداد محصولات و طبقاتی است که برند شما قرار است در آن به ثبت برسد. قبل از هر اقدامی با کارشناسان ما تماس بگیرید و از هزینه کامل ثبت برند در زاهدان اطلاع کسب کنید.

ادامه مطلب
تشکیل پرونده مالیاتی در کرج

زمان ثبت برند در زاهدان 35 الی 45 روز کاری است البته این مدت زمان تنها برای بررسی ثبت یا عدم ثبت برند می باشد و سایر مراحل ثبت برند در زاهدان حدود زمانی 2 الی 3 ماه طول خواهد کشید.

خدمات مالکیت صنعتی در زاهدان

اداره مالکیت صنعتی برای ثبت اختراع، طرح صنعتی و علائم تجاری وظیفه ارائه سامانه استعلام آنلاین و نیز سهولت در ثبت موارد عنوان شده را در نظر گرفته است.

اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند در سایت اداره مالکیت صنعتی درخواست ثبت، تغییرات، نقل و انتقال ناشی از ثبت برند را تکمیل ارسال نمایند.

بعد از بررسی و دریافت تاییدیه های لازم سازمان مالکیت صنعتی اقدام به صدور گواهی نامه های مالکیت صنعتی خواهد کرد. از این رو تمامی خدمات بعد از ثبت قابل حمایت در ایران هستند. هر یک از گواهی نامه های دارای اعتبار زمانی خاصی هستند که در برخی موارد می توانید اعتبار هر یک را تمدید نمایید.

ثبت اختراع و طرح صنعتی در زاهدان

زمانی می توانید درخواست ثبت اختراع یا طرح صنعتی تنظیم کنید که بتوانید محصولی را ایجاد کنید که شامل تعریف قانونی اختراع یا طرح صنعتی شود. اختراع به چیزی گفته می شود که قبلا توسط بشر ساخته نشده باشد و اصول فنی را در بر بگیرد و طرح صنعتی به چیزی گفته می شود که قبلاً وجود داشته باشد اما طراح آن را به لحاظ ظاهری تغییر داده باشد.

ثبت برند در استان سیستان و بلوچستان

  • ایرانشهر
  • چابهار
  • زابل
  • خاش
  • سراوان
  • کنارک
  • سرباز
  • نیک شهر
  • زابل

آنچه که تاکنون خواندید بخش مهمی از ثبت برند در زاهدان بود اما نکات ثبت برند بسیار زیاد می باشد که به اقتضای پرونده ثبت برند باید لحاظ گردد، مهمترین نکته هم شاید ارگان ثبت برند در زاهدان باشد در حال حاضر تنها ارگان صادر کننده برند اداره ثبت مالکیت صنعتی در استان تهران می باشد و لزوم داشتن یک وکیل کار بلد که پرونده شما را پیگیری و دنبال نماید به شدت احساس می شود، ما در مجتمع ثبت بین الملل با همکاری بهترین وکلا و کارشناسان ثبت مجری پرونده ثبت برند در زاهدان از طریق اداره ثبت در شهرتهران خواهیم بود، تماس با شما ثبت برندتان با مجموعه ثبت بین الملل.

به این مقاله امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x