ساختار نام و نشان تجاری برند در تهران

راهبرد نام و نشان تجاری اجزای خاص یک شرکت می باشد. خدمات و محصولات مختلف که می فروشد و یا استفاده می کند که از آن بهره می گیرد. نام و نشان تجاری نشان دهنده ابزاری نو و موجودیت یافته می باشد. راهبرد نام و نشان تجاری تصویری ایجاد خواهد کرد که هر فعال اقتصادی آن را هدف می نامد. برند معیاری را انتخاب می کند که هر کمپانی را متمایز می کند. حق انتخاب نام و نشان تجاری راهبردی بسیار مهم در بازارهای صنعتی می باشد.

راهبرد نام گذاری برند انتخاب اجزای خاص و معمول نام و نشان تجاری برای محصولات و خدمات مختلفی که برای شرکت و همچنین خدمات که ارائه می دهند به کار می رود. اصول اولیه طرح راهبرد نام و نشان تجاری نوعی از اصول زیربنایی می باشد. بطور کلی به نوع ماهیت کسب و کار و راهبردی که در آن صنعت پیشرو دارد نام و نشان تجاری به همان سو سوق پیدا می کند. هر شرکت جهت بهره مندی از سهم بیشتر بازار باید چندین نام و نشان تجاری داشته باشد. که هر کدام از این نام و نشان تجاری باید در عرض عمق و طول باید متمایز باشد.این نام معمولا شامل تمام محصولات و خدمات یک فعال اقتصادی و کسب و کار میباشد.

مدارک لازم برای ثبت برند در تهران

اشخاص حقیقی و حقوقی که تمایل به ثبت برند خود را دارتد باید بدانند که قلب از اقدام به ثبت مدارک خود را آماده نمایند .مدارک برای اشخاص حقیقی و حقوقی متفاوت می باشد .

  • مدارک لازم برای ثبت برند اشخاص حقیقی :
  1. مدارک احراز هویتی کپی از کارت ملی و شناسنامه
  2. کارت بازرگانی در صورتی الزامی است که نوع برند را خارجی و غیر فارسی انتخاب کرده باشید .
  3. مجوز فعالیت یک کپی ، در صورتی که فعالیت مربوطه نباز به اخذ مجوز باشد .
  • مدارک لازم برای اشخاص حقوقی
  1. مدارک احراز هویتی کپی از کارت ملی و شناسنامه مؤسسین
  2. ار ارواق اساسی شرکت کپی گرفته شود . ( روزنامه رسمی ، آگهی تغییرات ، ...)
  3. مجوز فعالیت شرکت از جمله پروانه بهره برداری ، جواز تأسیس و...
  4. کارت بازرگانی در صورتی انتخاب برند خارجی و غیر فارسی باشد .

زمان ، هزینه ، تعرفه و قیمت ثبت برند در تهران

همان طور که می دانید برای ثبت برند در اداره ثبت  مالکیت صنعتی نیاز به گذراندن زمانی هستید تا این برند به رسمیت شناخته شود معمولا زمان ثبت برند از اول تا پایان ثبت باید در 20 الی 30 روزکاری به طول بانجامد . ولی این بازه زمانی در تمام حالات ثبت یکسان نمی باشد .

هزینه های ثبت برند در تهران با توجه به نوع درخواست ثبت برند و طبقات درخواستی آن متفاوت می باشد و برای اشخاص حقیقی و حقوقی هزینه های متفاوتی باید پرداخت نمود.

برای اطلاع از هزینه های ثبت برند می توانید از کارشناسان و متخصصیت ثبت بین الملل راهنمایی لازم را اخذ نمایید .

مراحل ثبت برند در تهران

برای ثبت برند در تهران الزامی است در سایت مرجع اداره ثبت مالکیت صنعتی اظهارنامه آن ثبت گردد .

  • به سایت اداره مالکیت صنعتی مراجعه کرده و روند ثبت را طی نمایید .
  • ورود اطلاعات اولیه متقاضی از جمله نوع شخصیت و طبقه کالا و .....
  • بارگذاری مدارک ذکر شده برای ثبت برند در تهران
  •  بازبینی اطلاعات و تایید اطلاعات
  • واریز هزینه اولیه ثبت از طریق اینترنتی و دریافت شماره اظهارنامه و رمز مورد نظر از طریق پیامک 
  • امضای نسخه ی تایید شده
  • ارسال نسخه به انضمام مدارک مورد نیاز به آدرس مرکز

کارشناسان اداره مالکیت صنعتی کلیه اطلاعات را با مدارک مطابقت داده و در صورتی که برند قابلیت ثبت را داشته باشد نتیجه خود را اعلام نموده و آگهی چاپ می شود.در صورتی که کلیه موارد با مدارک مغایرت داشته باشد اعلام نقص در پرونده و یا رد پرونده را اعلام می نمایند.

سپس در صورت تأیید و چاپ دو آگهی در رونامه گواهی 10 ساله به متقاضی ثبت برند در تهران تعلق می گیرد .

ثبت نام تجاری در تهران

به منظور اثربخش بودن کسب و کار یک برنامه ریزی اولیه به وسیله مدیریت برند باید ایجاد گردد. ارزش نوآوری به جای کنترل ساده هزینه برند لازم است. راهبرد به سمت یک برند برتر باید شروع شود. هر شکل از مسیر روابط با خریدار آن کالا یا خدمات باید برنامه ریزی شود و د رجهت وفاداری مشتری تنظیم شود. کانال های توزیع با کیفیت بالا و رویکردهایی برای برند ایجاد گردد. برنامه های جامع تبلیغاتی و راهبرد هر برند ایجاد گردد. این برنامه هاحضور در بازارها از طریق محصولات در کانال های توزیع دارای کیفیت بالا نشان می دهد. تمرکز بر ارتباط با گروه های تاثیر گذار برند پیوسته اهمیت دارد.

نقش برند در ایجاد هویت و اعتماد مشتریان ارزیابی گردد و تمامی ارتباطات به توسعه شرکت و تصویر ذهنی برند منجر می گردد. حفظ شهرت برند یک اولویت اساسی می باشد زیرا یکی از ارزشمندترین دارایی یک شرکت می باشد. نقش اصلی در ایجاد هویت یک شرکت و رساندن آن به جایگاه ویژه اقتصادی بازار، ساختار متفاوت برند می باشد. در بازاری که شرکتی ساختار برندی واضح و قابل فهم داشته باشد.

عنصر موفقیت یک خلق ساختار برند منسجم و هماهنگی در تمام سطوح می باشد .تمرکز محدودی بر برند در یک کمپانی و ثبت ساختار در بازارهای جهانی اعم این مورد است . نوع برند نباید به تنهایی و بدون پشتوانه کیفی اغاز شود .در طول زمان باید شکل گرفته و به تدریج اصلاح و اصلاحاتی صورت پذیرد. که با  این فرایند رسالت ساختار برند به تدریج شکل میگیرد.آگاهی عمیق با وسعت عمیق تر از برند – ایجاد نقطه تمایز در برند عکس العمل های مثبت و قابل حس در برند – ایجاد رابطه خوب با برند همگی با دستیابی این چهار مرحله در ساختار برند تصویر سازی ذهنی برند ایجاد خواهد شد.

ثبت آرم در تهران

برندینگ چیست؟

برندینگ نام ونشان تجاری می باشد که برای معرفی کالا و خدمات یک محصول و تشخیص آن با سایر کالاها و خدمات مشابه ،به ثبت می رسد.

نام تجاری(برند) چیست؟

یک نام عبارت نماد طرح یا هر ویژگی دیگری است که مشخص‌کننده خدمات یا فروشنده محصولی خاص باشد که به وسیله ی آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می گردد. عنوان قانونی برای برند نشان تجاری است . نام های تجاری یا برند ها در سبک های متفاوتی هستند هر شکلی که  قابل رؤیت باشد و تمام قوانین حقوقی را رعایت کرده باشد،

از انواع علامت تجاری به شمار رفته و قابل ثبت می باشد. نام تجاری یا برند برگرفته از واژه های آغازین یک عبارت مانند وی آی پی یا کی ف سی. برخی از برندها از نام افسانه ها یا داستان های قدیمی استخراج شده است.

واژگان مرتبط با ثبت برند در تهران

  • ثبت علائم تجاری در تهران
  • ثبت علامت تجاری در تهران
  • ثبت نشان تجاری در تهران
  • ثبت آرم تجاری در تهران
  • ثبت لوگوی تجاری در تهران
  • ثبت برند تجاری در تهران

ثبت برند در استان تهران 

  • ثبت برند در ورامین
  • ثبت برند در ری
  • ثبت برند در اسلامشهر
  • ثبت برند در رباط کریم
  • ثبت برند در شهریار
  • ثبت برند در ملارد
  • ثبت برند در فیروزکوه
  • ثبت برند در پاکدشت
  • ثبت برند در پیشوا
  • ثبت برند در دماوند
  • ثبت برند در پرند
  • ثبت برند در پردیس
  • ثبت برند در قدس
  • ثبت برند در لواسان
  • ثبت برند در رودهن
  • ثبت برند در اندیشه
  • ثبت برند در قرچک