سامانه تخصصی ثبت برند در تبریز

در صورت نیاز به ثبت برند در تبریز و دیگر شهرستان های استان تبریز شامل ثبت برند در هشترود،ثبت برند در مراغه،ثبت برند در آذرشهر،ثبت برند در شبستر،ثبت برند در هریس،ثبت برند در چاراویماق،ثبت برند در خاروانا و ثبت برنددر قدس می توانید از کارشناسان و کارگروه متخصص در حوزه ثبت برند در تبریزموسسه ثبتی بین الملل اطلاعات لازم را دریافت و در صورت صلاحدید کلیه مراحل ثبت برند در تبریز و شهرستانهای استان تبریز را به ثبت بین الملل واگذار نمایید.

توضیحاتی کوتاه در خصوص ثبت برند در تبریز

ثبت برند در آذربایجان شرقی

ساختار نام و نشان تجاری برند در تبریز

راهبرد نام و نشان تجاری اجزای خاص یک شرکت می باشد. خدمات و محصولات مختلف که می فروشد و یا استفاده می کند که از آن بهره می گیرد. نام و نشان تجاری نشان دهنده ابزاری نو و موجودیت یافته می باشد. راهبرد نام و نشان تجاری تصویری ایجاد خواهد کرد که هر فعال اقتصادی آن را هدف می نامد. برند معیاری را انتخاب می کند که هر کمپانی را متمایز می کند. حق انتخاب نام و نشان تجاری راهبردی بسیار مهم در بازارهای صنعتی می باشد. راهبرد نام گذاری برند انتخاب اجزای خاص و معمول نام و نشان تجاری برای محصولات و خدمات مختلفی که برای ثبت شرکت و همچنین خدمات که ارائه می دهند به کار می رود. اصول اولیه طرح راهبرد نام و نشان تجاری نوعی از اصول زیربنایی می باشد. بطور کلی به نوع ماهیت کسب و کار و راهبردی که در آن صنعت پیشرو دارد نام و نشان تجاری به همان سو سوق پیدا می کند. هر شرکت جهت بهره مندی از سهم بیشتر بازار باید چندین نام و نشان تجاری داشته باشد. که هر کدام از این نام و نشان تجاری باید در عرض عمق و طول باید متمایز باشد.این نام معمولا شامل تمام محصولات و خدمات یک فعال اقتصادی و کسب و کار میباشد.

ثبت نام تجاری در آذربایجان شرقی

به منظور اثربخش بودن کسب و کار یک برنامه ریزی اولیه به وسیله مدیریت برند باید ایجاد گردد. ارزش نوآوری به جای کنترل ساده هزینه برند لازم است. راهبرد به سمت یک برند برتر باید شروع شود. هر شکل از مسیر روابط با خریدار آن کالا یا خدمات باید برنامه ریزی شود و د رجهت وفاداری مشتری تنظیم شود. کانال های توزیع با کیفیت بالا و رویکردهایی برای برند ایجاد گردد. برنامه های جامع تبلیغاتی و راهبرد هر برند ایجاد گردد. این برنامه هاحضور در بازارها از طریق محصولات در کانال های توزیع دارای کیفیت بالا نشان می دهد. تمرکز بر ارتباط با گروه های تاثیر گذار برند پیوسته اهمیت دارد. نقش برند در ایجاد هویت و اعتماد مشتریان ارزیابی گردد و تمامی ارتباطات به توسعه شرکت و تصویر ذهنی برند منجر می گردد. حفظ شهرت برند یک اولویت اساسی می باشد زیرا یکی از ارزشمندترین دارایی یک شرکت می باشد. نقش اصلی در ایجاد هویت یک شرکت و رساندن آن به جایگاه ویژه اقتصادی بازار، ساختار متفاوت برند می باشد. در بازاری که شرکتی ساختار برندی واضح و قابل فهم داشته باشد. عنصر موفقیت یک خلق ساختار برند منسجم و هماهنگی در تمام سطوح می باشد .تمرکز محدودی بر برند در یک کمپانی و ثبت ساختار در بازارهای جهانی اعم این مورد است . نوع برند نباید به تنهایی و بدون پشتوانه کیفی اغاز شود .در طول زمان باید شکل گرفته و به تدریج اصلاح و اصلاحاتی صورت پذیرد.که با  این فرایند رسالت ساختار برند به تدریج شکل میگیرد.آگاهی عمیق با وسعت عمیق تر از برند –ایجاد نقطه تمایز در برند عکس العمل های مثبت و قابل حس در برند –ایجاد رابطه خوب با برند همگی با دستیابی این چهار مرحله در ساختار برند تصویر سازی ذهنی برند ایجاد خواهد شد.

ثبت آرم در تبریز

نام تجاری(برند) چیست؟ یک نام عبارت نماد طرح یا هر ویژگی دیگری است که مشخص‌کننده خدمات یا فروشنده محصولی خاص باشد که به وسیله ی آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می گردد. عنوان قانونی برای برند نشان تجاری است . نام های تجاری یا برند ها در سبک های متفاوتی هستند هر شکلی که  قابل رؤیت باشد و تمام قوانین حقوقی را رعایت کرده باشد،از انواع علامت تجاری به شمار رفته و قابل ثبت می باشد.نام تجاری یا برند برگرفته از واژه های آغازین یک عبارت مانند وی آی پی یا کی ف سی.برخی از برندها از نام افسانه ها یا داستان های قدیمی استخراج شده است.

فواید ثبت برند چیست؟

یکی از فواید ثبت برند این است که علائم تجاری مانع تلاش‌های متقلبان،‌ برای استفاده از علائم مشخص به منظور فروش محصولات و ارائه خدمات نامرغوب یا متفاوت می‌شوند. این نظام، آگاهی و امكان سرمایه‌گذاری جهت تولید و فروش كالاها و خدمات را در منصفانه‌ترین شرایط ممكن به مردم می‌دهد و از این راه تجارت بین‌المللی را تسهیل می‌كند.ثبت برند یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذار هر فرد حقیقی و حقوقی برای شناساندن محصولات و خدمات و نام تجاری خود می باشد. همچنین ثبت برند به شخص و شرکت حق و حقوق قانونی می دهد که کالاها و خدماتش را متمایز کرده و در قالب خاصی به عرضه برساند.از مهم ترین و اساسی ترین ویژگی ها و مزایای برند این است که کسب و کار و محصولات را به مردم می شناساند و نام آن را در ذهنشان حک می کند. دیگر نکته این است که وقتی مشتری از کالا یا خدمات راضی باشد، همواره به یاد خواهد داشت که تحت این نام و برند کالا و خدماتی ارائه می شوند که کیفیتی خوب داشته نیازهایش را برآورده می کند. ویژگی دیگر ثبت برند این است که قدرت و عظمت  کسب و کار را به مشتریان می رساند. مردم این طور در ذهن دارند که وقتی شرکتی یک برند خاص برای خودش انتخاب می کند شرکت بزرگ و قدرتمندی است. به همین علت اگر یک برند خوب و تاثیرگذار داشته باشد، می تواند شرکت خود را نیرومندتر از آنی که هست معرفی کند.

ثبت برند چیست؟

ثبت برند همان ثبت نام تجاری ، نشان تجاری یا برند می باشد. با ثبت برند می توانید کالا و خدمات خود را به همه مشتریان معرفی نموده و خود را از دیگر رقبای خود متمایز کنیدثبت برند از اموری است که برای شرکت های تولیدی کاملا اجباری می باشد.زیرا در زمان اخذ گواهی استاندارد باید ثبت علامت تجاری (برند) را انجام داده باشید. اگر چنانچه هنوز اقدام به ثبت برند خود ننموده اید ، از همین حالا اقدام نمایید تا شما هم به عنوان یکی از برترین ها در سطح جهان شناخته شوید. برندینگ چیست؟ برندینگ نام ونشان تجاری می باشد که برای معرفی کالا و خدمات یک محصول و تشخیص آن با سایر کالاها و خدمات مشابه ،به ثبت می رسد.

کلیه مشتریان و موکلین گرامی در صورت تمایل در هر نقطه از ایران بزرگ و سربلند میتوانند با تلفنهای مجموعه تماس حاصل نموده و از خدمات منحصر به فرد موسسه بین الملل مبتکر در خدمات نوین ثبت شرکت ، ثبت برند و برند سازی  کسب اطلاع نمایند.لازم به ذکر است در این مجتمع حقوقی کلیه مراحل ثبت برند طراحی وساختار فیزیکی برند و بازارسازی و برندینگ در قالب پکیچ در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد

مدارک لازم جهت ثبت برند در تبریز

برند را میتوان به  دو شکل ثبت نمود  : حقیقی و حقوقی ،که مدارک برای ثبت هر کدام متفاوت می باشد.

مدارک اشخاص حقیقی :

  • کپی برابر اصل مدارک شناسایی متقاضی (کارت ملی و شناسنامه) 
  • کپی برابر اصل مجوز یا پروانه کسب یا هر مدرکی که دال بر اجازه ی یک نهاد مبنی بر انجام فعالیت باشد.
  • طراحی یک  نمونه از برند درخواستی در اندازه 6*6

نکته:در صورتی که تقاضای استفاده از کلمات لاتین در برند را داشته باشید  ارائه کارت بازرگانی الزامی است.

-مدارک اشخاص حقوقی : 

  • کپی مدارک شرکت از جمله ( روزنامه تاسیس شرکت  ، و روزنامه تغییرات هیئت مدیره مربوط به شرکت)
  • مجوزهای فعالیت در خصوص فعالیت شرکت ،اعم از جواز تاسیس ، جواز صنایع یا بهره برداری ، و مدارکی دال بر اینکه مدیرعامل و اعضای شرکت مشغول به کار هستند.

 نکته:در صورتی که تقاضای استفاده از کلمات لاتین در برند را داشته باشید ارائه کارت بازرگانی الزامی است.

  • کپی برابر اصل مدارک شناسایی مدیرعامل (کارت ملی و شناسنامه)
  • طراحی یک  نمونه از برند درخواستی در اندازه 6*6

زمان ، هزینه ، تعرفه و قیمت ثبت برند در تبریز

زمان مورد نیاز برای ثبت برند در تبریز از اول تا انتهای ثبت نهایی معمولا در 30 روز کاری به طول می انجامد . در صورتی زمان متغییر می باشد که در ثبت برند در اداره ثبت شرکتها مواردی از اطلاعات دارای نقص باشد و یا از برند خود استعلامات لازم را اخذ نکرده باشید .

هزینه های ثبت برند هزینه های دولتی هستند که متقاضی در ثبت باید آنها را پرداخت نماید هزینه های برند مختلف می باشد و برای هر بخشی باید هزینه ای جداگانه پرداخت نمود مثلا هزینه های حق الثبت ، هزینه های روزنامه رسمی و...

برای اطلاع از این هزینه های ثبت برند در تبریز و اطلاع از هزینه های ثبت برند اشخاص حقیقی و حقوقی می توانید از کارشناسان موسسه بین الملل راهنمایی لازم را اخذ نمایید .

مراحل ثبت برند در تبریز 

تمام سعی و کوشش گروه حقوقی و ثبتی پایش این است که مراحل ثبت برند در تبریز را بتوانیم  با زبانی ساده برای شما بیان کنیم که در اینجا به دو روش قابل ثبت برای شما متقاضیان محترم به صورت خلاصه  توضیح می دهیم:

ثبت برند توسط متقاضی 

در اولین مرحله از مراحل ثبت نام سامانه ای برند  باید به سایت اداره مالکیت صنعتی مراجعه شود و با کلیک بر روی گزینه ثبت اظهارنامه الکترونیکی شروع به تکمبل این فرم  نمایید .این نکته را باید مد نظر داشت که چگونگی تنظیم و تدوین اظهارنامه جهت ثبت برند و علائم تجاری از امور تخصصی  در این مورد به حساب می آید و نیازمند تجربه در این زمینه می باشد.

در گام بعدی اطلاعات شرکت و یا شخص حقیقی به صورت کامل وارد می شود و  توجه به این امر بسیار مهم است که کالاها و یا خدماتی که برای شما انتخاب می گردد طبق مجوز یا جوازی است که ارائه میدهید ،و چنانچه از چگونگی طبقه بندی کالاها و خدمات اطلاعات کافی ندارید می بایستی از اطلاعات اشخاص متخصص در این زمینه بهره مند شوید . گام بعدی بارگذاری مدارک لازم جهت ثبت برند از طریق همین سامانه است.

و در انتهای کار باید هزینه های مورد نیازاز طریق واریز اینترنتی انجام شود. بعد از تکمیل نمودن تمام مراحلی که ذکر شد پرونده شما به کارتابل کارشناس این اداره هدایت می شود و به نوبت در مرحله بررسی  کارشناسان قرار میگیرد. بعد طی نوبت  بررسی های کارشناس اداره  صورت می گیرد که معمولا" ظرف مدت دو الی سه ماه کاری نتیجه در سامانه قابل رویت است .

در صورتی کارشناس پرونده نظر به نقص در پرونده دهد می بایستی نسبت به رفع نقص اقدام صورت بگیرد .و یا کارشناس نظر به ثبت برند دهد که در این صورت بعد از انتشار آگهی تقاضای ثبت علامت تجاری باید روزنامه ثبت تقاضای علامت را ثبت نام شود.

همان طور که گفته شد برای ثبت اینترنتی نیاز به تجربه و تخصص در این زمینه می باشد کارشناسان و مشاوران باتجربه در زمینه ثبت برند آماده ارائه خدمات به شما متقاضی گرامی در زمینه ثبت برند در تبریز می باشند .

توضیحاتی کوتاه در خصوص وضعیت اقتصادی استان تبریز

تبریز (دربارهٔ این پرونده تلفظ راهنما·اطلاعات) یکی از شهرهای بزرگ ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی است. این شهر با ۲۳۷٫۴۵ کیلومتر مربع مساحت، سومین شهر بزرگ کشور پس از تهران و مشهد، بزرگ‌ترین شهر منطقهٔ شمال‌غرب ایران و مناطق آذری‌نشین و قطب اداری، ارتباطی، بازرگانی، سیاسی، صنعتی، فرهنگی و نظامی این منطقه شناخته می‌شود.ثبت برند در تبریز.

جمعیت تبریز در سال ۱۳۹۰ خورشیدی بالغ بر ۱٬۴۹۴٬۹۹۸ نفر بوده که این رقم با احتساب جمعیت ساکن در حومهٔ شهر به حدود ۱٬۸ میلیون نفر می‌رسد. تبریز در سال ۱۵۰۰ و در زمان پایتختی صفویان به‌عنوان پنجمین شهر بزرگ جهان شناخته می‌شده‌است. این شهر همچنین بزرگ‌ترین، مهم‌ترین و متجددترین شهر ایران در عصر قاجار بوده‌است. امروزه مردمان تبریز به زبان ترکی آذربایجانی و لهجهٔ تبریزی تکلم می‌نمایند؛ هرچند اسناد و شواهد تاریخی نشان می‌دهد که پیش‌تر زبان آذری –که زبانی ایرانی بوده– در این شهر تکلم می‌شده‌است.ثبت برند در تبریز.

تبریز (دربارهٔ این پرونده تلفظ راهنما·اطلاعات) یکی از شهرهای بزرگ ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی است. این شهر با ۲۳۷٫۴۵ کیلومتر مربع مساحت، سومین شهر بزرگ کشور پس از تهران و مشهد، بزرگ‌ترین شهر منطقهٔ شمال‌غرب ایران و مناطق آذری‌نشین و قطب اداری، ارتباطی، بازرگانی، سیاسی، صنعتی، فرهنگی و نظامی این منطقه شناخته می‌شود.ثبت برند در تبریز.

جمعیت تبریز در سال ۱۳۹۰ خورشیدی بالغ بر ۱٬۴۹۴٬۹۹۸ نفر بوده که این رقم با احتساب جمعیت ساکن در حومهٔ شهر به حدود ۱٬۸ میلیون نفر می‌رسد. تبریز در سال ۱۵۰۰ و در زمان پایتختی صفویان به‌عنوان پنجمین شهر بزرگ جهان شناخته می‌شده‌است.[ این شهر همچنین بزرگ‌ترین، مهم‌ترین و متجددترین شهر ایران در عصر قاجار بوده‌است. امروزه مردمان تبریز به زبان ترکی آذربایجانی و لهجهٔ تبریزی تکلم می‌نمایند؛ هرچند اسناد و شواهد تاریخی نشان می‌دهد که پیش‌تر زبان آذری –که زبانی ایرانی بوده– در این شهر تکلم می‌شده‌است.ثبت برند در تبریز.

در پایان در صورت نیاز به هرگوته فرایند ثبت شرکت و ثبت برند در تبریز می توانید از کارشناسان مجرب ثبت شرکت پایش اطلاعات لازم را کسب نمایید.در این مجموعه کلیه خدمات تخصصی برند و برند سازی با کمترین هزینه و با ارائه راه کارهای کاملا تخصصی صورت می پذیرد.

واژه نامه های مرتبط با ثبت برند

  • ثبت علائم تجاری در تبریز
  • ثبت علامت تجاری در تبریز
  • ثبت نشان تجاری در تبریز
  • ثبت آرم تجاری در تبریز
  • ثبت لوگوی تجاری در تبریز
  • ثبت برند تجاری در تبریز

ثبت برند در استان آذربایجان شرقی

  • ثبت برند در آذرشهر
  • ثبت برند در اهر
  • ثبت برند در اسکو
  • ثبت برند در بستان آباد
  • ثبت برند در بناب
  • ثبت برند در جلفا
  • ثبت برند در چاراویماق
  • ثبت برند در خداآفرین
  • ثبت برند در سراب
  • ثبت برند در شبستر
  • ثبت برند در عجب شیر
  • ثبت برند در کلیبر
  • ثبت برند در مراغه
  • ثبت برند در مرند
  • ثبت برند در ملکان
  • ثبت برند در میانه
  • ثبت برند در ورزقان
  • ثبت برند در هریس
  • ثبت برند در هشترود
  • ثبت برند در هوراند