جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید
هر ساعتی در روز کنار شما هستیم با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

لیست اسامی شرکتهای ثبت شده در اداره ثبت شرکتها

لیست اداره شرکتهای ثبت شده در اداره ثبت شرکتها

اولین اقدام به ثبت شرکت تجاری انتخاب نام مناسب برای شرکگت است، برای دریافت لیست اسامی شرکتهای ثبت شده در اداره ثبت شرکتها در کم ترین زمان متن زیر مناسب ترین راهکار برای شما عزیزان خواهد بود . با ما همراه باشید .

اسامی شرکت های ثبت شده

هر شرکتی برای اینکه به رسمیت برسد باید در اداره ثبت شرکتها به ثبت برسد و پس از ثبت شرکت، دولت بر آنها نظارت لازم را خواهد نمود. وقتی که شرکتی به ثبت می رسد، مزایای بسیاری برای ما خواهد داشت. از جمله این مزایا میتوان به اعتبار حاصله از ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها نام برد.

همچنین برای اینکه بتوانیم با شرکتهای ثبت شده دیگر داد و ستد انجام دهیم، باید از صحت ثبت شرکت آنها اطلاع پیدا کنیم. برای اطلاع از اسامی شرکتهای ثبت شده چکار باید کرد؟

ثبت بین الملل در مقاله نمونه اسم شرکت مطالبی درباره انتخاب بهترین نام برای شرکت پرداخته و مطالب راهنمایی در زمینه انتخاب اسم شرکت ارارئه می کنید بر روی لینک کلیک کنید و مقاله تخصصی را مطالعه کنید.

اسامی شرکت های ثبت شده

لیست اسامی شرکتهای ثبت شده در اداره ثبت شرکتها

برای دسترسی به لیست اسامی شرکت های ثبت شده در اداره ثبت شرکتها ایران به چند روش می توان اقدام نمود :

1-در وهله اول رای جستجوی شرکت های ثبت شده ، میتوان با ثبت بین الملل تماس گرفت و کلیه امور ثبتی در این خصوص را به مشاوران و کارشناسان ثبت بین الملل سپرد، هم چنین می توان به سامانه استعلام اشخاص حقوقی کشور مراجعه کرد. در این سامانه می توان بر اساس موارد زیر شرکت ها را جستجو نمود:

  • نام شرکت ثبت شده.
  • شماره ثبت شرکت ثبت شده.
  • شناسه ملی شرکت ثبت شده.

بنابراین از این طریق میتوان استعلام شرکت های ثبت شده را گرفت.

2.دومین راه برای بررسی اطلاعات مهم و اساسی شرکتهای ثبت شده، از جمله آگهی تاسیس شرکت که شامل اسم شرکت، تاریخ ثبت شرکت، اسامی اعضا هیئت مدیره شرکت، سرمایه شرکت، حق امضا مجاز شرکت و آدرس شرکت ثبت شده در آن قید میگردد و همچنین کلیه تغییرات شرکتهای ثبت شده از طریق سایت رسمی روزنامه رسمی کشور می باشد.

کافی است پس از مراجعه به سایت روزنامه رسمی کشور، اطلاعات لازم در مورد شرکتهای ثبت شده در اداره ثبت شرکتها را با قید یکی از موارد زیر جستجو نمایید :

  • اسامی شرکتهای ثبت شده.
  • تاریخ ثبت شرکتهای ثبت شده.
  • شماره ثبت شرکتهای ثبت شده.
  • شناسه ملی شرکتهای ثبت شده.

بنابراین با کمترین اطلاعات از شرکتهای ثبت شده میتوان در روزنامه رسمی کشور، استعلام ثبت شرکت را بررسی نمود. از طریق سایت روزنامه رسمی کشور و یا مراجعه حضوری به این سازمان، میتوان لیست اسامی شرکت های ثبت شده در اداره ثبت شرکت ها را بدست آورد.

3- سومین راه برای بررسی شرکتهای ثبت شده، مراجعه به اداره ثبت شرکتها می باشد، که برای شرکتهای ثبت شده در هر آدرس پستی باید به اداره ثبت شرکتهای آن ناحیه مراجعه نمود.

اما از آنجا که طبق بخشنامه های اداره ثبت شرکتها، مراجعه حضوری امکان پذیر نمی باشد، بنابراین باید به آدرس سایت رسمی اداره ثبت شرکتها رجوع کرد و از طریق این سایت، استعلام شرکتهای ثبت شده را انجام داد در صورتیکه هر یک از راههای فوق را نتوانستید انجام دهید، میتوانید با موسسه حقوقی بین الملل تماس گرفته و از مشاوران کارشناسان تخصصی ما بهره ببرید.

برای اینکه هر شرکتی بتواند به صورت رسمی و قانونی فعالیت خود را آغاز کند، و به فعالیت خود ادامه بدهد و شخصیت حقوقی پیدا کند باید ثبت شود. به موجب همین امر به ثبت رسانیدن شرکت امری الزامی است.

در اداره ثبت شرکتها، شرکتها به ثبت می رسند و مطلوب ترین روش برای ثبت یا عدم ثبت شرکت مورد نظر استعلام گرفتن از آن می باشد که در ذیل به توضیحاتی در این خصوص خواهیم پرداخت همراه ما باشید.

لیست اداره شرکتهای ثبت شده در اداره ثبت شرکتها

لیست اسامی شرکت های ثبت شده در ایران

اداره ثبت شرکتها به عنوان مرجع قانونی ثبت شرکت و موسسات غیرتجاری زیر مجموعه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشد.

این سازمان در هر شهر بصورت مجزا می باشد. در چند سال گذشته با رویکرد دولت نسبت به انجام امور از طریق اینترنت، اداره ثبت شرکتها نیز با راه اندازی سامانه الکترونیک ثبت شرکت ها، بسیاری از فرآیندها را تسهیل نموده است.

لازم به ذکر است تمامی امور ثبت شرکت، ثبت تغییرات شرکت، دفاتر پلمپ تجاری از طریق همین سامانه صورت خواهد پذیرفت و در داخل سامانه بر اساس شهر نسبت به انتخاب واحد ثبتی خود امور مورد نظر انجام می گیرد.

سایت اداره ثبت شرکتها به آدرس http://irsherkat.ssaa.ir می باشد، به هم چنین برای آگاهی درباره لیست اسامی شرکتهای ثبت شده در اداره ثبت شرکتها می توانید با ثبت بین الملل تماس بگیرید و کلیه امور خود را به ما بسپارید هم چنین می توانید به سایت فوق الذکر مراجعه کنید و از شرکتهای ثبت شده استعلام بگیرید.

ثبت بین الملل آماده ارائه خدمات در جهت ثبت شرکت در کرج و ثبت برند در کرج می باشد. لذا می توانید کلیه امور ثبتی خود را به ثبت بین الملل بسپارید موسسه حقوقی بین الملل با سالها تجربه در زمینه ثبت شرکت در کرج و ثبت برند در کرج پاسخگوی کلیه سوالات شما فعالان اقتصادی خواهد بود.

هدف ما جلب رضایت شماست.با شماره تلفن مجتمع بین الملل تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان مشاوران و کارشناسان باتجربه ثبت بین الملل بهره مند شوید.

3/5 - (4 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها